رابطه جنسی در زنان 
رازهای رابطه جنسی در زنان که شما از آن بی خبرید !

رابطه جنسی در زنان 

رابطه جنسی در زنان پیچیده است . زنان رابطه جنسی را دوست دارند ، اما قبل از اینکه آنها بتوانند تمایلاتشان را نسبت به آن احساس کنند نیازمند مرد دلخواهشان هستند . مردان غالباً نمی توانند به سادگی این موضوع را باور کنند چرا که در سراسر زندگی شان پیام های زیادی مبنی بر اینکه ” زنان رابطه جنسی را دوست ندارند ” دریافت کرده اند . برای زنده نگه داشتن عشق و جذابیت در یک رابطه بیش از چند ساله ، مرد ، نیازمند دریافت پیام های روشن و واضحی مبنی بر این است که : ” همسرش دوست دارد با او رابطه جنسی داشته باشد . 

 

برای زنده نگه داشتن عشق و جذابیت در یک رابطه بیش از چند ساله ، مرد نیازمند دریافت پیام های روشن و واضحی مبنی بر این است که : ” همسرش دوست دارد با او رابطه جنسی داشته باشد ” .

 

به عنوان یک اصل کلی ، اوج و منتها درجه جنسی مردان در 17 تا 18 سالگی است و شکوفایی رابطه جنسی در زنان حدود 36 تا 38 سالگی است . این شبیه به الگویی است در طی رابطه جنسی ، برای زن و مرد وجود دارد . مردان با اندکی پیش نوازی و خیلی سریع به بر انگیختگی می رسند (البته بدون محاسبه فرصتی که برای مقاربت جنسی دارند ) ، در حالی که زنان نیاز به زمان بیشتری دارند . بر این اساس مردان احساس می کنند که زنان به اندازه آنها رابطه جنسی را دوست ندارند .

درباره مردان ، همچنین نگرش مادرانشان درباره رابطه جنسی می تواند بر روی آنها تاثیر بگذارد . اگر مرد در دوران نوجوانی اش از اینکه ” مادرش به افزایش علاقه او نسبت به دختران و رابطه جنسی پی ببرد ” هراسان بوده باشد ، حالا او ممکن است این پیام را دریافت کند که ” رابطه جنسی و درخواست آن چیز خوبی نیست ” . بعدها در طی زندگی ، وقتی که او با زنی است که به او علاقمند است این احساسات از ضمیر نمیه آگاه او پدیدار شده و چیزهایی را در ذهن او زمزمه می کنند . ” من نمی توانم با او رابطه جنسی داشته باشم ” یا ” من طرد خواهم شد .” 

اگر چه این تجربیات گذشته ، ممکن است به صورت کاملاً مستقیم باعث از بین رفتن علاقه در مردان نشود ، ولی یقیناً در مواردی که به نظر می رسد زن علاقه چندانی به رابطه جنسی نشان نمی دهد ، آنها را نسبت به طرد شدن حساس تر می کند . وقتی که زن حوصله نداشته باشد ، ضمیر ناخودآگاه همسرش شروع به ایجاد اینچنین احساساتی خواهد کرد : ” من می دانستم ؛ او نمی خواهد با من رابطه جنسی داشته باشد .” 

یکی از روش هایی که زنان می توانند برای بی اثر کردن این تفکر های منفی بکار ببرند ، استفاده کردن از پیام های مناسب و ظریفی است مبنی بر اینکه آنها رابطه جنسی را دوست دارند . پذیرش “رابطه جنسی فوری ” از جانب زنان ، قوی ترین پیام حمایت کننده ای است که آنها می توانند ارائه بدهند . دیگر پیام نیرومند و مثبت ، حمایت کامل آنان در مواقعی است که همسرشان برای رابطه جنسی پا پیش می گذارد . 

 

پذیرش “سکس فوری ” از جانب زنان و ارائه پیام های مثبت ، در مواقعی که همسرشان برای رابطه جنسی پا پیش می گذارد ، بیمه ای مطمئن برای دوام جذابیت جنسی و عشق است .

 

چطور مردان بی جهت احساس طرد شدگی می کنند ؟ 

رابطه جنسی در زنان به این شکل است که : زنان در بیشتر مواقع از نظر خلقی توانایی و حوصله رابطه جنسی را دارند ، اما مردان به این موضوع پی نمی برند . در نهایت مردان در همان حالی که ممکن است همسرشان خواهان رابطه جنسی باشند ، احساس طرد شدگی می کنند . گاهی اوقات مرد ممکن است اینچنین سوالهایی را از همسرش بپرسد : 

  • مایلی س.ک.س داشته باشیم ؟ 
  • می خواهی س.ک.س داشته باشیم ؟ 
  • حوصله س.ک.س داری ؟ 

