اطمینان جنسی 
اطمینان جنسی در بین همسران چگونه بوجود می آید ؟

اطمینان جنسی 

اطمینان جنسی یکی از قوی ترین عوامل تحریک کننده برای زن و مرد محسوب می شود . یک زن وقتی که احساس کند شریک جنسی اش در این که “چه کاری باید انجام دهد که او را تحریک و ارضاء کند ” اطمینان دارد ، خود به خود ، تا حدی تحریک می شود . همچنین این احساس اطمینان نسبت به عملکرد جنسی همسر ، باعث می شود که اگر در مواقعی بعضی روش ها موثر و کارا نیفتاد ، شخص انعطاف پذیر و صبور باشد .

یک مرد نیز به همان اندازه ( اما به روش متفاوت ) وقتی که می بیند همسرش به عملکرد جنسی او اطمینان دارد ، تحریک می شود .

 

اطمینان نسبت به عملکرد جنسی ، یکی از قویترین عوامل تحریک کننده محسوب می شود 

 

وقتی که مرد احساس می کند که همسرش به عملکرد جنسی او اطمینان دارد ، بیشتر و بیشتر تحریک می شود . وقتی که چشم های همسرش این گونه پیام هایی را به او می دهند ، او ثانیه به ثانیه بیشتر برانگیخته می شود : 

  • “مطمئن هستم که ساعات خوش و لذت بخشی را با هم خواهیم داشت ” 
  • “تو نمی توانی اشتباه کنی “
  • “من خواهان عشق تو هستم ” 

اگر زن در عملکردش اطمینان جنسی داشته باشد  ، ممکن است برای همسرش تا حدی هولناک باشد . در این وضعیت ، مرد ممکن است مبهوت باشد که آیا واقعاً می تواند به اندازه او ، در عملکرد جنسی اش موفق باشد . نتیجه اینکه ، مرد ممکن است در اینکه آیا می تواند همسرش را به لذت و ارضایی که خواهان آن است برساند یا نه ، شک و تردید به خود راه دهد .

مسلماً این که زن به توانایی های خودش در ارضاء جنسی همسرش مطمئن باشد خوب است ولی با توجه به “مهارتهای پیشرفته ارتباطی” بزرگترین توانایی یک زن در ارضاء و خشنود سازی جنسی همسرش ، آن است که به او در ارضاء کردن خودش (زن) کمک کند .

 

بزرگترین توانایی یک زن در ارضاء و خشنود سازی جنسی همسرش ، آن است که به او در ارضاء کردن خودش (زن) کمک کند .

اطمینان جنسی در بین همسران چگونه بوجود می آید ؟
اطمینان جنسی در بین همسران چگونه بوجود می آید ؟

چرا صحبت کردن همیشه موثر نیست 

نه تنها مردان فکر می کنند که باید از قبل در زمینه عملکرد جنسی یک کارشناس باشند ، بلکه زنان نیز میخواهند که همسرشان بداند که چه کاری می کند . او (زن) از همسرش انتظار دارد که به صورت تقریبی بداند که چه کاری باید انجام دهد . همچنین ممکن است در گفتن لایق و خواسته های جنسی اش به همسر ، مقاومت کند زیرا که نمی خواهد رابطه جنسی شان کلیشه ای و به صورت یک لقمه حاضر و آماده باشد ؛ بلکه آن را چیزی می خواهد که او و همسرش باهم کشف اش کنند

ممکن است یک زن در درونش احساس کند که اگر همسرش واقعاً او را دوست داشته باشد ، بایستی بداند که چه کار بکند . این گونه احساسات ، خوراک تخیل های عاشقانه هستند ؛ اما به یاد داشته باشید که اینها” رابطه جنسی عالی ” را به وجود نمی آورند .

