اهمیت پیش نوازی
چرا پیش نوازی تا این اندازه اهمیت دارد ؟

اهمیت پیش نوازی

پیش نوازی برای تحریک و برانگیختن همسر ، جهت آماده کردن او برای نزدیکی استفاده می شود.نه تنها پیش نوازی شور و هیجان زوجین را بالا می برد ، بلکه اگر به درستی انجام شود به ایجاد نعوظ درمردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم ها کمک می کند. اما اگر به درستی انجام نشود و ندانید چه بایدبکنید ، تقریبا همه شور و احساس طرف مقابل را از بین خواهید برد.

پیش نوازی چیزی نیست که حتما لازم باشد آن را قبل از ارتباط جنسی شروع کنید.پیش نوازی را حتی می توانید صبح شروع کنید ، حتی اگر تا پایان شب نتوانید رابطه جنسی برقرار کنید.

به خاطر داشته باشید که این نوازش ها ، در آغوش گرفتن ها و بوسه های کوچک است که تمایل و برانگیختگی زیادی در طرف مقابل ایجاد می کند.

در حقیقت ، پیش نوازی بخش مهمی از یک ارتباط جنسی موفقیت آمیز را تشکیل می دهد و سبب می شود طرف مقابل بیش از پیش تحریک شود. در حقیقت یک مرد باید نیمی از وقت خود را صرف تحریک کردن خود و طرف مقابل کند.

چرا پیش نوازی تا این اندازه اهمیت دارد ؟

باید ها و نباید ها

یکی از نیازهای اساسی زن ، لمس و نوازش کردن است و پیش نوازی هم یک هنر است و باید بدانید چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید.

بسیاری از مردان بدون توجه به مسائل عاطفی و روانی ،زن را در لذت جنسی یاری نمی دهند ، بلکه شخصیت او را تنزل می دهند و عملاً او را در حد یک وسیله و ابزار پائین می آورند.

از طرف دیگر همین امر ، باعث عدم همکاری های لازم از طرف زن می شود و ارضای کامل صورت نمی گیرد. در نتیجه ، عطش جنسی همچنان باقی می ماند و رابطه را به تکرارهای آزارگر مبدل می کند.

اما دو توصیه مهم :

اول این که ، خیلی خشن و بدون احساس رفتار نکنید ؛ همسرتان نیاز دارد که او را با نرمی و محبت لمس یا در واقع نوازش کنید .پس هر موقع که می خواهید همسرتان را لمس کنید ، سعی کنید این کار را نرم تر و با احساس تر انجام دهید.

و دوم این که ، از حرکات تکراری اجتناب کنید ؛ اینکه خواهید هر بار یک کار مشابه انجام دهید ، خسته کننده یا حتی آزار دهنده می شود.

اگر همسرتان گفته است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید،فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام آن را تکرار نکنید .سعی کنید حرکات دیگری را هم امتحان کنید تا بتوانید احساساتش را شعله ور کنید.

به خاطر داشته باشید که پیش نوازی باید حداقل 20 دقیقه طول بکشد ،پس عجله نکنید .سعی کنید از وقتتان و تحریک ذهن و جسم همسرتان لذت ببرید و یادتان باشد یک رابطه جنسی خوب همیشه با یکپیشنوازی عالی شروع می شود.

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر سروع کنید 

مهارت های پیشرفته اتاق خواب برای ایجاد رابطه جنسی عالی

چرا رابطه جنسی تا این حد مهم است ؟

رابطه جنسی عالی چقدر مفید است ؟