چگونه عشق را به زندگی برگردانم ؟
چگونه عشق را به زندگی برگردانم ؟

بازگشت عشق به زندگی 

بازگشت عشق به زندگی چگونه انجام می شود . این سوالی است که بیشتر دوستان و مخاطبین وبسایت ثانیکالا از ما می پرسند به همین جهت بر آن شدم که مقاله ای درباره آن بنویسم ؛ بسیاری از اوقات در طول روز ،وقتی که زوجین دور از هم هستند ، ممکن است نسبت به یکدیگر احساس جذابیت و کشش جنسی داشته باشند ، ولی به محض اینکه به خانه رسیدند این احساس را از دست بدهند . به طور مثال : شوهر ممکن است سر کار دلش برای همسرش تنگ شود و احساس دلبستگی و برانگیختگی کند ولی وقتی به خانه رسید احساس تمایل و دلبستگی اش از بین برود . همچنین شاید زن اینچنین احساس کند که نیاز به عشق و عاطفه بیشتری دارد ، اما وقتی به خانه رسید گویا دیگر این احساس از بین رفته است ! 

 

توصیه می کنم مقاله سرنوشت رابطه جنسی بدون عشق را حتماً مطالعه کنید 

 

دلایل این گونه رخدادها چیست ؟

این رخدادها می توانند از دلایل گوناگونی ناشی شوند . می توانند ناشی از مسئولیت های خانه و خانواده ، مدیریت خانه و بچه ها باشند . اینها به سادگی می توانند احساسات عاشقانه را تحت تاثیر قرار دهند . کارهای روزمره زندگی ،به مقدار زیادی می توانند باعث کمرنگ شدن عشق و علاقه جنسی در زندگی مان شوند .

همچنین دلیل دیگر می تواند این باشد که بعضی احساسات و مسائل حل نشده از گفتگو ها ، بحث ها و مشاجره های آزار دهنده قبلی ، باقی مانده اند . ممکن است مساله تا حد زیادی حل شده باشد ، اما نه به صورت ایده آل . ناسازگاری ها در خارج از خانه به سادگی فراموش می شوند اما هنگامی که زوجین در خانه هستند ، گویا به علت نامشخصی آنها دوباره برمی گردند و سپس ناگهان کشش و جذابیت زوجین نسبت به یکدیگر از بین می رود . 

با احیاء مجدد عشق در رابطه تان ، صمیمیت در بین شما تقسیم می شود و در همین حال ، رابطه جنسی می تواند کدورت ها را شستشو داده و پاک کند . رابطه جنسی لبه های برنده رابطه تان صاف و هموار خواهد ساخت . 

 

بازگشت عشق به زندگی 
بازگشت عشق به زندگی

هر چند به عنوان یک قاعده کلی ، وقتی که ارتباط قبل از رابطه جنسی به وجود آید می تواند لذت بخش تر باشد ، ولی گاهی اوقات داشتن یک رابطه جنسی عاشقانه باعث بهبود ارتباط می گردد. گشودگی و استقبال زن ، برای رابطه جنسی ، می تواند عشق و محبت همسرش را برای او به ارمغان بیاورد . حتی گاهی اوقات اگر زن احساس سردی عاطفی و بی حالی کند ، داشتن رابطه جنسی با همسرش و احساس کردن علاقه اش به او در رابطه جنسی ، می تواند دوباره احساساتش را زنده کند . 

 

هر چند به عنوان یک قاعده کلی ، وقتی که ارتباط قبل از رابطه جنسی به وجود آید می تواند لذتبخش تر باشد ، ولی گاهی اوقات داشتن یک رابطه جنسی عاشقانه باعث بهبود ارتباط می گردد . 

همسران ممکن است به سادگی عادت داشتن رابطه جنسی منظم را از دست بدهند . این در حالی است که آنها در خارج از خانه آزادانه تمایل های جنسی شان را احساس می کنند ؛ اما در درون خانه ، همان برنامه قدیمی و روزمره نداشتن رابطه جنسی ، جایگزین می شود .

