فواید ارگاسم شدن
ارگاسم واقعی در زنان چگونه است ؟

ارگاسم واقعی 

زنان در تجربه جنسی شان مانند ماه در نوسان هستند ؛ همواره یا می درخشند و یا افول می کنند . گاهی اوقات ، صرف نظر از این که چقدر عاشق همسرشان هستند ، ارگاسم را تجربه نمی کنند . در این مواقع ، آنها نه تنها برای تجربه کردن “ارگاسم واقعی ” ناتوان هستند بلکه ممکن است نخواهند کسی را ببیند و یا ممکن است ارگاسم ساختگی را بروز دهند .

این برای مردان بسیار حائز اهمیت است که از این تفاوت های بین زن و مرد ، آگاهی داشته باشند . در چرخه جنسی زنان ، که تقریباً متمایل به اواخر روز بیست و هشتم است ، گاهی اوقات آنها واقعاً خواهان “ارگاسم هستند و بدن آنها نیز آماده و مستعد این تجربه است . در حالی که دیگر زمانها ، ترجیحاً خواهان هم آغوشی و صمیمیت هستند . در اینگونه مواقع ، آنها می توانند رابطه جنسی داشته باشد و حتی برانگیخته شوند ، ولی بدنشان آنها را برای داشتن “ارگاسم” یاری نمی نماید .

 

گاهی اوقات زنان واقعاً خواهان “ارگاسم هستند و بدن آنها نیز آماده و مستعد این تجربه است . در حالی که دیگر زمانها ، ترجیحاً خواهان هم آغوشی هستند .

زن در چرخه جنسی اش گاهی به شکل ماه شب چهارده (ماه کامل) است ؛ گاهی به شکل ماهه نیمه است و گاهی هم به شکل ماه نو (هلال کامل) دیده می شود . در هر یک از این صورتها و بسیاری صور که مابین اینها قرار دارند ، او اشتیاق جنسی بالایی خواهد داشت . هیچ روشی برای پیش بینی اینکه ” او در کدامیک از این صور قرار دارد ؟ ” وجود ندارد . حتی از ماهی به ماه دیگر ، طول “چرخه جنسی” متفاوت است .

مردان به صورت معمول از این تفاوتها آگاهی ندارند ، چون در این باره آنها مانند ماه نیستند . مردان مانند خورشید هستند . خورشید هر روز با یک لبخند بزرگ طلوع می کند . وقتی که مرد از لحاظ جنسی تحریک می شود ، عموماً بدن او به دنبال نوعی رهایی و آزادی است . 

او ارگاسم می خواهد و غالباً آمادگی کامل برای داشتن آن را دارد . اگر او تحریک شود و سپس تخلیه نشده و به رهایی دست نیابد ، نه تنها از لحاظ عاطفی و هیجانی احساس ناخوشایندی خواهد داشت بلکه ممکن است بعضی ناراحتی های بدنی را نیز تجربه کند . به همین دلیل تصور این موضوع برای مرد مشکل است که ” شریک جنسی اش هر بار که رابطه جنسی دارد ، لزوماً نیاز به رهایی و تخلیه ندارد ” . 

زن ممکن است از نزدیکی جنسی اش لذت ببرد ولی نخواهد که ارگاسم داشته باشد . در مواقعی که ارگاسم ندارد و یا در مواقعی که او تمایلی به داشتن ارگاسم ندارد ، به اشتباه فرضیه های غلطی به ذهن همسرش خطور می کند . 

مردان موفقیت در رابطه جنسی را چطور می سنجند ؟

مردان مایلند موفقیت در رابطه جنسی شان را با “ارگاسم” شریک جنسی شان بسنجند . اگر یکبار همسرشان ارگاسم نداشته باشد ، آنها ممکن است ساعتها لب و لوچه شان آویزان باشد . به این دلیل است که زنان حتی اگر تمایلی برای داشتن ارگاسم نداشته باشند ، احساس می کنند که برای نشان دادن آن تحت فشار هستند و مجبورند گاهی به آن تظاهر کنند . و ارگاسم ساختگی را بروز دهند . گاهی اوقات ، آنان شاید فقط به خاطر اینکه همسرشان را خشنود سازند ، تظاهر به خشنودی و لذت جنسی می کنند .

اینگونه وانمود سازی و احساس تحت فشار بودن ، برای تظاهر کردن به لذت در رابطه جنسی ، مانع از ارضاء شدن کامل زنان می شود ؛  همچنین  مانع از لبریز شدن زنان از لذت جنسی شده و آنان را از طی روند طبیعی “رابطه جنسی” شان باز می دارد . 

