راز های تفاوت جنسی بین زن و مرد
آیا می دانستید که در رابطه جنسی هر زنی متفاوت است ؟

تفاوت زنان در رابطه جنسی 

تفاوت زنان در رابطه جنسی باعث سردرگمی مردان می شود .نه تنها مردان و زنان متفاوت هستند ، بلکه هر زنی نیز متفاوت از دیگری است . برای اینکه مرد ، درک درستی از نیازها و خواسته های همسرش داشته باشد ، یک گفتگوی ساده می تواند نتایج بسیار بزرگ و ماندنی بر جای بگذارد .

 با پیچیده تر شدن موضوع نه تنها زنان متفاوت عمل می کنند بلکه بیشتر اوقات ، آنها ممکن است تغییر کنند و دوباره بعد از مدتی به حالت اول خود بازگردند . مادامی که تکنیک ها و روش های بحث شده در این سایت را به کار ببرید همسر شما می تواند مستثنی از آنها باشد .تفاوت زنان در رابطه جنسی سبب شد که امروز این مقاله را برای شما بنویسم .

بعضی مواقع برای اینکه یک مرد درک درستی از نیازها و خواسته های همسرش داشته باشد ، یک گفتگوی ساده می تواند نتایج بسیار بزرگ و ماندنی برجای بگذارد .

 

گذیده ای از کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب (دکتر جان گری )

نشان دهنده عملی تفاوت زنان در رابطه جنسی 

برای “سام” لمس و تحریک کردن حساس ترین نواحی زنان یک فرآیند اتفاقی و شانسی بود . در هنگام برانگیختگی و تحریک همسرش ، “سام” متوجه شد که چیزی یا بخشی از کار را به درستی انجام داده است ، ولی دقیقاً نمی دانست چه چیزی و چه بخشی از کار .

چگونه تفاوت زنان در رابطه جنسی را تبدیل به فرصت کنیم ؟ 

برای آنکه او مطمئن تر شود ، من به او پیشنهاد کردم که از همسرش “elen” بخواهد که چند دقیقه ای درباره بدنش به او آموزش بدهد . من توصیه کردم که آنها درباره روش انجام شده و شانسی شان ، بدون آنکه تلاشی برای تحریک کردن یکدیگر نمایند ، صحبت کنند .

“elen” به روشی که بیشتر مبتنی بر حقیقت یابی بود تا یک مکالمه جنسی ، توضیح داد که چه چیزی را بیش از همه دوست دارد . در ابتدا “elen” کمی خجالت می کشید ولی سام به او این اطمینان را داد که این کار واقعاً برای رابطه شان کمک کننده خواهد بود . سالها بعد ، “سام” هنوز نمی توانست تک تک کلماتی را که “elen” گفته بود به یاد بیاورد .

مردان با به دست آوردن درکی درست و روشن از چیزهایی که غالباً زنان دوست دارند ، آرامش خواهند یافت . در حالی که مردان مجبور نیستند که برای ایجاد عشق به صورت مکانیکی و ماشینی عمل کرده و پیشنهادهای همسرشان را بعنوان احکام لازم الاجرا برای هر زمان و هر شرایطی به شمار آورند ، با این حال همیشه آگاهی از ترجیح ها و خواسته های شریک جنسی می تواند اطمینان خاصی را برای یک تجربه جنسی جدید به وجود آورد .

به این ترتیب مردان متوجه می شوند که هر گاه احساس کنند بعضی چیزها در رابطه شان موثر و کارا نیست ، می توانند برگردند و آنچه را که همسرشان غالباً دوست دارند ، انجام دهند . این نوع از اطمینان ، به مرد در دست یافتن به آرامش در رابطه جنسی کمک کرده و به راستی به او در خلاق تر و خودجوش تر بودن ، کمک می نماید .

 

در رابطه جنسی ، هنگامی که مرد متوجه شود که همیشه توانایی و اختیار بازگشت و انجام روش های موثر قبلی اش را دارد ، برای تجربه و آزمایش کردن چیزهای جدید ، احساس آزادی خواهد کرد .

 

کتاب عشق و رفع سوء تفاهم ها : تفاوت جنسی زنان در رابطه جنسی 

“elen” در پاسخ به درخواست “سام” گفت : تو کتابی به منظور ایجاد عشق و لذت برای من ، می خواهی ؟ و “سام” لبخند زد و گفت : “بلی” .

