پا پیش گذاشتن در رابطه جنسی
چرا مردان “پا پیش گذاشتن برای رابطه جنسی” را متوقف می کنند ؟

پا پیش گذاشتن برای رابطه جنسی

پا پیش گذاشتن برای رابطه جنسی زمانی که از طرف مرد شروع می شود و هر بار که مرد برای شروع رابطه قدمی بر می دارد و سپس طرد می شود ،کمی بیشتر آسیب می بیند و بخشی از “خود ” او ، جریحه دار می شود . بعد از این بارها و بارها طرد و فرسوده شد ، در پا پیش گذاشتن برای رابطه جنسی تردید کرده و از آن اکراه می کند ، تا جایی که ممکن است تمایل به داشتن رابطه جنسی با همسرش را از دست بدهد . 

همچنین رفته رفته ممکن است به زنان دیگری که او را طرد نمی کنند متمایل شده و یا اینکه ممکن است فقط علاقه اش به رابطه جنسی را از دست بدهد .اگر مرد به طرف زنان دیگر جذب شود ، شاید به اشتباه تصور کند که همسرش دیگر به لحاظ جنسی ، جذابیتی برای او ندارد . اگر هم فقط علاقه اش به رابطه جنسی را از دست بدهد ، فکر خواهد کرد که به دلیل بالا رفتن سن است .

 

وقت که یک مرد در رابطه جنسی اش مکرراً احساس طرد شدگی می کند ، رفته رفته تحریک پذیری و علاقه اش نسبت به همسرش را از دست می دهد . در این مواقع او ممکن است به زنان دیگری که هنوز او را طرد نمی کنند متمایل شده و یا شاید فقط فکر کند که علاقه اش را نسبت به رابطه جنسی از دست داده است . 

 

در آغاز یک رابطه ، غالباً زوجها هر وقت که فرصت پیدا کنند رابطه جنسی را تجربه می نمایند . بعدها ، هنگامی که تمرکز به روی انجام کارهای خانه می کنند ویا خسته از محل کار بر می گردند ، به طور طبیعی رابطه جنسی کمتر می شود . سپس با آمدن بچه یا بچه ها ، آنها مجبور هستند که برای رابطه جنسی شان برنامه زمانی خاصی داشته باشند و یا منتظر به وجود آمدن فرصت شوند .

در آن هنگام که مرد با گفتن “بیا س.ک.س داشته باشیم ” می خواهد آغاز کننده رابطه جنسی باشد ،

اینچنین پاسخ های کاملاً شایعی از طرف زن ، که غالباً نا آگاهانه ارائه می شود ، می تواند احساس طرد شدگی را در مرد به وجود آورد : 

  • ” من الان نمی توانم ، بایستی شام درست کنم ” 
  • ” من الان نمی توانم ، باید به کسی زنگ بزنم ” 
  • ” من نمی توانم ، باید بروم خرید .” 
  • ” من وقت ندارم ” 
  • ” من نمی توانم ، الان خیلی کارها دارم که باید انجام دهم .” 
  • “من الان حوصله ندارم ” 
  • ” الان وقت واقعاً وقت خوبی نیست .” 
  • ” من سردرد دارم ” 
  • ” من الان نمی توانم به س.کس فکر کنم ” 
  • ” من در دوره قاعدگی ماهانه ام هستم و احساس می کنم گرفتگی عضله دارم ” 

هر بار که این اتفاق می افتد و پیش قدم شدن برای رابطه جنسی اتفاق می افتد  ، مرد تلاش خواهد کرد که وضعیت را درک کند ؛ ولی در سطح ابتدایی ، عاطفی و هیجانی تر ، او برای آن که طرد شدگی را احساس نکند ، سخت تر و سخت تر می شود و بیشتر اوقات ممکن است آغاز کردن رابطه جنسی را متوقف نماید . شاید او هنوز رابطه جنسی بخواهد ولی بعد از آن ناکامی های مکرر ، او عقب خواهد کشید و منتظر علامت یا نشانه هایی کاملاً واضح از جانب همسرش ، مبنی بر اینکه : ” او حوصله س.کس را دارد ” ، خواهد بود .