در پاسخ به هر کدام از این سوالها ، اگز زن جواب هایی مانند : ” من مطمئن نیستم ” یا ” من نمی دانم ” را بدهد ، همسرش بدون آنکه متوجه باشد اشتباهی آنها را به صورت جمله های طرد کننده خواهد شنید . در واقع هنگامی که زن اظهار می کند که نمی داند ، همسرش فکر می کند که او مودبانه به او می گوید “نه” . درک این موضوع برای مردان دشوار است ، چون مردان مانند ” خورشید ” هستند نه مانند “ماه” 

هنگامی که از یک مرد سوال می شود که ” آیا او س.ک.س می خواهد یا نه ؟ ” ، او برای این سوال پاسخ قطعی دارد . خورشید یا هست یا نیست ، یا هست و می درخشد و یا نیست و نمی درخشد . به طور معمول اگر مردان خواهان رابطه جنسی باشند ، به یقین خودشان می دانند . 

 

آیا قسمتی از وجودت می خواهد که رابطه جنسی داشته باشد ؟ 

رابطه جنسی در زنان چگونه است ؟

در مواقعی که به نظر می رسد زن برای داشتن رابطه جنسی مطمئن نیست ، همسرش به جای اینکه عقب نشینی کند بایستی بگوید : آیا قسمتی از وجودت می خواهد که با من سکس داشته باشد ؟ ” 

در جواب ، تفقریباً زنان همیشه خواهند گفت : “بله” 

شاید گاهی اوقات مردان متعجب شوند از این که همسرشان به سرعت بگوید : ” مطمئناً بخشی در من خواهان رابطه جنسی با توست ” . این گفته برای گوش مردان به مانند یک نغمه یا موسیقی زیبا خواهد بود . با این حال در ادامه ، زن ممکن است بگوید : ” من نمی دانم آیا زمان کافی داریم یا نه . من هنوز بایستی لباسها را بشویم و کارهای دیگری انجام بدهم .” یا ممکن است بگوید : ” من مطمئن نیستم که چه احساسی دارم . ذهن من در حال حاضر خیلی مشغول است . من احساس می کنم که بایستی وقتم را برای تمام کردناین کارها بگذارم “. 

هنگامی که زن به صحبت کردنش ادامه می دهد ، مرد بایستی به یاد داشته باشد که او (زن) “نه” نمی گوید . او فقط نیاز به صحبت کردن (درباره چیزهای مختلف) دارد و بعد از آن است که او می تواند به تمایلش برای رابطه جنسی پی ببرد . بسیاری از اوقات بعد از ارائه چندین دلیل مبنی اینکه چرا او حوصله رابطه جنسی را ندارد ، نظرش برگشته و می گوید ” بیا داشته باشیم ” 

در همان حالی که زن درباره دلایل اینکه “چرا او نمی داند س.ک.س می خواهد یا نه ” صحبت می کند ، مردی که از تفاوت های بین زن و مرد آگاهی کافی ندارد ، به راحتی احساس طرد شدگی خواهد کرد . اما به همان اندازه ، وقتی مردی می شنود بخشی از همسرش خواهان رابطه جنسی با او است ، شرایط را تا حد زیادی برای گوش کردن به آن بخش هایی از همسرش ، که رابطه جنسی نمی خواهند ، تسهیل می کند . حتی اگر در نهایت مشخص شود که زن رابطه جنسی نمی خواهد ، او (زن) می تواند بگوید : “اگر تو بخواهی ما الان س.ک.س فوری داشته باشیم و بعداً در اولین فرصت می توانیم س.ک.س کامل داشته و بیشتر لذت ببریم ” 

زنان نیز می توانند از این رویکرد استفاده نمایند . هنگامی که همسرشان خواهان رابطه جنسی است ولی آنها برای آن مطمئن نیستند ، می توانند با بیان اینکه ” آنها چه چیزی دوست دارند ” راه را تا حد زیادی برای صبور بودن همسرشان هموار کنند . اجازه بدهید مثالی بزنیم : 

 

مرد می گوید : ” مایلی رابطه جنسی داشته باشیم ؟ ” 

زن می گوید : ” قسمتی از وجود من مایل است رابطه جنسی داشته باشم ، اما من مطمئن نیستم . من هنوز خرید خانه را انجام نداده ام و بعد هم به دنبال بعضی کارهای دیگر بروم . من هنوز … : .

 

بیان اولین جمله مبنی بر اینکه بخشی از وجود زن خواهان رابطه جنسی با همسرش است ، می تواند به همسرش کمک کند که به او و دلایلی که بیانگر چرایی سرحال نبودن اوست ، گوش فرا داده و آنها را بپذیرد . 

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

چه زمانی در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم ؟

آیا می دانستید که در رابطه جنسی هر زنی متفاوت است ؟

رازهای افزایش اشتیاق زنان در رابطه جنسی