وقتی که رابطه جنسی پس از مدتی ضعیف و کمرنگ می شود ، باز گرداندن آن، بدون مهارت های ارتباطی پیشرفته ، مشکل تر خواهد شد . با آگاهی از این که چه مهارت هایی مورد نیاز است ، غالباً حتی وقتی که عشق و علاقه جنسی از بین رفته باشد نیز ، به راحتی می توان آن را مجدداً زنده کرد . 

چگونگی بازگشت عشق به زندگی 

یکی از ساده ترین و قوی ترین راه های تجدید حیات عشق ، خارج شدن از خانه از طریق دروازه های عشق است . گذراندن یک شب در هتل ، لذت بردن از مناظر متفاوت ، دور شدن از محیط عادی و شناخته شده روزمره و دور شدن موقتی از تمامی مسئولیت های خانه و خانواده ، نمونه هایی از این دالان های عشق هستند . 

 

توصیه میکنم مقاله عشق چیست ؟ را حتماً مطالعه کنید 

 

 

هر چه محیط جدیدتر ، زیباتر و قشنگ تر باشد ، بهتر است . سعی کنید حداقل یک شب در ماه ، خانه را ترک کنید . اگر نمی توانید به شهرهای مجاور بروید و یا اگر نمی توانید در تعطیلات و مرخصی تان جایی را پیدا کنید ، به یک هتل محلی بروید . بعضی اوقات حتی با رفتن به یک رختخواب متفاوت می توانید این کار را انجام دهید . 

مخصوصاً زنان برای بر انگیخته شدن غالباً نیاز دارند که محیط شان را تغییر دهند . این تغییر آنان را از احساس مسئولیت نسبت به خانه و خانواده ، دور و رها می کند . وقتی که محیط زیبا و روح بخش است آنان متوجه زیبایی های درونی خود شده و نسبت به آنها بر انگیخته می شوند . 

 

مخصوصاً زنان برای برانگیخته شدن غالباً نیاز دارند که محیط شان را تغییر دهند 

 

چه وقت به سوی دروازه های عشق حرکت کنیم ؟

به طور معمول ، مردان در طراحی و برنامه ریزی برای یک حرکت و گریز کوچک به سمت دروازه های عشق ” مرتکب این اشتباه شده و منتظر دریافت پیام روشن و واضحی از جانب همسرشان ، مبنی بر “تمایل برای رابطه جنسی ” می مانند . این اشتباهی بزرگ است . 

“دروازه های عشق” به زنان کمک می کند که شکفته شوند . اگر شوهر برای برنامه ریزی ، به منظور رفتن به سمت “دورازه های عشق” به این امید باشد که یک پیام سکسی از جانب همسرش دریافت کند ، ممکن است همچنان منتظر بماند و در نهایت متوجه شود که همه چیز اشتباه بوده است . اگر یک زن برای مدت زمانی طولانی نتوانسته باشد به سمت ” دروازه های عشق ” حرکت کند و از نظر جنسی و عاطفی احساس رهایی نکرده باشد ، ممکن است به تدریج خلق جنسی اش کاهش یابد . 

برای بازگشت عشق به زندگی برای زنان نیاز احساس کردن عشق ، شهوت ، محبت و صمیمیت ، و همچنین نیازمند به گریز از مسئولیت های روزمره شان دارند . فقط با یک برنامه ریزی به موقع ، به منظور گریز به سمت ” دروازه های عشق ” است که آنان می توانند احساسات عاشقانه شان را مجدداً به دست بیاورند . 

