چرا لازم است از کاندوم استفاده کنیم ؟
چرا لازم است از کاندوم استفاده کنیم ؟

کاندوم 

این سایت مخصوص زوج هایی است که نسبت به ارتباط با همسرشان متعهد هستند . اگر شما نسبت به یک رابطه “تک همسری” متعهد نیستید و یا اگر شما از منفی HIV شریک رابطه تان مطمئن نیستید ، به خاطر حفظ امنیت و احترام خودتان هم که شده ، می بایستی به رابطه ای بی خطر و سالم بپردازید .

خرید کاندوم 

خوب مسلماً بسیاری وجود دارند که توصیف می کنند چطور بدون آن که خود را قربانی و نابود کنیم ، رابطه جنسی سالم و بی خطری را داشته باشیم و از آن لذت ببریم . در اینجا من از شما خواهش می کنم که درباره چگونگی محافظت خودتان از ویروس ایدز و دیگر امراضی که از طریق رابطه جنسی انتقال پیدا می کنند ، بیشتر بیاموزید .

انجام اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی برای زنان اهمیت بیشتری دارد . در رابطه با جنس مخالف ، زنان نسبت به مردان ریسک بالاتری را انجام می دهند ، زیرا در این رابطه احتمال آلوده شدن به ویروس ایدز در زنان بالاتر از مردان است ؛ چون این ویروس می تواند از طریق شکاف ها در هنگام مقاربت و آمیزش به وجود می آیند .

این سایت مخصوص زوج هایی است که نسبت به ارتباط با همسرشان متعهد هستند

 

کاندوم
کاندوم

بعضی زنان به این نتیجه رسیده اند که اصرار کردن به مردان برای استفاده کردن از کاندوم یا کاپوت  به خاطر محافظت از سلامت آنان ، کار بیهوده و مشکلی است . اما زنان می بایستی به یاد داشته باشند که زندگی و سلامت آنان بسیار مهم تر از است که بخواهند آن را به خاطر لذت بیشتری که مرد در یک رابطه بدون استفاده از کاندوم می خواهد ، به خاطر بیندازند .

بسیاری از کاندوم ها و چرب کننده ها میزان حساسیت را کاهش می دهند و یا آن را مختل می کنند ، ولی از طریق استفاده از کاندوم رابطه ای لذت بخش را نیز می توان تجربه کرد . وقتی که میزان حساسیت یک مرد به خاطر استفاده از کاندوم کاهش می یابد ، به این طریق او می تواند زمان رسیدن به اوج لذت جنسی را خیلی آسان تر به تاخیر بیندازد . در ضمن در این حالت به خاطر تاخیر در رسیدن به ارگاسم ، زن نیز لذت بیشتری را تجربه می کند . 

مردان باید این موضوع را به یاد داشته باشند تا هنگامی که زنان به خاطر ابتلا به ویروس HIV با دیگر بیماری هایی که از طریق رابطه جنسی منتقل می شوند و یا به خاطر باردار شدن ، نگران باشند ، حفظ آرامش و حس اعتماد به شریک جنسی ، به منظور دستیابی به لذت مطلوب و دلخواه از رابطه جنسی ، مقدور نخواهد بود .

هنگامی که زن به انگیختگی جنسی می رسد ، مرد خیلی راحت می تواند پیامدهای یک رابطه جنسی ناسالم و خطرناک را نادیده بگیرد . اما اگر مرد همواره در قبال حفظ سلامت شریک جنسی اش احساس مسئولیت نماید ، زن احساس ارزشمندی بیشتری کرده و در نتیجه عشق و احساسات خود را در جریان رابطه جنسی بیشتر آشکار خواهد نمود ، چون در این چنین وضعیتی او احساس امنیت می کند .

اگر شما حداقل از شش ماه پیش به قبل ، رابطه جنسی داشته اید ، آزمایش ابتلا به ویروس ایدز را انجام دهید .شما می توانید برای انجام این آزمایش به مراکز بهداشت و درمان ، پزشکان یا آزمایشگاه های تشخیص پزشکی مراجعه کنید .

[rating_form id=”4″]

مطالبی که شاید خواندن آنها برای شما جالب باشد 

 

کاندوم ها و 7 موردی که باید در مورد آنها بدانید

جلوگیری از بارداری و راه های مختلف آن

بیماری های جنسی خطرناک و انواع آنها