همسر ایده آل
رازهای مگو که روانشناسان به آقایان نمی گویند برای اینکه همسر ایده آل باشند !

همسر ایده آل 

اگر می خواهید یک عمر ، در کنار همسرتان خوشبخت باشید و همسر ایده آل او باشید ، یاد بگیرید که همسرتان را هر دقیقه دوست داشته باشید و به او نشان دهید که او را دوست دارید . محبتی که فقط در قلب بماند و در گفتار و عمل نشان داده نشود ، فایده ای ندارد . به یاد داشته باشید که صمیمیت در یک خانه تا زمانی ادامه خواهد داشت که یک شوهر با زنش ، رفتاری شبیه به روزهای اول ازدواجشان داشته باشد . تا زمانی که زن ، چنین رفتاری را میبیند ، همه تلاشش را می کند که شما نیز احساس خوشبختی داشته باشد و او هم همسر ایده آل باشد .

بعضی روش های به ظاهر ساده ، همان نکاتی هستند که با رعایت آنها ، از نظر همسرتان یک همسر ایده آل خواهید بود . در این مورد چند نکته کاربردی ارائه می شود  : 

از رفتارها یا کارهای همسرتان ، تعریف و تمجید کنید : لازم نیست برای جلب محبت همسرتان ، حتماً یک سرویس طلا بخیرید ؛ فقط کافی است کمی فکر کنید و کارهایی را به یاد آورید که او تا به حال انجام داده است و شما بی توجه بوده اید . مثلاً اگر او هر روز صبح زود ، از خواب بیدار می شود تا برای شما و فرزندان ، صبحانه آماده کند می توانید بگویید : ” عزیزم ، از این که با تو ازدواج کرده ام خیلی خوشحالم ، خیلی از زن ها هستند که حتی ساعت 9 صبح هم از خواب بیدار نمی شوند ” ، مطمئن باشید اگر همسرتان بداند که شما قدر کارهای او را می دانید ، با انرژی و عشق بیشتری به شما لطف می کند و می توانید همسر ایده آل او باشید .

سعی کنید با خانم خود موافق باشید : اگر کاری انجام دادید و همسرتان به شما اعتراضی کرد ، معذرت خواهی کنید ؛ ماجرا را کش ندهید و همان موقع با عذرخواهی ، آن را فیصله دهید . موافق بودن با همسر ، زندگی را برای شما نیز ساده تر و شادتر خواهد کرد و شما همسر ایده آل خواهید بود .

در اشتباهات ، شجاع باشید : مرد واقعی ، کسی نیست که اشتباه نمی کند ، بلکه کسی است که آنقدر شجاعت دارد که اشتباهات خود را با فروتنی می پذیرد . یادتان باشد در یک رابطه دو طرفهو همسر ایده آل بودن  ، هیچ وقت یک نفر ، کاملاً مقصر نیست و دیگری ، کاملاً بی گناه ، ولی حتی اگر در مساله ای ، 99 درصد او مقصر باشد ، بازهم معذرت خواهی شما ، مفید خواهد بود چون هم او به اشتباه خودش پی می برد و هم اینکه در اعماق قلب خود ، به شجاعت و مهربانی شما افتخار خواهد کرد .

ابتدا کاری که او می گوید انجام دهید : در نظر زنان ، انجام کارهایی که در ذهن آنان است ، بسیار مهم و با الویت تر از امور شغلی مردان است . معمولاً به دلیل تاخیر در انجام کارهایی که زنان می خواهند ، اختلافات فراوانی در خانواده ها به وجود می آید . به آقایان عزیز توصیه می شود ، همیشه درخواست های همسر و خانواده شان را در برگه ای یادداشت کنند و انجام آن در اولویت قرار دهند . رضایت خاطر و لبخندی که بر صورت همسر و فرزند انسان می نشیند ، بسیار خشنود کننده تر و ارزشمندتر از انجام امور شغلی است .