اگر زن مجبور شود هر بار که رابطه جنسی دارد ، به خاطر همسرش پاسخ های یکسان نشان دهد و یا تظاهر به ارگاسم کند ، نمی تواند به آرامش دلخواهش دست یابد و رفته رفته علایق و تمایلات خودش را گم می کند و دیگر نمی داند که در چه مواقعی واقعاً خواهان رابطه جنسی طبیعی است . 

 

فشار بر روی زنان برای داشتن ارگاسم در رابطه جنسی ، از ارضاء شدن کامل آنها جلوگیری می کند .

هنگامی که یک زن برای داشتن ارگاسم احساس فشار می کند ، این احساس می تواند مانع از تجربه کردن ارضاء واقعی برای او شود ؛ همچنین احساس تحت فشار بودن و تظاهر به ارگاسم در زمانهای متعدد رابطه جنسی با همسر ، در واقع باعث می شود بدن زنان آمادگی لازم برای ارگاسم واقعی را از دست بدهد و حتی در مواقعی هم که بدن آنان مستعد رسیدن به آن است ، ارگاسم را تجربه ننمایند . 

یکی از ضروریت ها برای تجربه “رابطه جنسی عالی ” در زنان ، عدم وجود احساس فشار برای انجام هر گونه تظاهر و هر نوع عملی است . این علم می تواند به آسانی با داشتن شناخت نسبت به تفاوتهای موجود بین زن و مرد ، حاصل شود .

زندگی با “رابطه جنسی عالی ” بعنی اینکه گاهی اوقات رابطه جنسی یک خاطره فوق العاده شگفت انگیز خواهد بود که هرگز فراموش شدنی نیست ؛ این در حالی است که در زمانهای دیگر ممکن است به این شدت نباشد . اما با این حال ، آن روابط هم ، عاشقانه هستند و به واسطه آنها هر یک از زوجین چیزهایی را که می خواهند به دست آورند  . مرد به ارگاسم دلخواهش می رسد و زن هم ، خواه از نظر خلقی شرایط دست یافتن به ارگاسم را داشته باشد یا نه ، به محبت و نوازش فیزیکی ای که خواهان آن است ، دست می یابد . 

رابطه جنسی فراموش نشدنی 

یکبار در حالی که لباس هایم را برای رفتن به رختخواب عوض می کردم ، نگاهم به همسرم افتاد ، که او هم در حال عوض کردن لباسهایش بود . من ناگهان به احتمال داشتن “رابطه جنسی ” در آن شب فکر کردم ؛ این در حالی بود که هنوز زمان زیادی از آخرین رابطه جنسی مان نگذشته بود ؛ لذا ترجیح دادم در این باره با او گفتگو کنم . 

این گفتگو بین من و همسرم بهترین چیزی بود که می توانست تفاوت بین “رابطه جنسی منظم” و “رابطه خاص” را برایم توصیف کند . زندگی با ” رابطه جنسی عالی” هر دو را شامل می شود ، هم “رابطه جنسی منظم” و هم ” رابطه جنسی خاص ” 

اگر چه ،کسانی ممکن است مهارت لازم برای “رابطه جنسی خاص” را بدانند ولی غالباً در عمل ، استفاده کردن از آنها را فراموش می کنند و با بسنده کردن به ” رابطه جنسی منظم ” دچار روزمرگی می شوند ، بالاخص مردان فراموش می کنند که چگونه می توانند “رابطه جنسی خاص” خلق کنند . این به آن معنا نیست که مردان به آن اهمیت نمی دهند بلکه آنها فقط فراموش می کنند که چه چیزهایی برای زنان اهمیت دارد . 

مردان به سختی تلاش می کنند که لایق همسرانشان باشند و ایشان را به لذات دلخواهشان برسانند . با این حال وقتی که می خواهند بیست دقیقه به “پیش نوازی” همسرشان بپردازند ، گویی تکانه ای از ناهشیارشان پدیدار می شود و به آنها می گوید : ” بگذار ببینم می توانم در 10 دقیقه همان نتیجه را به دست آورم ” . به صورتی کاملاً اتوماتیک ، آنها نیاز همسرشان به “زمان بیشتر ” را فراموش می کنند .

 

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

در هنگام ارگاسم و آمیزش چه اتفاقی می افتند ؟

فرآیند ارگاسم در زنان و مردان چگونه است ؟

چرا مردان ابتدا مجذوب ظاهر زنان می شوند ؟

آیا می دانستید که در رابطه جنسی هر زنی متفاوت است ؟