مهم ترین نکات در حفظ سلامت دستگاه تناسلی در بین زوجین
مهم ترین نکات در حفظ سلامت دستگاه تناسلی در بین زوجین

مهم ترین نکات در حفظ سلامت دستگاه تناسلی در 

 

حفظ سلامتی دستگاه تناسلی

یکی از مهمترین نکات جهت حفظ و بهبود روابط جنسی ، سلامت این سیستم است ، برای فعال نگه داشتن این سیستم ، به نکات زیر توجه نمایید و آن ها را به کار ببرید .

 

بهترین روش های حفظ دستگاه تناسلی

بهترین روش حفظ دستگاه تناسلی این است که این سیستم را در آ زندگی روزمره ، درگیر مسائل پیش پا افتاده نکنیم تا سلامت آن را حفظ کنیم .برای تنظیم این سیستم ، بهتر است روزانه روزانه یک تا دو لیوان شیر بادام را به آرامی میل کنید ؛ یک لیوان صبح و یک لیوان دیگر را بعد از اذان مغرب استفاده کنید .

برای حفظ سلامتی دستگاه تناسلی توصیه می شود شخص از مصرف انواع لبنیات و ترشیجات و مرغ ماشینی و گوشت گاو و کلیه غذاهای سردی بخش خودداری کند . روزانه دوقاشق غذاخوری عسل و یک قاشق مرباخوری دارچین استفاده کنید .

روزانه ، دو قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق مرباخوری دارچین استفاده کنید و در صورت نیاز از معجون گفته شده به مقداری که توصیه شده می توانید مصرف کنید.

همچنین برای حفظ سلامتی دستگاه تناسلی به این افراد توصیه می شود روزانه مقداری از وقت خود را صرف ورزش و نرمش کنند تا نشاط مورد نیاز را به دست آورند .شنا ، نشاط خاصی به انسان می دهد و در انسان صبر و حوصله ایجاد میکند که در زندگی بسیار مهم و حیاتی است .

استفاده از لباس های نخی سفید رنگ و آزاد و تمیز ، موجب نشاط و آرامش شخص و علاقمندی به روابط زناشویی خواهد شد . استفاده از انواع عطرها و بوهای خوش ، موجب ایجاد آرامش ، فرح و نشاط در شخص می شود و دو طرف گرایش خوبی نسبت به هم پیدا می کنند .

رعایت نظافت و مسائل بهداشتی ، یکی از مهمترین عواملی است که می تواند کشش زیبایی را در طرفین ایجاد و هر دو را بهم نزدیک کند .هماهنگی و همفکری ، یکی از عوامل مهمی است که می تواند زوجین رابه هم نزدیک کند و با رعایت مسائل گفته شده ، می تواند موجب همبستری موفق بین زوجین شود .

خوش اخلاقی و وجود نمودت بین زوجین نیز یکی از مسائل بسیار مهمی است که می تواند آنان را در این امر موفق نماید و از این کار لذت ببرند و با نشاط باشند .مسافرت و قرار گرفتن در مکان های مختلف که برای زوجین تازگی دارد ، یکی از عواملی است که می تواند آنان را در امر همبستری موفق نماید .

نتیجه :

داشتن اعصاب و روان آرام و سالم و نیز صبر و حوصله و آرامش خاطر ، یکی از مهمترین عواملی است که می تواند انسان را در هر امری موفق و کامیاب گرداند. رعایت مسائلی که مربوط به جسم آدمی می شود و قبلا بیان شد ، می تواند مهمترین عاملی باشد برای کامیابی دوجنس مخالف از یکدیگر.

اصلاح تغذیه موجب حفظ سلامتی دستگاه تناسلی

اصلاح تغذیه روزانه و تمرین برای داشتن آرامش اعصاب و روان در زندگی روزمره ، از مهمترین عواملی است که می تواند انسان را در زندگی کامیاب گرداند .استفاده نکردن از سیگار و قلیان و دود ، موجب می گردد که شخص دچار زودانزای نشود .کشیدن سیگار موجب می گردد که اکسیژن کافی به بدن ، خصوصا مغز نرسد و پیامی که برای تحریک آلت تناسلی ارسال می شود ، به خوبی جواب ندهد .

خوب جویدن و دو لقمه کمتر خوردن ، موجب نظم در سیستم گوارش شده و انجام منظم قانون هموستئاز در بدن می شود که نتیجه آن عملکرد مناسب اندام ها و تنظیم اعصاب و روان در شخص است ؛ بدین ترتیب ، یکی از علت های مهم زود انزالی و عدم موفقیت در همبستری از بین خواهد رفت .

در مجوع غذاهای خام ، خصوصا جوانه گندم تازه ، نشاط وافری به انسان می دهد و میل و قدرت جنسی را در آقایان و خانم ها به خوبی تقویت می کند و معضل بزرگ جامعه کنونی را از بین خواهد برد. یکی از شگفتی های جوانه گندم ، تحریک و فعال کردن غدد جنسی در آقایان و خانم هاست و کسانی که در این مورد مساله ای دارند ، با استفاده منظم از این مواد غذایی ، بسیاری از مشکلات و معظلات آنان خصوصاً زودانزالی ،برطرف خواهد شد .

کلا گیاهخواری و استفاده از جوانه گندم به طور منظم ، مسئله زودانزالی را از بین می برد و همبستری طولانی را خواهد شد .