زمان صحبت در مورد رابطه جنسی
چه زمانی در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم ؟

زمان صحبت در مورد رابطه جنسی 

زمانی که شما می خواهید رابطه جنسی داشته باشید ، چندان زمان صحبت در مورد رابطه جنسی نیست ! و چندان عاشقانه نیست که از همسرتان بپرسید که چه چیزهایی را در رابطه جنسی دوست دارد . بهترین زمان انجام این کار بعد از داشتن رابطه جنسی و یا زمان دیگری است که شما قصد ندارید فوراً بعد از آن سکس داشته باشید . زن طی رابطه جنسی نمی خواهد که درباره نیازهایش فکر کند ، در عوض ، او می خواهد که بیشتر احساس کند و به تدریج به لذت کامل دست یابد .

زمان صحبت در مورد رابطه زناشویی برای به دست آوردن اطلاعات درباره این که “زن چه چیزهایی را در رختخواب دوست دارد ” ، مرد باید دقیقاً به واکنش ها ، عکس العمل ها و پاسخ های همسرش در طی رابطه جنسی توجه داشته و به آنها گوش فرا دهد .

مردان نیاز به شنیدن اظهارهای کلامی همسرشان درباره لذت و شهوت شان دارند . به این طریق ، مرد بازخورد دریافت کرده و از کارها و چیزهایی که باعث ارضاء همسرش می شوند ، آگاه می گردد . حی وقتی یک زن احساساتش را به صورت کلامی بیان می کند ممکن است از “رابطه جنسی ” بیشتر لذت ببرد .

برای دریافت بازخورد مستقیم تر ، مرد می تواند سوال کند . ولی به صورت ایده آل ، این سوالها بهتر است وقتی که آنها به نظر رابطه جنسی خوبی داشته اند پرسیده شود . یکی دیگر از فرصت های خوب برای پرسیدن این سوالها ، هنگام پاسخگویی به جمله ها و سوالها سایت حاضر است . 

این نوع مکالمه ها نبایستی خیلی جدی و مستقیم بوده ، بلکه می بایستی اندکی شوخی به همراه داشته باشد . برای مثال : شوهر نبایستی دفترچه یادداشت بردارد و سپس بگوید “خوب ، شما اول این را می خواهید و سپس آن را می خواهید و بعد از آن ، من این کار را باید انجام بدهم و … ” این روش برای زن خیلی ماشینی به نظر می رسد . زنان در هنگام رابطه جنسی با همسرشان ، خواهان ابراز احساسات درونی از جانب شریک جنسی شان هستند ، نه تعقیب و پیگیری یک فرمول غیر قابل انعطاف . 

ارائه بازخوردهای “گرم” و “سرد” در طی رابطه جنسی 

مردان به صورت خاصی نسبت به بازخوردهای جنسی حساسیت دارند . وقتی مردی از جانب همسرش پیشنهادها یا درخواست هایی را می شنود گاهی ممکن است به واسطه آن ، احساس کند که رفتارش زیر نظر بوده و به او انتقاد شده است . این گونه احساسات برای بسیاری از مردان ، دشوار بوده و حس بدی را برای آنان به وجود می آورد . 

دادن پیام های “گرم” و “سرد” به صورت شگرفی می تواند به همسر شما کمک کند . احتمالاً شما در دوره ای از زندگی تان یک نوع بازی که در آن “چیزی را پنهان می کنند و شما آن را پیدا می کنید ” را انجام داده اید . در آن بازی برای کمک کردن به شخص جستجو کننده ، بدون استفاده از پیام ها و راهنمایی های مستقیم ، تنها از روش اشاره به وسیله پیام “گرم تر ” ویا “سردتر” استفاده می شد ؛ یعنی وقتی که فرد به آن چیز نزدکیتر می شد شما می گفتید “گرمتر” و وقتی دورتر می شد شما می گفتید “سردتر” .

به روشی مشابه ، یک زن می تواند با ایجاد و تعریف صداهایی خاص ، در طی رابطه جنسی به همسرش این پیام را برساند که : “گرم تر (نزدیکتر) شده ای ” و یا “سردتر”(دورتر) شده ای .

این پاسخ ها بسیار اهمیت دارند . گویا چشم های مرد بسته است و برای پیدا کردن راه ، نیاز به راهنمایی ها و پاسخ های همسرش دارد . در پی هر عمل و لمس ، او (مرد) بایستی بداند که آیا آن “گرم” بوده یا “سرد” . 

زمانی که یک مرد می خواهد درباره بدن همسرش بیاموزد ، دریافت کردن اینگونه پاسخ ها و راهنمایی ها ، خیلی مهم است . گاهی اوقات زنان در مرحله آخر آرامش جنسی قرار داشته و از آن لذت می برند . آنها در این مواقع به صورت طبیعی ، هیچ صدایی از خود بروز نمی دهند ، که این نشانگر آرامش درونی و تمدد اعصاب آنان است .

این وضعیت برای مردان می تواند تا حدی گیج کننده باشد چرا که غالباً عدم ابراز این صدا از جانب زن این پیام را به مرد می هد که روش تحریک او درست نبوده و همسرش با این روش ، تحریک نمی شود . برای جلوگیری از این حالت ، بهترین راه حل این است که زن به صورت کلامی به همسرش بگوید که در حال لذت بردن از آرامش کاملی است که تجربه می کند .

زن می تواند بگوید : ” احساس خیلی خوبی دارم و می خواهم مدتی فقط از آن لذت ببرم ” و یا “احساس خوبی دارم و می خواهم برای مدتی فقط با آن و نوازش های تو آرامش پیدا کنم “. یا خیلی ساده ” اوه من این را دوست دارم ” . این گونه بازخوردها به مرد کمک خواهد کرد که صبر کرده و درک کند که زن نیاز به پشت سر گذاشتن این فرایند دارد .

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

آیا می دانستید که در رابطه جنسی هر زنی متفاوت است ؟

اطمینان جنسی در بین همسران چگونه بوجود می آید ؟

رازهای افزایش اشتیاق زنان در رابطه جنسی

راز های تفاوت جنسی بین زن و مرد