اشتیاق زنان در رابطه جنسی
رازهای افزایش اشتیاق زنان در رابطه جنسی

اشتیاق زنان در رابطه جنسی 

اشتیاق زنان در رابطه جنسی زمانی اتفاق می افتد که درخواست مستقیم به آنان نداشته باشند . بسیاری اوقات ، آنها به منظور دستیابی به آرامش ، ایجاد صمیمیت و نزدیکتر شدن به شخص مورد علاقه شان ، دوست دارند که به حواشی بپردازند و به تدریج خواسته یا خواسته هایشان را برملا کنند .

این استعاره مناسبی است برای پاسخ به این که ” زنان چگونه از رابطه جنسی شان لذت می برند ” زن ، عاشق آن زمانی است که همسرش در راه رسیدن به نقطه اصلی وقت تلف می کند و به دور حواشی می چرخد . البته این تا زمانی است که تمایل و انگیختگی او شدت خیلی زیادی نگرفته است .

تا هنگامی که اشتیاق زنان در رابطه جنسی  به سطوح بالا نرسیده و شدت نگرفته است ، آنان از تحریک غیر مستقیم لذت بیشتری می برند .

برای مثال برای اشتیاق زنان در رابطه جنسی تا قبل از این که مرد انگشتان و دست هایش را برای لمس کردن سینه ها حرکت دهد ، او می بایستی به حواشی پرداخته و سپس نزدیک تر و نزدیکتر شود . او بایستی ابتدا از جای دیگری شروع کرده و سپس حرکت اصلی خود را از سر بگیرد 

زنان بر خلاف آنچه شما مردها دوست دارید می خواهند که به جای تحریک مستقیم در حساس ترین نواحی ، سر به سرشان بگذارید و آن نواحی را که دوست دارند ، به تدریج لمس کنید . 

به طور مثال وقتی که مرد سوتین همسرش را در می آورد ، به جای این که مستقیم و بلافاصله این کار را انجام دهد ، گاهی اوقات بایستی انگشتانش را به آرامی در طول آستر داخلی حرکت داده و سپس به آهستگی آن را پایین بکشد ، تا حدی که سینه ها نمایان شود و سپس روی آن را از سمت جلو ، مجدداً بپوشاند .

 

زنان برخلاف آنچه شما مردها دوست دارید ، می خواهند که به جای تحریک مستقیم در حساس ترین نواحی ، سر به سرشان بگذارید و آن نواحی را که دوست دارند به تدریج لمس کنید .

مرد می تواند به ارائه اندکی تحریک و سپس مکس و عقب نشینی (فن تحریک و مکث ) و ارائه تحریک مجدد ، در سطحی بالاتر از قبل ، شرایط را برای افزایش تمایل جنسی همسرش مهیا سازد . 

افزایش تمایل و اشتیاق جنسی زنان با این روش ، نه فقط برای آنان بلکه به همان اندازه برای مردان نیز می تواند باعث ایجاد اشتیاق جنسی شود .

هنگامی که مردان پی ببرند که این روش به راستی چه تاثیر شگرفی بر روی همسرشان دارد ، به خاطر مقاومتشان در برابر تمایلات و شهوات شان ، که منجر به ایجاد تحریک و شهوت دیوانه کننده در همسرشان شده است ، احساس قدرت خواهند کرد .

رازهای افزایش اشتیاق زنان در رابطه جنسی
رازهای افزایش اشتیاق زنان در رابطه جنسی

نیاز زن به آرامش 

مردان عموماً از این موضوع آگاهی ندارند که زنان برای داشتن رابطه جنسی ، نیاز به آرامش روانی و حرکت تدریجی به سمت آن دارند . این در حالی است که یک مرد ممکن است ناگهان از جا پریده و آماده برای انجام رابطه جنسی شود و واقعاً به آسانی درک نکند که زن ابتدا نیاز به تمدد اعصاب و آرامش روانی دارد ؛

چرا که خودش (مرد) هر زمانی که ارگاسم داشته باشد ، به واسطه آن به آرامش دست می یابد . برعکس مردان ، اغلب زنان ، قبل از آنکه بتوانند از رابطه جنسی عالی لذت ببرند نیاز به آرامش دارند . 

گاهی اوقات استفاده از شوخی و نوازش می تواند باعث ایجاد آرامش در زنان شده و به تدریج از شدت بازداری های آنان بکاهد . به صورت آهسته و با آهنگ منظم عمل کردن ، انجام لمس ها و نوازش های غیر قابل پیش بینی ، ماساژ دادن و لمس کردن نواحی غیر حساس نسبت به تحریک جنسی ، به تدریج می تواند اشتیاق و تمایل لازم برای تحریک نواحی حساس نسبت به تحریک جنسی را در زنان به وجود آورند .

قبل از آنکه یک مرد بتواند شریک جنسی اش را ارضاء کند ، زن نیاز به مدتی آرامش دارد تا اینکه بتواند بخش هایی از وجودش را که نیازهایش در آن نواحی برآورده شده اند احساس کند .میل زنان در رابطه جنسی با آرامش بیشتر تحریک می شود .

یکی از توصیه های خوبی که در بعضی از کتابهای مربوط به روابط جنسی برای زنان وجود دارد این است که : 

 

“بهتر است به منظور ایجاد امادگی برای داشتن یک رابطه جنسی خوشایند ، ابتدا یک دوش آب گرم در نور ملایم و کم (نه روشن ) را تجربه کنید ” 

تا قبل از این که من به تفاوت های بین زن و مرد پی ببرم ، هرگز نمی تونستم این موضوع را درک کنم ؛ چرا که اگر من یک دوش آب گرم طولانی مدت می گرفتم دلم می خواست بعد از آن بیفتم و بخوابم . ولی حالا می فهمم که یک دوش آب گرم طولانی چقدر می تواند برای یک زن مفید باشد .

آرامش ، تمدد اعصاب و رهایی از تنش جزء اصول اساسی دستیابی زنان به برانگیختگی جنسی است . یک مرد می تواند با حرکات ملایم و طریف انگشتانش بروی بدن زن ، با نوازش های آرام بخشش و با بوسه های محبت آمیزش ، نواحی حساس نسبت به تحریک جنسی را در همسرش بیدار کرده و اشتیاق و تمایل او را به لمس شدن افزایش دهد .

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

راز های تفاوت جنسی بین زن و مرد

سرنوشت رابطه جنسی بدون عشق

چرا تفاوت جنسی برای زنان قابل درک نیست ؟