چه وقتی لذت جنسی زن ، لذت مرد می شود ؟
چه وقتی لذت جنسی زن ، لذت مرد می شود ؟

لذت جنسی 

بیشتر هیجان هایی که یک زن با آنها در تماس است بر روی همسرش نیز تاثیر می گذارند . با افزایش لذت جنسی زن ، شریک جنسی اش نیز لذت می برد . می توان گفت در همان حالی که مرد با بدن و جسم زن تماس برقرار می کند ، با هیجان ها و عواطف همسرش نیز تماس برقرار می کند و واقعاً می تواند ارضاء جنسی همسرش را به عنوان ارضاء خودش تجربه و احساس نماید . 

اگر زن برای رسیدن به لذت جنسی ، نیاز به زمان زیادی دارد ، مرد مایل است که این اعتبار را به او بدهد ؛ حتی این کار باعث تحریک بیشتر مرد می شود . ارضاء و خشنودی مرد به وسیله ارضاء همسرش تامین می شود . همچنان که قبلاً هم بحث شد ارضاء مرد به واسطه “بالاترین حد ارضاء زن ” تعیین و سنجیده می شود .

 

اگر زن ارگاسم نداشته باشد ، مرد به اشتباه فکر می کند که او (زن) ارضاء نشده است . این مشکل می تواند با آگاهی مردان از جمله زیر تا حدی برطرف شود : 

“زنان بدون آنکه لزوماً همیشه ارگاسم داشته باشند می توانند به طور کامل ارضاء شوند ” 

با آگاه شدن مرد از این موضوع ، زن و مرد ، هر دو ، در رابطه شان نوعی آسودگی و آرامش لذت بخش را تجربه خواهند نمود . در پی این آگاهی ، مرد می تواند از سنجش موفقیت جنسی اش ، بر حسب اینکه “آیا زن ارگاسم داشته یا نه ؟” دست برداشته و در نتیجه ،زن نیز می تواند از احساس فشار ناشی از اجبار برای داشتن ارگاسم ، در شرایطی که بدن او پاسخگوی آن نیست ، رهایی یابد . 

ارضاء جنسی
ارضاء جنسی

در عوض ، مرد می تواند “موفقیت جنسی اش ” را با “ارضاء شدن زن ” بسنجد و زن نیز آرامش یافته و می تواند از “رابطه جنسی بدون احساس فشار”لذت ببرد . مردان بایستی به یاد داشته باشند که زنان همچون “ماه” هستند و گاهی اوقات می توانند بدون آنکه ارگاسم را تجربه نمایند ، ارضاء شوند . 

زنان در حین مشاوره این حقیقت را به صورت های متفاوت بیان کرده اند : 

1- “من نیاز ندارم که در هر رابطه جنسی لزوماً ارگاسم داشته باشم . اگر من ارگاسم ندارم ، به این معنی نیست که حتماً مشکلی وجود دارد .” 

2- “گاهی اوقات برای ارضاء شدن ، فقط نیاز به توجه و نوازش دارم . من از اینکه همسرم ارگاسم دارد خوشحال می شوم ، ولی من خودم واقعاً گاهی ارگاسم نمی خواهم ، چون آن زمان ، زمان داشتن ارگاسم نیست . در دیگر زمانها که احساس می کنم وقته داشتن ارگاسم است ، من به طور قطع خواستار ارگاسم خواهم بود .” 

3- ” من گاهی داشتن ارگاسم را دوست دارم ، اما گاهی اوقات چیزی که بیشتر از همه چیز دوست دارم ، نوازش و آغوش گرم است “

4- “بعضی اوقات رابطه جنسی مان برای رسیدن به ارگاسم زیادی هم هست ، من خودم متوجه آن می شوم و برای داشتن ارگاسم تلاش می کنم . من خودم دیوانه وار آن را دوست دارم . گاهی من ارگاسم ندارم ، ولی دوست دارم همسرم داشته باشد ؛ این برای من هم خوب است “.

وقتی مردی آگاهی ندارد که زنان مانند ماه هستند ، نه تنها باعث فرسودگی و عذاب خودش می شود ؛ بلکه همسرش نیز فشار زیادی را برای تظاهر به ارگاسم در رابطه جنسی شان ، احساس می کند . 

