تعیین زمان تخمک گذاری
چگونه زمان تخمک گذاری را تعیین کنیم ؟

تخمک گذاری 

چگونه زمان تخمک گذاری را تعیین کنیم و تعیین جنسیت از راه رسیدن به ارگاسم 

تخمک گذاری : واقعیت این است که این تعیین زمان بهتر است با مشورت یک مامای با تجربه یا متخصص زنان صورت گیرد ؛ با این حال ، این توضیحات هم کمک کننده است :

الف ) تعیین زمان تخمک گذاری با تعیین دمای پایه بدن 

برای این کار هر روز صبح ، به محض بیدار شدن و قبل از خروج از رختخواب و در یک ساعت مشخص مثلاً 5 صبح ، درجه حرارت بدن را با دماسنج اندازه گیری و دماهای اندازه گیری شده را در یک جدول ثبت کنید . 

در اواسط عادت ماهیانه ، دمای بدن نیم درجه یا بیشتر کاهش می یابد . درست در روز تخمک گذاری دمای بدن کمی پایین تر هم می آید ، اما روز بعد بالا می رود و دیگر تا زمان عادت ماهیانه بعدی ، افت چندانی نمی کند .

در این روش ، تا اواسط روز تخمک گذاری ( یعنی روز کاهش دما ) ، بهترین زمان برای اقدام به پسردار شدن است ؛ اگر چه از 4 ساعت قبل تا 48 ساعت بعد از این زمان هم احتمال پسردار شدن زیاد است . این روش ، باید سه ماه متوالی انجام شود تا زمان دقیق تخمک گذاری برای زن معلوم شود . دقت کنید که دمای بدن هر زن مختص خود اوست و مقایسه با دمای بدن دیگر زنان غلط است .

ب ) توجه به وضعیت ترشحات رحمی

 قبل از تخمک گذاری ، ترشحات واژینال ، لیز و شفاف است ، اما پس از آن سفید و سفت می شود .

ج ) توجه به علائم بالینی 

برخی بانوان به هنگام تخمک گذاری علائمی مانند تیر کشیدن در محل یکی از تخمدان ها را تجربه می کنند که معمولاً برای خود آنها واضح و تعیین کننده است ، اما به هر حال تکیه بر این علامت به تنهایی کافی نیست . 

تعیین جنسیت از راه رسیدن به ارگاسم 

یکی از مواردی که در انتخاب جنسیت می توان از آن بهره جست ؛ ارگاسم زن یعنی رسیدن به اوج لذت جنسی در زن هنگام آمیزش است . در هنگام ارگاسم زنانه ، موادی با PH قلیایی از دهانه واژن ترشح می شود که همزمان با انقباضات عضلات واژن ، باعث بالا راندن اسپرم های پسر و کمک به حرکت آنها به سمت رحم می شود ؛ بنابراین ، اگر پسر می خواهید ؛ در هنگام رابطه زناشویی روابط عاشقانه تری با همسرتان داشته باشید و تلاش کنید با استفاده از روش هایی که بیان کردیم او را به اوج لذت جنسی برسانید .

[rating_form id=”4″]