در مواقعی که به نظر می رسد زن برای داشتن رابطه جنسی سر حال است ، شاید همسر او مدت زمان بسیار زیادی را صرف مطمئن شدن از آن کند و از خودش بپرسد : ” آیا الان زمان خوبی برای س.کس هست ؟ اگر چه مرد ممکن است به صورت آگاهانه به آن پی نبرد ، ولی هر بار که او برای داشتن رابطه جنسی سر حال است و از آغاز کردن آن عقب نشینی می کند ، احساس طرد شدگی اش بیشتر و بیشتر می شود .

چرا مردان احساس طرد شدگی می کنند ؟ 

دلایل متفاوتی وجود دارند که نشان می دهند طرد شدگی جنسی یکی از حساس ترین و آسیب پذیر ترین موضوع ها برای مردان است . از نظر بیولوژیکی و هورمونی ، مردان بیشتر از زنان برای داشتن رابطه جنسی تحریک می شوند و به صورت فطری ذهن مردان اغلب اوقات جایی را برای آن دارد ؛ و چون یک مرد بیشتر از یک زن آن را می خواهد ، در مواقعی هم که به آن دست نمی یابد بیشتر احساس طرد شدگی می کند .

همچنان که قبلاً هم درباره آن صحبت کردیم ، غالباً احساسات مردان به واسطه انگیختگی جنسی شکوفا می شود . هنگامی که یک مرد از نظر جنسی تحریک می شود ، قلب او نیز گشوده می گردد . در آن هنگام که مرد تحریک می شود و برای آغاز کردن رابطه جنسی پا پیش می گذارد ، آسیب پذیر ترین وضعیت را دارد . در اینجاست که او می تواند به خاطر طرد شدن بیشترین درد را احساس کند . اگر او قبلاً از جانب همسرش احساس آسیب دیدگی و طرد شدگی می کرده ، انگیختگی دوباره برای او احساس درد را به وجود خواهد آورد . او ممکن است احساس بر انگیختگی کند و سپس بدون آنکه حتی دلیل آن را بداند ، عصبانی و ناراحت شود .

 

اگر مرد قبلاً از جانب همسرش احساس آسیب دیدگی و طرد شدگی می کرده ، انگیختگی دوباره برای او احساس درد را به وجود خواهد آورد . او ممکن است احساس برانگیختگی کند و سپس بدون آنکه حتی دلیل آن را بداند ، عصبانی و ناراحت شود .

 

وقتی مرد نداند چگونه از احساس طرد شدگی اجتناب کند ، فرسودگی و دردش افزایش خواهد یافت . در نتیجه ، رفته رفته جذابیت همسرش برای او متوقف می شود . اگر او آگاهانه نداند که چطور این مشکل را حل کند ، به خاطر اجتناب از طرد شدگی ، به صورت ناخودآگاه ، احساس تحریک پذیری نسبت به همسرش را از دست می دهد . از دست دادن کشش جنسی یک انتخاب نیست ، بلکه واکنشی خودکار است .

در بعضی موارد ، علاقه علاقه جنسی مرد به جاهای دیگر تغییر جهت می دهد و یا او به زنان دیگری که او را طرد نمی کنند و یا زنانی که او به آنها اهمیتی نمی دهند و در قبال آنها هم احساس مسئولیت نمی نماید ، جذب می شود . اگر مرد اهمیتی به شریک جنسی اش ندهد ، احتمالاً از طرد شدن به وسیله او رنج نخواهد برد . 

این روشن می کند که چرا گاهی اوقات مردان در همان حالی که علاقه و کشش جنسی شان را نسبت به کسی که عاشق او هستند از دست می دهند ، نسبت به یک زن بیگانه تحریک می شوند .

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

چه وقتی لذت جنسی زن ، لذت مرد می شود ؟

چه لحن و بیانی حین رابطه جنسی مناسب تر است ؟

چه زمانی در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم ؟