چرا زنان ازین موضوع شگفت زده می شوند ؟

“زنان در مشاوره  می پرسند که : اگر مردان تا این حد به ارضاء شدن ما اهمیت می دهند ، پس چرا اینقدر به خاطر شهوت خودشان و ارضاء شدن خودشان عجله می کنند ؟ “

با افزایش آگاهی نسبت به این که “چقدر ما باهم متفاوت هستیم ” پاسخ گفتن به این سوال آسان می شود . مردان خواهان آن هستند که همسرشان را ارضاء کنند ولی به اشتباه تصور می کنند چیزی که برای آنها خشنودی و لذت می آورد ، بایستی برای همسرشان نیز همانگونه باشد . 

مردان تصور می کنند درست همانگونه که آنان به واسطه لذت بردن همسرشان ارضاء می شوند ، به همان اندازه ، زنان نیز از لذت بردن آنها خشنود و ارضاء می گردند . مردان به صورت فطری و معمول ، از نیاز زنان نسبت به زمان بیشتر آگاهی ندارند ؛ و همچنین آنان هیچ یک از دیگر نیازهای زنان را برای داشتن “رابطه جنسی عالی” نمی شناسند .

همانطور که من بارها و بارها یادآوری کرده ام ، ارضاء جنسی زنان ، خیلی پیچیده تر از مردان است . زن برای تجربه کردن یک “رابطه جنسی عالی” حداقل نیازمند این فاکتورهاست : 

 

1-مردی که در تحریک و لمس کردن ماهر باشد 

2-زمان کافی 

3-نگرشی عاشقانه و محبت آمیز از جانب شریک جنسی 

اما آن هنگامی که مردان برانگیخته می شوند ، عموماً ارگاسم را تجربه می نمایند . مشکل مردان ، که ما بعداً درباره آن کمی بحث خواهیم کرد ، این است که آنها ممکن است خیلی زود به ارگاسم برسند . از دیدگاه مردان این زنان هستند که ارگاسمشان بیش از حد طول می کشد و از دیدگاه زنان این مردان هستند که خیلی سریع به ارگاسم می رسند .

هنگامی که مرد به این آگاهی دست یابد که چطور برای ارضاء نیازهای اساسی همسرش مقاربت جنسی اش را به تعویق بیندازد ، این مشکل به آسانی حل می شود . هنگامی که زن به این شکل به ارضاء جنسی دست یافت ، در دیگر زمان ها ، اگر گاهی مرد بنا به دلایلی نخواهد زمان زیادی را برای رابطه جنسی شان صرف کند ، همسرش با حداقل مقاومت ، او را ر دست یافتن به ارگاسم حمایت خواهد کرد .

به راستی که زن و مرد به شایستگی در خور یکدیگرند . در مواقعی که زن همانند “ماه کامل” بوده و نیازمند ارگاسم است ، همسرش می تواند از طریق رساندن او به سطوح بالاتری از شهوت و لذت و در نهایت ارضاء کردن او ، به شدت لذت ببرد ؛ و در آن مواقعی که زن به شکل ” ماه نیمه” یا کمتر است ، نیازش به نوازش و لمس شدن ، ارضاء می شود و در این حالت مرد می تواند در عرض چند دقیقه ، به همان طریقی که به صورت بیولوژیکی طراحی شده ، به سرعت ، ارگاسم را تجربه کند .

گاهی اوقات برای اینکه زن ارگاسم داشته باشد ، آنها می توانند تصمیم بگیرند زمان طولانی تری را صرف کنند و در دیگر زمانها ، هنگامی که زن از نظر خلقی آمادگی داشتن ارگاسم را ندارد ، مرد می تواند از آزادی مطلقی که در جهت دست یافتن به خواسته های شخصی خودش به دست می آورد ، لذت ببرد . در این مواقع ، مرد همانند یک دونده سرعت ، به سوی هدفش پیش می رود و در مواقع دیگر ، او مانند یک دونده استقامت است و نیازمند آن است که گام هایش را با توجه به زمان و مسافت تنظیم کند .

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

ارگاسم واقعی در زنان چگونه است ؟

راز های تفاوت جنسی بین زن و مرد

زنان رابطه “جنسی عالی” را دوست دارند

مهارت های پیشرفته اتاق خواب برای ایجاد رابطه جنسی عالی