رفع بوی بد واژن 
راه حل های اساسی برای رفع بوی بد واژن

رفع بوی بد واژن 

برای رفع بوی بد واژن اگر بانوان محترم مواردی که توصیه می شود را رعایت نمایند ، از این کسالت رها می شوند و نشاط خاصی پیدا می کنند :

1- برای رفع بوی بد واژن و برای حفط آرامش ، سعی کنند روزانه دو لیوان شیر بادام خنک میل کنند .

2- روزانه دو تا سه عدد سیب درختی را گاز بزنند و خوب بجوند و میل کنند .

3- همراه غذای خود سیر (ترجیحاً به صورت بخارپز ) مصرف نمایند .

4- سعی کنند روزانه همراه با نوشیدنی های خود ، مقداری گلاب ( دو تا سه قاشق در روز ) مورد استفاده قرار دهند .

5- در فصل پائیز از میوه “به ” مرتب استفاده نمایند که برای این منظور بهترین میوه است .

6- برای رفع بوی بد واژن باید  از سبزیجات و پیاز سالم و بدون جوانه و سیر ( که همراه غذا پخته شده باشد ) ، به طور مرتب همراه غذا استفاده نمایند .

7- رفع بوی بد واژن مساوی است با رعایت بهداشت فردی که باید دقیقاً رعایت نمایند و لباس زیر خود را بعد از شستن اطو کنند .

8- سعی کنید از لباس های زیر کاملاً نخی و سفید استفاده و یک روز در میان عوض کنید .

9- سعی کنید از غذاهای ممنوعه و فست فود و انواع شیرینی جاتی که در آن ها از قند و شکر استفاده شده پرهیز نمایید .

10- از نوشیدن قهوه و چای و نسکافه در طول روز پرهیز کنید و به جای آن دم کرده نعناع و پونه و آویشن با عسل مورد استفاده قرار دهید .

چند راه حل طبیعی و مفید برای زنان و رفع بوی بد واژن 

  • خانم هایی که روی صورتشان جوش سر سیاه دارند ، دو قاشق غذا خوری آرد جو الک شده را به همراه کمی آب به صورت خمیر نسبتاً سل درست کنید . صورت را با صابون بادام بشویید . وقتی خشک شد این خمیر را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی صورت به صورت ماسک بماند و قبل از خشک شدن شسته شود .
  • برای درمان عفونت ادراری و مجاری ادرار ، روزی دو یا سه لیوان شربت عسل بخورید . نبات و قند و شکر نخورید و روزی دوبار مجرای ادرار را با آب ولرم و عسل شستشو دهید .
  • زنانی که دچار ناراحتی زنانه هستند ، از اسفرزه یا قدومه شیرازی استفاده کنند .
  • زنانی که طبع سرد دارند و رحم آن ها سرد شده و از شدت سرما دچار دل درد می شوند ، دانه خربزه را آسیاب و سپس الک و به اندازه یک قاشق همراه با مقداری عسل در یک لیوان آب حل و میل کنند ، ناراحتی از بین می رود .
  • بهترین دارو برای خانم هایی که در دوران قاعدگی در ناحیه زیر شکم دچار درد می شوند ، خوردن شیر مغز تخم خربزه توصیه می شود .
  • خانم هایی که در طول ماه لکه بینی دارند یا در شرف یائسگی هستند و فوق العاده خون ریزی دارند ، با خوردن روزانه دو تا سه لیوان از نوشیدنی ( مخلوط یک لیوان آب هویج + یک قاشق عسل ) ، سریع مساله آنها حل می شود .
  • سیر و پیاز ، آب زیاد و ترشی نخورند . لبنیات ، جعفری ، کنجد و ارده نیز مصرف نکنند . ضمناً 30 گرم گیاه تازه و سبز کیسه کشیش را با یک و نیم لیتر آب به مدت 20 دقیقه دم و هر دو ساعت یک بار یک فنجان با عسل میل کنند .
  • دختر خانم ها و خانم هایی که موقع قاعدگی دچار درد شدید می شوند یا در روز اول درد شدید دارند ، قره قوروت ، ماست و پفک نخورند .

یک قاشق پونه کوهی + یک قاشق آویشن شیرازی + سه لیوان آب جوش را به مدت نیم ساعت دم کنید و با عسل در حالت گرم بنوشید .

  • جوانه گندم یا جوانه آلفا آلفا یا یونجه یا چند قاشق جوانه شبدر برای خون ریزی زنانه مفید است .
  • خانم ها اگر میل جنسی کم دارند از لباس بنفس استفاده کنند و سبزی شاهی بخورند یا تخم شاهی را آسیاب کنند ، داخل عسل بریزند و روزی دو قاشق مصرف کنند .
  • افراد مبتلا به کسیت تخمدان ، بهتر است از مصرف انواع قارچ ها ، گوجه ، خیار ، بال و گردن مرغ ،شکلات ، کاکائو و ماست پرهیز کنند و این مواد را از مواد را از سبد غذایی خود در مدت درمان حذف کنند . علاوه بر این ، پیاده روی روزانه به منظور گرم نگه داشتن ناحیه لگن بسیار موثر است . از طرفی این پیاده روی و ورزش روزانه برای افراد چاقی که دچار کیست تخمدان هستند موثر است ؛ زیرا چاقی یکی از عوامل بروز این بیماری در برخی زنان است . ( بهترین روش حذف کلیه فرآورده های حیوانی است .) 

[rating_form id=”4″]