چرا مردان به سمت ظاهر جذب می شوند 
چرا مردان ابتدا مجذوب ظاهر زنان می شوند ؟

ظاهر زنان 

این خیلی مهم است که زنان بدانند “مردان ابتدا مجذوب ظاهر زنان می شوند ” . وقتی یک مرد با یک زن مواجه می شود ، به صورت غریزی می خواهد بدن او را نگاه کرده و ارزیابی کند . وقتی یک زن با یک مرد خوش اندام مواجه می شود ، او ممکن است بخواهد چیزهایی را درباره او بداند ، ولی نه به خاطر ظاهر او . 

در این وضعیت ، زن فوراً و فقط به بدن او توجه نمی کند . عموماً زنان تفسیر به غلط می کنند و فرض را بر این می گذارند که چون او(مرد) ابتدا جذب بدن می شود ، پس ظاهر بین و سطحی نگر است . در این هنگام زنان متوجه نمی شوند که مردان نیز خواهان آن هستند که چیزهایی را درباره طرف مقابل بدانند ، اما تفاوت در اینجاست که مردان برای به دست آوردن این اطلاعات از بدن شروع می کنند .

 

در ابتدا ، غالباً مردان به سمت ظاهر زنان جذب می شوند و نه باطن زنان .در حالی که زنان غالباً علاقمند می شوند که درباره باطن آن شخص چیزهایی بدانند . به تدریج که رابطه بازتر و آشکارتر شد ، مردان بیشتر و بیشتر به سمت “شناخت درون” حرکت می کنند . به همین شکل ، بیشتر اوقات هنگامی که یک زن عاشق زیبایی درون و باطن یک مرد می شود به همان اندازه و به تدریج ، مجذوبیتش افزایش یافته و نسبت به بدن او تحریک پذیر می گردد .

حتی اگر گاهی یک مرد در شروع رابطه ، احساس چندان خوشایندی نسبت به بدن شریک جنسی اش نداشته باشد و یا اینکه مطمئن نباشد که اینچنین اندامی را دوست دارد یا نه ، بیشتر اوقات در طی رابطه ، وقتی که او نسبت به همسرش شناخت بیشتری پیدا کند و به عشق راستین او پی ببرد ، رفته رفته بدن همسرش را کامل و بی عیب در خواهد یافت .

این نکته جالب توجهی است برای آن دسته از مردان مجردی که به وسیله اعمال ، حرکات و رفتارهای زنان زیبایی که در رسانه ها هستند ، هیپنوتیزم می شوند . اینگونه افراد زن را با چیزهایی که در تلویزیون و مجله ها می بینند مقایسه می کنند .

خوشبختانه هنگامی که مرد برانگیخته می شود و در طی رابطه جنسی  ، به همسرش عشق می ورزد ، طلسم رسانه می شکند و او کاملاً می تواند زیبایی همسرش را احساس کرده و قدر آن را بداند .

اگر شما از این گونه مردان هستید ، تا وقتی که بتوانید از قید و بند این باورهای غلط رهایی یابید ، با صحبت نکردن و بیان نکردن چیزهای ناخوشایند درباره بدن شریک جنسی تان ، او را نسبت به خودتان مطمئن سازید . این کار نه تنها رفته رفته به شما در رهایی یافتن از تاثیرهای رسانه کمک می کند بلکه به همان اندازه ، شریک جنسی تان را نیز از تنش دور می سازد .

یک راه حل ساده 

زنی که از چگونگی و چرایی مجذوب شدن مردان نسبت به ظاهر زنان آگاهی ندارند ، هنگامی که همسرش به زن دیگری نگاه می کند ، احساس خواهد کرد که حتماً او برای همسرش جذاب نیست و در همین راستا رفته رفته از همسرش متنفر می شود 

اگر چه مردان ، گاهی اوقات ، نگاهشان را نسبت به زیبایی زنان دیگر کنترل نمی کنند ، ولی زنان بایستی قدر همسرانشان را بدانند . به یاد داشته باشید که اگر شوهرتان گاهی پس از مواجه شدن با زنی ، لحظاتی او را ارزیابی می کند ، نشانه حق ناشناسی او نیست بلکه آن را نوعی نیاز مردانه قلمداد کنید .

 

اگر چه مردان گاهی اوقات نگاهشان را نسبت به زنان دیگر کنترل نمی کنند ، ولی زنان بایستی قدر همسرانشان را بدانند . به یاد داشته باشید که اگر شوهرتان گاهی پس از مواجه شدن با زنی ، لحظاتی او را ارزیابی می کند ، نشانه حق نشناسی او نیست بلکه آن را نوعی نیاز مردانه قلمداد کنید

 

نسبت به حساسیت احساسات همسرتان ، به صورتی متناسب پاسخ دهید . وقتی اینچنین اتفاقی برای من می افتد و توجه ام به زن دیگری جلب می شود ، در همان حین از نگاه کردن به او لذت می برم ، توجه به همسرم را فراموش نمی کنم . من ، رو به همسرم می کنم و با گفتن اینچنین جمله ای توجه خاصی را به او ارائه می دهم :”بله” این زن زیبایی بود .

او من چقدر زن های زیبا را دوست دارم . من چقدر مرد خوشبختی هستم که با اینچنین زن زیبایی ازدواج کردم . تو همون کسی هستی که من می خواهم با اون باشم “.

با برگشتن به سمت همسرم و کمی مهر و محبت ، به همسرم این اطمینان را می دهم که او همان کسی است که من می خواهم با او باشم . در نهایت به جای اینکه اینکه توجه به آن زن ، او را نسبت به من ناامید کند ، برعکس ، دلگرم می کند .

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید :

چه لحن و بیانی حین رابطه جنسی مناسب تر است ؟

چه زمانی در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم ؟

آیا می دانستید که در رابطه جنسی هر زنی متفاوت است ؟