مرد بایستی به یاد داشته باشد که گاهی اوقات قبل از اینکه همسرش بتواند عشق را احساس کند ، نیاز به صحبت کردن دارد . اگر یک رانندگی طولانی را برای رسیدن به محل گذراندن تعطیلاتتان در پیش دارید ، او می تواند کل مسیر را برایتان صحبت کند . زنان به ویژه برای آنکه استرس ها و فشارهایشان را از خود دور کنند ، نیاز به صحبت کردن دارند . 

بعد از چنین رانندگی طولانی ، که او (زن) طی آن توانسته خستگی اش را تخلیه کند ،احتمالاً برای رسیدن به محل تعطیلاتتان و برای دیدن اتاق خواب جدیدتان ، فوق العاده سرحال خواهد بود . در این حالت ، ناگهان احساسی کاملاً جدید پدیدار می شود که شما قبلاً در خانه خودتان نمی توانستید آن را تجربه کنید . 

همسرتان ممکن است بی درنگ از شما سکس بخواهد و یا اینکه ممکن است درخواست کند که قدمی بزنید و از خوردن غذای بیرون ، لذت ببرید . هنگامی که او متوجه احساسات درونی خودش شود ،می تواند احساساتی را که گویا تا به حال متوجه دیگران بوده اند ، متوقف کند . بدین ترتیب ، عشق و شهوت درونی او بیدار می شود . 

یک روش دیگر برای ایجاد آرامش برای همسرتان (زن) بردن او برای خرید است ، البته اگر اینچنین کاری برای او لذت بخش باشد . اگر چه اینکار ممکن است برای مردان خیلی خسته کننده باشد ، ولی جای نگرانی وجود ندارد ، چرا که اکنون در بیشتر فروشگاه های زنانه ، صندلی هایی برای مردان وجود دارد تا در مدتی که همسرشان در حال پوشیدن و امتحان کردن لباس است ، آنها بر روی آن بنشینند . 

حتی جستجو کردن در یک فروشگاه و انعکاس نظرهایتان (با ملایمت و مهربانی ) درباره چیزی که او دوست دارد و می خواهد ، به همسرتان کمک خواهد کرد تا از توجه و تمرکز بر روی دیگران به سمت توجه به احساسات و نیازهای خودش حرکت کند . حتی اگر او هیچ چیزی هم نخرد ، با این حال می تواند خوشحال و شاد از فروشگاه بیرون بیاید . 

یک زن به گونه ای مستقیم از فرایند جست و جوی چیزی که می خواهد لذت می برد . این کار به او کمک می کند که علایق ، خواسته ها و تمایل های خود را بشناسد و خودش را برای تجربه کردن نفسیات و تمایل های درونی اش آماده کند . یک خرید کوچک می تواند به صورت فوق العاده ای لذت ناشی از عبور از “دروازه های عشق ” را افزایش دهد . اگر زن ، خودش لذت ببرد و از بابت آن سپاسگزار باشد ، مرد نیز احتمالاً به راحتی برانگیخته خواهد شد . وقتی که زن از محیط جدید لذت می برد ، عواطف و هیجان های همسرش به واسطه شادی و خوشحالی او (زن) افزایش می یابد و در او احساس موفقیت و رضایت ایجاد می گردد . این احساس رضایت ، می تواند احساسات درونی او (مرد) را بیدار کند . 

گاهی اوقات ما بیش از حد خود را مشغول تشریفات و دیگران می کنیم . این در حالی است که گریزهای ناگهانی و بدون برنامه ریزی ، از “دروازه های عشق ” نیز می توانند روح و شور عشق را دوباره زنده کنند . به وسیله انجام چنین گریزهایی ، زنان می توانند آگاهی بیشتری نسبت به تمایل های جنسی شان به دست آورند . در این وضعیت آنها می توانند یقین یابند که به ارضایی که خواهان آن هستند خواهند رسید . 

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

9 روش فوق العاده موثر برای تحریک مردان

زنان چه زمانی بیشتر خواهان رابطه جنسی هستند ؟

رازهای رابطه جنسی در زنان که شما از آن بی خبرید !