رابطه زناشویی
چرا زوجها این روزها کمتر رابطه جنسی دارند ؟

رابطه جنسی

امروزه ، زوجها به نسبت آنچه که رسانه های گروهی تلقین می کنند ، بسیار کمتر رابطه جنسی دارند ، آری تعداد زیادی از مردان و زنان گرسنه در بیرون وجود دارند که خواهان رابطه جنسی هستند ، ولی وقتی که آنها ازدواج می کنند ، بعد از چند سال چیزهای دیگر اهمیت بیشتری پیدا می کند و رابطه جنسی مورد غفلت واقع می شود . 

دلیل اولیه برای این فقدان ، ان است که مردان احساس طرد شدگی می کنند و زنان نیز عشق و عاطفه ای را احساس نکرده و آن را در رابطه شان پیدا نمی کنند . معمولاً یک زن نمی داند که همسرش چقدر حساس است ، وقتی که می بیند او (زن) برای رابطه جنسی سر حال نیست و حوصله ندارد ؛ و یک مرد به طور معمول نمی داند که همسرش برای حوصله داشتن ، سر حال بودن و گشودگی برای رابطه زناشویی ، تا چه حد به عشق ، محبت و رابطه صمیمانه نیاز دارد .

 

اولین دلیل برای فقدان علاقه نسبت به رابطه زناشویی ، آن است که مردان احساس طرد شدگی می کنند و زنان نیز عشق و عاطفه را در رابطه شان احساس نمی کنند .

برای اینکه مردان احساس طرد شدگی نکنند ، زوجها نیاز به یک رابطه باز ، مثبت و راحت در زمینه رابطه جنسی و به خصوص درباره “پا پیش گذاشتن برای آن” دارند . وقتی که مرد به کرات پیام هایی را در این قالب دریافت کرده و اطمینان پیدا می کند که همسرش رابطه زناشویی با او را دوست دارد ، تمایلات جنسی اش سالم و قوی باقی می ماند . 

 

هنگامی که مرد به کرات از جانب همسرش پیام های اطمینان بخشی را مبنی بر تمایل به داشتن رابطه زناشویی با او ، دریافت می کند ، تمایلات جنسی اش سالم و قوی باقی می ماند .

وقتی که زن احساس می کند همسرش در رابطه زناشویی تبحر دارد و همچنین او را در رابطه شان حمایت کرده و به او اهمیت می دهد ، تمایلات جنسی اش تازه و سالم باقی می ماند . به طور کلی ، رابطه خوب و حمایت عاطفی ، مهمترین چیزها برای یک زن هستند . یقیناً ارتباط خوب برای مرد حائز اهمیت است ، ولی بیشتر اوقات چیزی که برای او یک تغییر بزرگ ایجاد می کند ، موفقیت در رابطه جنسی با همسرش است . 

 

 

وقتی که زن احساس می کند همسرش در رابطه جنسی تبحر  دارد و همچنین او را در رابطه شان حمایت کرده و به او اهمیت می دهد ، تمایلات جنسی اش تازه و سالم باقی می ماند . 

 

آغاز کردن رابطه جنسی در مقابل صحبت کردن 

وقتی که مرد از احساس مثبت همسرش درباره رابطه جنسی اطمینان دارد ، عموماً رفتار “پا پیش گذاشتن برای رابطه جنسی ” را حفظ کرده و ادامه خواهد داد . اگر او بارها و بارها احساس طرد شدگی کند و یا احساس کند که هر بار مجبور است همسرش را برای داشتن رابطه جنسی متقاعد نماید ، “پا پیش گذاشتن برای رابطه زناشویی ” را متوقف خواهد کرد و در نهایت نسبت به رابطه زناشویی منفعل شده و علاقه اش را از دست می هد . 

برای اینکه شهوت در یک مرد رشد کند ، او نیاز به احساس آزادی در آغاز کردن رابطه زناشویی دارد . درست همانطور که یک زن نیاز دارد احساس کند که همسرش به صورتی مثبت و بدون اینکه او را طرد کند به احساسات او گوش خواهد داد ، مرد هم نیاز دارد احساس کند می تواند بدون اینکه طرد شود برای رابطه زناشویی پا پیش بگذارد . 

هنگامی که مرد حوصله صحبت کردن را ندارد ،می بایستی این موضوع را خیلی مودبانه به همسرش بگوید . او می تواند بگوید : 

” من می خواهم احساسات تو را درک کنم ، اما ابتدا نیاز دارم مدتی تنها باشم ، سپس ما می توانیم باهم صحبت کنیم ” . وقتی که عملکرد مرد نشان دهنده علاقه او به همسرش باشد و همچنین وقتی که او با برگشتن و آغاز کردن گفتگو نشان دهد که به اندازه کافی به همسرش اهمیت می دهد ، زن احساس عشق خواهد کرد . 

به روشی مشابه ، هنگامی که زن حوصله رابطه زناشویی را ندارد ، ولی با این حال دقت می کند که همسرش متوجه شود که او رابطه زناشویی شان را دوست دارد ، مرد احساس عشق خواهد کرد . هنگامی که زن سر حال نیست و حوصله ندارد ، همسرش نیاز دارد بشنود که او (زن) به زودی آماده و خوشحال ، برای داشتن رابطه زناشویی با او (مرد) برخواهد گشت . 

با این شناخت ، زن به صورت خودکار در برابر حساسیت همسرش مسئولیت بیشتری را احساس می کند و نیز انگیزش بیشتری پیدا می کند تا شرایطی به وجود آورد که همسرش برای ” پا پیش گذاشتن در رابطه زناشویی ” شان احساس آزادی و رهایی نماید . درست همانطور که یک رابطه عالی و فوق العاده باعث لذت بردن زن از ” سکس عالی ” می شود ، امکان ” س.ک.س عالی ” نیز مستقیم به مرد کمک می کند که در رابطه اش بیشتر عشق بورزد . 

 

درست همانطور که یک رابطه عالی و فوق العاده باعث لذت بردن زن از ” س.ک.س عالی ” می شود ، امکان ” س.ک.س عالی ” نیز مستقیم به مرد کمک می کند که در رابطه اش بیشتر عشق بورزد . 

 

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

ارتباط رابطه جنسی و رسانه های گروهی

رازهای رابطه جنسی در زنان که شما از آن بی خبرید !

چرا مردان “پا پیش گذاشتن برای رابطه جنسی” را متوقف می کنند ؟