برای سوال هایش اهمیت قائل شوید : به جرات می توان گفت کمتر زنی در جهان پیدا می شود که یکی از مشکلات همیشگی اش ، یافتن جواب این سوال نباشد که : ” برای نهار یا شام ، چی درست کنم ؟ ” یا از شما نپرسد که ” کدام لباس را بپوشد ؟ ” مردها معمولاً در جواب می گویند : ” خیلی ساده است . هر چی دوست داری درست کن .

یا هر چی می خواهی بپوش . چرا از من می پرسی ؟ ” در حالی که برای خانم ها ، پاسخ این سوال ، اهمیت زیادی دارد و با چنین جوابهایی ، ناراحت می شوند . راه ساده ای وجود دارد . در این گونه مواقع ، از همسرتان بپرسید :”عزیزم ! بگو ببینم چه می توانی درست کنی”  او چند مورد از غذاهایی که می تواند و موادش را نیز دارد ، نام می برد . شما هم فوراً یکی را انتخاب کنید . باور کنید در غلب موارد ، همین روش ساده ، کارساز است و او راضی می شود و از شما متشکر خواهد بود ، اینگونه همسر ایده آل او باشید !

فشار و ناراحتی همسرتان را تحمل کنید : همیشه به خاطر داشته باشید که همسر شما یک زن است با تمام حساسیت ها و ظرافت های روحی یک زن . گاهی فشارهای زندگی ، مشکلات اقتصادی ، جر و بحث با شما ، تربیت بچه ها و … او را تحت فشار می گذارد . اگر میخواهید یک همسر ایده آل باشید اجازه دهید خودش را تخلیه کند و شما فقط آرام باشید . مطمئن باشید بیشتر از چند دقیقه طول نخواهد کشید که از شما معذرت خواهی می کند و از اینکه مردش ، او را درک می کند  ، به شما افتخار می کند . پس از مدتی آشکارا متوجه می شوید که میزان و دفعات این تخلیه خشم ها در او به شدت کاهش پیدا کرده است . ( زیرا از صمیم قلب ، مطمئن است که همسرش او را درک کرده و دوست دارد و این مهمترین امتیاز برای یک زن است .) 

توجه شما برای او خیلی ارزش دارد : گاهی پیش می آید که مرد به خانه می آید و می بیند همسرش سردرد شدیدی دارد! شما پیشنهاد می کنید قرص بخورد یا به دکتر بروید که ناگهان او زیر گریه می زند و شما گیج می شوید . تجربه نشان داده است نیاز او در این لحظه ، پزشک و دارو نیست ، بلکه او نیاز دارد شما وقت بیشتری برایش بگذارید و به او محبت کنید . پس اگر میخواهید همسر ایده آل او باشید ، صبور باشید ، زودتر به خانه بیایید و با محبت بیشتری ، دقایقی را کنار او باشید . خواهید دید که سردردش به خوبی رفع خواهد شد .

عاشقش باشید و جملات زیبا به او بگویید : اگر می خواهید یک عمر ، در کنار همسرتان ، خوشبخت باشید ، به او بگویید که دوستش دارید . به مادرش هم بگویید که دختر او را دوست دارید و از او به خاطر اینکه اجازه داده همسر دخترش باشید ، تشکر کنید . پس دیدید همسر ایده آل بودن زیاد سخت نیست !

ضمنا ، گفتن این جملات را به همسرتان فراموش نکنید 

  • “دوستت دارم “
  • ” روز خوبی داشته باشی “
  • “نمی تونم بگم چقدر دلربا و زیبا هستی “
  • ” در مورد ( هر چیزی ) چه احساسی داری ؟”
  • ” نو واقعاً زرنگ و باهوشی “
  • ” در روابط زناشویی بسیار خوب هستی “
  • ” میخواهم همه عمرم را با تو سپری کنم “
  • ” تو بهترین دوست و همراه زندگی منی “
  • ” تو یک مادر ایده آل خواهی شد “
  • ” تو زندگی من را کامل می کنی “

[rating_form id=”4″]

مطالبی که شاید مایل به خواندن آنها باشید 

7 فایده مهم رابطه جنسی همسران

وظایف مشترک زوجین در قبال یکدیگر

نکات مهم در مور کاهش میل جنسی و ایجاد رغبت در میان همسران

اهمیت ارضای جنسی همسران