ارگاسم 
فرآیند ارگاسم در زنان و مردان چگونه است ؟

ارگاسم 

اگر ما میخواهیم نسبت به رشد رابطه عاشقانه مان مطمئن شویم و از زندگی مان لذت بیشتری ببریم ، بایستی زمان بیشتری را برای رابطه جنسی مان اختصاص دهیم . در حالی که یک مرد ممکن است فقط چند دقیقه تحریک برای دست یافتن به “ارگاسم” نیاز داشته باشد ، یک زن غالباً نیاز به زمان بیشتری دارد . 

به واسطه این آگاهی ، مرد می تواند اطمینان یابد که همه چیز را بدرستی انجام می دهد ،اگر چه همسرش برای برانگیخته شدن نیاز به زمان خیلی طولانی تری داشته باشد . 

 

یکی از بزرگترین تفاوتها در رابطه جنسی بین مرد و زن ، مساله “زمان” می باشد . مردان به صورت بیولوژیکی بی تاب و بی قراره دستیابی خیلی سریع به برانگیختگی کامل هستند ؛ درست به مانند یک چراغ پریموس ، در حالی که زنان مایلند که به تدریج و به آرامی برانگیخته شوند .

 

جقدر زمان برای ارگاسم  لازم است ؟

ارگاسم مردان غالباً فرآیند خیلی ساده ای دارد و غالب مردان برای تجربه کردن ارگاسم به حدود 2 تا 3 دقیقه تحریک نیاز دارند . غالباً یک زن حدود 10 برابر بیشتر از این ، نیاز به زمان دارد . زنان حدود 20 تا 30 دقیقه نیاز به پیشنوازی و تحریک دارند . اگر مردی مایل است همسرش “ارگاسم” و ارضاء شدن را تجربه نماید ، باید این جمله را به یاد داشته باشد : 

برای اینکه زن یک “ارگاسم عالی” را تجربه کند ، همسرش بایستی به ازاء 2 تا 3 دقیقه تحریکی که دریافت کرده ، 20 تا 30 دقیقه به تحریک شریک جنسی اش بپردازد .

 

برای اینکه زن یک “ارگاسم عالی” را تجربه کند ، همسرش باید به ازاء 2 تا 3 دقیقه تحریکی که دریافت کرده ، 20 تا 30 دقیقه به تحریک شریک جنسی اش بپردازد .

بسیاری اوقات ، مرد بعد از 2 تا 3 دقیقه کارش تمام شده و با فرض اینکه همسرش نیز ارضاء شده و لذت برده است ، با اطمینان خاصی می گوید :” ارضاء شدی ؟ ” 

در این هنگام ، زن احساس می کند که شاید منظور همسرش این است که : “حتی نزدیک هم نشدی ؟” 

ارضاء جنسی در برابر ارضاء عاطفی 

احساس آمیزش جنسی ، به قدری برای مرد خوب و لذت بخش است که حتی نمی تواند تصور کند ممکن است به اندازه او از مقاربت لذت نبرده باشد . وقتی که زن به همسرش می گوید “ارگاسم” نداشته است ، مرد به آسانی گیج ، مایوس و رنجیده خاطر می شود .

بدون آگاهی از این که زن برای دست یافتن به “ارگاسم” حدوداً نیاز به 10 برابر تحریک بیشتر نسبت به مرد دارد ، مرد ممکن است خیلی سریع احساس کند که از نظر جنسی ناتوان است و نمی تواند همسرش را به تحریک دلخواهش برساند . در طول مقاربت جنسی ، زن ممکن است صداها و حالت هایی که ناشی از لذت ، خشنودی و ارضاء جنسی به نظر می رسد ، ایجاد نماید ؛ این همیشه به آن معنا نیست که او به تحریکی که خواهان آن بوده ، دست یافته است . 

بسیاری اوقات ، لذتی که او احساس می کند پاسخ های هیجانی و عاطفی او به لذتی است که همسرش در حال تجربه کردن آن است . احساس او با هیجانات و عواطف همسرش مرتبط است و از اینکه می بیند همسرش اینچنین لذتی را تجربه می کند احساس خوبی به دست آورده و تمایلات جنسی اش افزایش می یابد ؛ اما ارضاء عاطفی ، او را از نظر جنسی تحریک نمی کند . او برای دست یافتن به ارگاسم نیاز به “تحریک بدنی” و “زمان” دارد . 

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید :

در هنگام ارگاسم و آمیزش چه اتفاقی می افتند ؟

رازهای افزایش اشتیاق زنان در رابطه جنسی

اهمیت ارضای جنسی همسران