رابطه جنسی زنان
زنان چه زمانی بیشتر خواهان رابطه جنسی هستند ؟

رابطه جنسی زنان 

رابطه جنسی زنان بدین شکل است که وقتی که مرد به خاطر اجتناب از طرد شدن ، برای داشتن رابطه جنسی پیش قدم نشود مجبور است که منتظر همسرش بماند . وقتی که او احساس کند برای آغاز رابطه جنسی همیشه می بایستی منتظر همسرش باشد ، در نهایت ، حتی بدون آنکه خود متوجه چرایی آن شود ، تمایلش به رابطه جنسی را از دست خواهد داد .

وقتی که این اتفاق می افتد توپ به سرعت به طرف زمین حریف حرکت می کند . در این حالت مرد نسبت به همسرش رابطه جنسی کمتری را خواهان است و به طور معمول ، زن کمی هراسان می شود . او دلش برای رابطه جنسی تنگ می شود و آن را بیشتر می خواهد . در این وضعیت ، هر چه که زن بیشتر می خواهد ، به نظر می رسد که همزمان مرد تمایلش به آن را بیشتر از دست می هد . تمایل او (زن) بیشتر این پیام را می رساند که ظرفیت اش پر شده است ، اگر چه تمایل مرد هنوز به سرعت رو به کاهش می رود .

توازن و تعادل

در رابطه جنسی نسبت توازن و تبادل ، بسیار حساس است و مردان نسبت به زنان در برابر عدم تعادل جنسی ، حساس تر و آسیب پذیر تر هستند . اگر مرد بیشتر از همسرش خواهان رابطه جنسی باشد و بتواند با حوصله و مودبانه برای آغاز کردن رابطه جنسی پا فشاری کند ، شریک جنسی اش به تدریج متقاعد شده و مغلوب احساسات همسرش می گردد و در نتیجه ، به صورت اتوماتیک خواهان رابطه جنسی خواهد شد .

در مقابل ، وقتی زن همواره در مقایسه با آنچه که همسرش انجام می دهد خواهان رابطه بیشتری باشد و احساسات ناخوشایندش را در این زمینه بیان کند ، واقعاً همسرش رو به خاموشی جنسی خواهد رفت . همسرش رفته رفته چنین احساسی خواهد کرد که او موظف به انجام رابطه جنسی است و مجبور است آن را انجام دهد .

پیش از این ، زنان متوجه شدند که چطور عملکردشان تحت فشار ، می تواند باعث فلج شدن انگیختگی شان شود . برای مردان تاثیر عملکرد تحت فشار ، ده برابر بیشتر است . مردان آنطور که یک زن می تواند ، نمی توانند تظاهر به انگیختگی و تحریک شدن کنند . اگر مردی علاقمند به رابطه جنسی نباشد ، به لحاظ فیزیولوژیکی کاملاً روشن و آشکار است که او بر انگیخته نمی شود . یک زن به آسانی می تواند فقدان انگیختگی اش را پنهان کرده و تظاهر کند که همه چیز خوب است ؛ ولی یک مرد نمی تواند این کار را انجام دهد .

این حساسیت افزایش یافته ، فشار بیشتری را به مرد وارد می کند و این فشار فوراً می تواند او را از دست یافتن به انگیختگی جنسی باز دارد . اگر او احساس کند که مجبور به انجام رابطه زناشویی  است ،هیچ چیزی ، واقعاً هیچ چیزی اتفاق نخواهد افتاد .

 

چون مردان نمی توانند آنچنان که یک زن می تواند ، تظاهر به برانگیختگی کنند ، لذا فشار بیشتری را برای آن احساس می نمایند . 

 

وقتی که مرد سر حال نیست ، زن چه کاری می تواند انجام دهد ؟

زن احساس می کند که همسرش پریشان است ؛ او احساس می کند که باعث ایجاد مزاحمت بیشتر برای همسرش می شود ، لذا عقب نشینی می کند . نمی داند چه کاری بکند . اگر درباره آن با همسرش صحبت کند ممکن است همسرش احساس کند که مرد سرزنش قرار گرفته است و اگر حرکات س.ک.سی انجام دهد فقط احساس خستگی و بی حوصلگی خواهد کرد . بسیاری از زوجها از این موضوع ها غفلت می کنند .

خوشبختانه راه حل هایی برای این مشکلات وجود دارند . درست همانطور که در مواقع سر حال نبودن زن ، مرد می تواند “رابطه جنسی فوری ” داشته باشد ، مسلماً زن نیز در مواقعی که همسرش سر حال نیست ، می تواند مهارت هایی را به کار ببرد .

 

درست همانطور که در مواقع سر حال نبودن زن ، مرد می تواند “رابطه جنسی فوری” داشته باشد ، مسلماً زن نیز در مواقعی که همسرش سر حال نیست ، می تواند مهارت هایی را به کار ببرد . 

 

در اینجا برای رابطه جنسی زنان یک مثال میزنم : 

“دیوید” و “سو” در طی رابطه شان پی بردند که “سو” بیش از آنچه “دیوید” انجام می دهد ، خواهان رابطه جنسی است .”سو” غالباً سر حال بود و “دیوید” نیز هر گاه که او برای رابطه جنسی پا پیش می گذاشت با شادمانی پاسخ می داد . همه چیز برای چندین هفته بسیار عالی بود و آنها چندین بار در هفته رابطه جنسی داشتند و گاهی اوقات دوبار در روز . با این حال عاقبت “دیوید” به تدریج خسته شد .

این یک تجربه جدید برای او بود . او هرگز فکر نمی کرد که “سو” بیشتر از آنچه که او انجام می دهد ،رابطه جنسی بخواهد . ابتدا او نمی دانست که چطور “نه” بگوید و تعارف می کرد و حتی اگر خواهان رابطه جنسی نبود با این حال آن را انجام می داد . این روش خوبی نبود و در نتیجه خیلی سریع برای انجام رابطه جنسی ، احساس فشار و اجبار کرد .

رابطه جنسی بیش از این ، دیگر برایش جالب نبود . آن در واقع برایش شبیه به نوعی تکلیف و وظیفه بود و این احساس خوبی را ایجاد نمی کرد . برای جلوگیری از پیش آمد مجدد چنین احساسی ، او تصمیم گرفت که “نه” بگوید . هنوز برایش روشن نبود که چگونه می تواند به “سو” بدون آنکه او احساس طرد شدگی کند و یا بدون آنکه به احساسات او لطمه بزند ، نه بگوید .

راهکار رابطه جنسی زنان :

برای رابطه جنسی زنان و در این گونه موارد ، همسران می توانند با هماهنگی زمان بندی جنسی ، مشکل را تا حدود زیادی مرتفع کنند . “سو” می تواند در طی هماهنگی با “دیوید” تنش جنسی خودش را به آرامی افزایش دهد ، به طوری که وقتی “دیوید” به او می پیوندد ، او از قبل برای تجربه کردن ارگاسم آماده باشد . این تکنیک توسط روانشناس سکستراپیست برای “دیوید” و “سو” تجویز شد و در نهایت “سو” به خاطر دست یافتن به رابطه جنسی دلخواهش خوشحال بود و این یک تجربه فوق العاده برای “دیوید” بود . چون او به صورت اجباری و تحت فشار ، کاری انجام نداد و به “سو” نیز ارگاسمی را که خواهانش بود ، تقدیم کرد .

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

رازهای رابطه جنسی در زنان که شما از آن بی خبرید !

چرا مردان “پا پیش گذاشتن برای رابطه جنسی” را متوقف می کنند ؟

چه مواقعی زن ارگاسم نمی خواهد ؟