تفاوت جنسی
چرا تفاوت جنسی برای زنان قابل درک نیست ؟

تفاوت جنسی 

زنان این تفاوت جنسی  را درک نمی کنند و نمی شناسند زیرا که آنها برای دست یافتن به احساس کامل و هیجانات خود ، نیازهای متفاوت از مردان دارند .

یک زن ابدا نیاز به امنیت عاطفی و هیجانی دارد که این نیاز تا حدی به وسیله گفتگو کردن درباره احساسات و عواطفش ایجاد می شود .وقتی که او امنیت و حمایت را در رابطه اش احساس کرد ، اولین شعله های عشق در قلبش فروزان می شود . 

وقتی که به این طریق به نیازهای عاطفی او پرداخته می شود و آنها برآورده گردند ، نیاز به رابطه جنسی نیز برای او اهمیت بیشتری پیدا می کند .

درخواست رابطه جنسی از جانب مرد ، در حالی که روزها است که زوجین باهم صحبتی نکرده اند و یا اینکه روزهاست که مرد همسرش را نادیده گرفته است ، شرایطی گیج کننده و عجیب برای زن ایجاد می کند . در این شرایط این سوال برای زن بوجود می آید که : 

“آیا در صورت داشتن رابطه بیشتر ، مرد مسئولیت محافظت و امنیت او را بر عهده خواهد گرفت ؟” زن این عقیده را ندارد که “وقتی اشتیاق مرد برای رابطه جنسی آغاز می شود و به این دلیل است که می خواهد تماس برقرار کند و عشقش را با او قسمت کند ” .

تفاوت جنسیتی اینجاست که برای زن فقط یک ارتباط عاشقانه ، همراه با امنیت و محافظت است که خیلی اهمیت دارد ؛ در حالی که برای مرد در ابتدا ، این رابطه جنسی است که خیلی مهم است .

اصولاً وقتی زن بداند مردش او را دوست دارد و به او توجه می کند و نیز مراقب اوست ، پاسخ دهی جنسی اش نیرومندتر و بهتر می شود . همچنین غالباً رابطه جنسی می تواند وسیله ای نیرومند برای شعله ور ساختن احساسات عاشقانه یک مرد باشد. رابطه جنسی مسیری مستقیم برای دست یافتن به قلب مردان است .

رابطه جنسی شاه راهی است که به قلب مردان ختم می شود 

مردان چه چیزی می خواهند و تفاوت جنسی چگونه کمرنگ می شود ؟

غالباً وقتی که یک مرد ، ارزشمندی پذیرفته شدن و مورد اعتماد دیگران بودن را احساس می کند ، مسئولیت پذیر تر شده و رو به رشد گام خواهد برداشت .

وقتی که زن به برانگیختگی جنسی برسد ، مقدار خوراک مصرفی مرد را هر اندازه که باشد ، تامین می کند . وقتی که او تمایل به داشتن رابطه جنسی پیدا می کند ، در واقع مرد را محرم خود دانسته و به او اعتماد می کند .

در این حالت او (زن) به صورت هیجان انگیزی مقاومت ها و دفاع های خود را رها می کند و نه تنها وجود خود را ابراز کرده بلکه بدن خود را نیز به مرد ارمغان می دهد .

همچنین در این میان خود نیز به همان اندازه حیات مججد می یابد . همراه با به وجود آمدن اشتیاق و تمایل به رابطه جنسی در زن ، مرد احساس می کند که مورد پذیرش قرار گرفته است . 

در نتیجه طی رابطه جنسی در زن ، مرد احساس می کند که مورد پذبرش قرار گرفته است . در نتیجه طی رابطه جنسی ، هر تماس از جانب مرد که باعث ایجاد یک پاسخ لذت بخش و خوشایند برای زن شود ، احساس لذت و ارزشمندی بیشتری را برای او (مرد) ایجاد می کند . مرد در این وضعیت تغییرهای جدیدی را احساس و تجربه می نماید .

حتی اگر مرد در طول روز تحت فشار و استرس کاری باشد ، با این حال اگر بعد از برگشتن به خانه از جانب همسرش عشق و محبت دریافت نموده و همچنین احساس کند که همسرش از رابطه جنسی با او لذت می برد ، گویا به سرعت جانی دوباره می گیرد و نشاط می یابد .

همانطور که که به نظر می رسد رابطه جنسی باعث ایجاد احساس بهتری در مرد می شود ، این واقعیت هم وجود دارد که در نتیجه آن احساس ، مرد دوباره احیا شده و توانی دوباره برای ابراز عشق به همسرش به دست می آورد .

در جریان رابطه جنسی ، مرد مدت کوتاهی از احساسات خود جدا می شود ولی دوباره می تواند در این بخش بکر و بی همتای وجودش به حرکت درآید و در نهایت او مجدداً احساساتش را به صورت کامل به دست می آورد .

او به مانند تشنه لبی مانده در برهوت است که با سر کشیدن این مایع حیات لذت بخش ، جانی دوباره پیدا کرده و سرانجام به آرامش دست می یابد .

مرد در طول رابطه جنسی ، به مانند تشنه لبی گمگشته در برهوت است که با سر کشیدن این مایع حیات ، جانی دوباره پیدا کرده و سرانجام به آرامش دست می یابد .

او از این طریق ایجاد محبت و صمیمیتی که ناشی از علاقه به جسم است ، توانایی لازم برای انجام اعمال نرینگی اش را پیدا می کند . بدین طریق او این محبت و صمیمیت را در خود درونی کرده و عزت نفسش افزایش می یابد .

در نتیجه این واکنش ها و تغییرهای روانی ، مرد احساس صمیمیت و عشق بیشتری نسبت به همسرش پیدا می کند و در نهایت ، این احساس خوشایند در زندگی مشترک ، آینده ای را همراه با شادکامی و رضایت بیشتر برای زوجین تضمین می نماید . همه این مسائل گفته شده گام بلندی برای از بین بردن تفاوت جنسی بین زن و شوهر است و رفع سوء تفاهم بین آنهاست .

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

آیا مردان فقط رابطه جنسی می خواهند ؟

زنان رابطه “جنسی عالی” را دوست دارند

مهارت های پیشرفته اتاق خواب برای ایجاد رابطه جنسی عالی

چرا لازم است از کاندوم استفاده کنیم ؟