کاهش میل جنسی
نکات مهم در مور کاهش میل جنسی و ایجاد رغبت در میان همسران

نکات مهم در مور کاهش میل جنسی

نکته اول :

یکی از نگرانی های زنان و مردان این است که فکر می کنند شاید به دلیل افزایش سن و کهولت ،جذابیت خود را از دست داده اند، و دلیل کم شدن توجه همسران و دلسردی وی این مورد می باشد. یکی از مواردی که خانم ها باید رعایت کنند این است که بداننند چه چیزهایی همسرشان را تحریک می کند.آن ها را شناسایی و در زمان لازم از آن استفاده کنند. اما خانم ها حتماً سعی کنید عوامل تحریک همسرتان را بشناسید و نسبت به رنگ ها حساس باشید. مثلاً بدانید که لباس خواب شما چه طرحی و چه رنگی باید باشد تا همسرتان را تحریک کند.حتماً از همسرتان بخواهید که برایتان تشریح کند که چه رنگی را دوست دارد .

حتی اجازه دهید او برایتان خرید لباس را انجام دهد . یا مثلا بدانید که جوراب شما در شوهرتان چه تاثیری دارد… پاهای شما در تحریک همسرتان واقعاً موثرند . شاید حتی وی پاهای برهنه دوست داشته باشد . تمام این موارد ریز را شناسایی کنید و از آن استفاده کنید .این ها چیزهای کوچکی هستند که تاثیرات بزرگی دارند.گردنبند، رنگ تل سر ، گوشواره ، دستمال گردن و تمام زیور آلات شما ،  می توانند عامل کشش همسرتان بشوند . شما باید تمامی آن را شناسایی کنید و از آن برای تحریک همسرتان استفاده کنید. همچنین بدانید چه نوع آرایشی ، چه نوع درست کردن مویی را علاقمند است و در نهایت در مورد همسرتان دقیق باشید .

نکته دوم :

کاهش میل جنسی

یکی دیگر از موارد کوچک ولی مهم در هنگام آمیزش جنسی ، نگرانی از بادار شدن می باشد . زن ها و مردانی که نمی خواهند صاحب فرزند شوند و سعی می کنند از شیوه جلوگیری طبیعی استفاده کنند ، همواره یک نوع ترس را در وجود خود محبوس می کنند .از آنجا که مرد در طول رابطه ، مدام در فکر زمان و کنترل انزال خویش است و نمی تواند حواسش را کاملاً معطوف به زن کند ، عملاً آن ها رابطه جنسی را با یک ترس پنهان آغاز می کنند که این امر به روان آن ها صدمه می زند. قبل از هم بستری ، زوجین می توانند در مورد نحوه جلوگیری باهم مشورت کنند و به نتیجه زیبایی برسند تا استرس و اضطراب و نگرانی به همین سادگی برطرف شود. بهترین روش جلوگیری استفاده از کاندوم است که آن هم باید در وهله آخر هم بستری و نزدیک به انزال استفاده شود .

نکته سوم :  

کاهش میل جنسی

گاهی زوجین فکر می کنند به دلیل افزایش سن ،جذابیت خود را از دست داده اند و دلیل کم شدن توجه همسرشان و دلسردی وی این مورد می باشد. واقعیت این است که علت آن بی اعتنایی به عوامل در جاذبه جنسی می باشد. زن و شوهری که از امور جنسی به عنوان یک عادت استفاده می کنند ، نباید انتظارآینده ای پر هیجان داشته باشند ؛ در حالی که زوجینی که عاشق هم هستند ، در سنین بالا هم آمیزش موفق خواهند داشت و از این کار لذت خواهند برد و عشق و علاقه شان نسبت به هم بیشتر خواهد شد .

تعویض زمان های آمیزش ، تغییر حالت های آمیزش ، تغییر مکان های آمیزش و عوامل دیگر ، نکاتی هستند که متاسفانه توسط زوجین فراموش می شوند . باید به تنوع در حالات جنسی توجه کرد ؛ زیرا که زنو مرد جا افتاده دیگر یک کودک ناشی نیستند که با یک رابطه ساده ارضای روحی شوند . بدانید در صورت افزایش سن ، وظیفه شما در قبال همسرتان بیشتر می شود و او خواستار لذت بیشتری است ، چون او عاقل و کاملاً بالغ شده و نیازهای خود را بهتر می شناسد.پس همواره سعی کنید در امور جنسی توان خود را حفظ کنید .

ایجاد روابط خوب و نیکو و حسنه ، موجب می شود زوجین زود پیر نشوند و همیشه جوان و شاداب بمانند. اگر زوجین نسبت به هم مشتاق باشند ، لذت زیبایی از همدیگر خواهند برد که نتیجه اش عشق الهیاست. این اشتیاق زمانی به دست می آید که زوجین تصمیم بگیرنداصلاح شوند و زندگی جدیدی بسازند .ساختن زندگی در صورتی امکان پذیر است که زوجین مصمم شوند متحول شوند و با همکاری یکدیگر زندگی را از نو بسازند.

[rating_form id=”4″]