به طور کلی ، زنان در اینکه خواسته ها و تمایل هایشان را در طی رابطه جنسی هویدا کنند هراسان هستند چرا که می ترسند مبادا به طریقی مورد قضاوت قرار گیرند و یا شاید تصور کنند همسرشان نسبت به چیزی که آنها تمایل به انجام آن دارند ، علاقه ای نداشته باشد . به هر دلیل ، او (زن) فکر می کند که اگر به همسرش بگوید چه کار بکند و چه کار نکند ، آنوقت دیگر رابطه جنسی از حالت عاشقانه خارج می شود .

 

ممکن است یک زن در درونش احساس کند که اگر همسرش واقعاً او را دوست داشته باشد ، بایستی بداند که چکار بکند . اینگونه احساسات خوراک تخیل های عاشقانه هستند ، اما به یاد داشته باشید که اینها ” رابطه جنسی عالی ” را به وجود نمی آورند .

با اینکه بیشتر کتابهای مربوط به رابطه جنسی ، می گویند که صحبت کردن زوجها درباره چیزهایی که در رابطه جنسی دوست دارند و چیزهایی که در این رابطه دوست ندارند اهمیت دارد ؛ ولی با این حال عموماٌ زوجها آن را نادیده می گیرند .

در جامعه ما وقتی صحبت کردن درباره ” رابطه جنسی ” به میان می آید مردم نوعی ” بازداری ” را احساس می کنند و به نحوی از آن فرار می کنند . بنابراین ، غالباً در آن هنگام ما شروع به صحبت کردن درباره رابطه جنسی مان می کنیم که دچار مشکل شده ایم . 

همسری که ناراضی است شروع به صحبت کردن درباره چیزهایی که می خواهد می کند ، ولی در این هنگام شریک جنسی اش از شنیدن این نیازها آشفته و رنجور می شود و به جای این که صحبت کردن آنها یک تجربه جذاب و سرگرم کننده باشد ، معمولاً بوی انتقاد و سرزنش می دهد .

مخصوصاً مردان نسبت به بازخوردهایی که می شنوند حساس هستند . وقتی که یک زن به شریک جنسی اش درباره چیزهایی که دوست دارد و چیزهایی که دوست ندارد می گوید ، همسرش حرفهای او را اینگونه می شنود : “تو به اندازه کافی خوب نیستی ، مردهای دیگر می دانند چه کار باید بکنند ، چرا تو نمی دانی ؟ اشتباهت در چیست ؟” 

به صورت یک چرخه معیوب ، از یک مرد انتظار می رود که همه چیز را درباره روابط جنسی بداند و چون فرض بر این گذاشته شده است که او (مرد) آن را می داند ، در نتیجه مرد نمی تواند درباره چیزهایی که همسرش دوست دارد از او سوالی بپرسد و همچنین هیچگاه نمی تواند درباره تمایل ها و خواسته های همسرش چیزهایی یاد بگیرد .

درست همانگونه که گاهی اوقات زنان احساس می کنند برای خشنود کردن همسرشان لازم است تضاهر به داشتن ارگاسم کنند ، گاهی مردان نیز باید به منظور خشنودسازی و ارضاء همسرشان ، تظاهر به داشتن اطمینان در عملکرد جنسی نمایند . بسیاری از مردان دوست دارند که بیشتر درباره رابطه جنسی بدانند ولی نمی دانند چطور درباره آن به صورتی صحبت کنند که به نظر نرسد هیچ چیزی درباره رابطه جنسی نمی دانند .

 

درست همانگونه که زنان گاهی اوقات احساس می کنند برای خشنود کردن همسرشان لازم است تظاهر به داشتن ارگاسم کنند ، گاهی مردان نیز باید به منظور خشنودسازی و ارضاء همسرشان ، تظاهر به داشتن اطمینان در عملکرد جنسی نمایند .

 

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

رازهای افزایش اشتیاق زنان در رابطه جنسی

راز های تفاوت جنسی بین زن و مرد

چرا تفاوت جنسی برای زنان قابل درک نیست ؟