در خلوت اتاق خوابشان ” elen”  ابتدا در مورد بعضی از جاهایی که او دوست داشت لمس شود و بعضی روش های لمش و تحریک کردن آنها ، برای “سام” صحبت کرد . سپس “elen” به روش آموزشی شروع به نشان دادن آنها به “سام” کرد . “elen” تلاش نمی کرد که خودش را تحریک کند ، بلکه فقط حرکت صحیح و درست را به “سام” نشان می داد . 

بعد از مدتی نگاه کردن ، سام کمی نزدیکتر آمد و تلاش کرد که با دقت و ظرافت بیشتری مشاهده کند . سپس فقط برای آنکه مطمئن شود که آیا درست یاد گرفته است یا نه ، حرکات “elen” را تکرار کرد . هنگامی که “سام” این کار را انجام می داد تلاش می کرد که به دقت حرکات و گفته های “elen” را به یاد داشته باشد . به این ترتیب “سام” توانست بدون آنکه نگاه کند ، همان حرکات را به همان دقت و درستی انجام دهد .

آنها برای تمرین از آینه استفاده کردند . “سام” در کنار “elen” دراز کشید و در حالی که آینه در یک دستش بود تلاش کرد که با دست دیگرش “واژن” را لمش کند . ” سام ” در همان حالی که با یک دستش مهبل را تحریک می کرد حرکت خودش را در آینه ، زیر نظر داشت . بعداً ، وقتی که واکنش های “elen” دیده می شد ، “سام ” می دانست که “elen” از تحریک او لذت می برد ؛ چرا که حالا “سام” می دانست که دستهایش کجا را و چگونه بایستی تحریک کنند .

طی گفتگوی آنها ، “سام” به دقت نواحی و اندام های جنسی ” elen” ، به خصوص کلوریتوس را شناخت . حالا چون “سام” می دانست که “elen” چه چیزهایی را دوست دارد ، “elen” نیز مطمئن بود که همیشه تحریکی را که به آن نیاز دارد و خواهان آن است به دست خواهد آورد . اما چیزی که بیش از همه اهمیت داشت این بود که “سام” می دانست چه کاری کند .

در حالی که این روش تاثیر شگفت انگیزی در بهبود زندگی جنسی آنها داشت ، من همچنین به “سام” پیشنهاد کردم که اگر زمانی یک ” رابطه جنسی عالی استثنایی” را باهم تجربه کردند ، می تواند دوباره از “elen” درباره چیزها و حرکاتی که بیشتر مورد علاقه اش بودند بپرسد . در آن زمان ، من برای “elen” توضیح دادم که او بایستی بر روی چیزهایی که مورد علاقه اش هستند تمرکز کرده و البته دقت کند که آنها را به شکل انتقادب بیان ننماید .

من همچنین به “elen” گفتم که اگر “سام” چیز خاصی را خواست که او دوست نداشت ، به جای اینکه وارد جزئیات شود ، فقط بایستی مدتی مکس کرده و فکر کند که چگونه می تواند نظر و عقیده متفاوت خود را به نحوی زیبا و نکو برای “سام” بیان کند . توجه به این نکته می تواند شنیدن بازخورد منفی را خیلی آسانتر سازد . 

به این منظور “elen” بعضی اوقات می تواند بگوید : “خوب بود ” یا “واقعاً درست بود ” ، ولی لذت آنچنانی نداشت . در این حالت ” سام” این پیام آشکار و واضح را دریافت خواهد کرد که “عالی نبوده ” .

اگر بعضی از اعمال برای “elen” زیاد لذت بخش نباشد می تواند بگوید : “من الان زیاد به اون فکر نمی کنم “. اینگونه توضیح های ملایم و مهربانانه ، شرایطی را برای سام به وجود خواهد آورد که در آینده اگر تمایل به رابطه جنسی داشت ، بازهم به راحتی درخواست بدهد .

وقتی که “سام” گاه گاهی از “elen” بپرسد که “در رابطه جنسی مان چه دوست داری ؟” با این کار به او اجازه می دهد که تغییرها و علایق جدیدش را به آگاهی آورده و درباره آن با “سام” صحبت کند . همچنین به این ترتیب “elen” نیز کارهایی را انجام خواهد داد که “سام” دوس دارد .

بخشی از کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب (دکتر جان گری)

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید :

اطمینان جنسی در بین همسران چگونه بوجود می آید ؟

چرا تفاوت جنسی برای زنان قابل درک نیست ؟

آیا مردان فقط رابطه جنسی می خواهند ؟

زنان رابطه “جنسی عالی” را دوست دارند