روغن خراطین اصل
روغن خراطین اصل را از روغن خراطین تقلبی چگونه تشخیص دهیم ؟

روغن خراطین اصل

روغن خراطین اصل : امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند که نه تنها سودی برای ما ندارد بلکه ممکن است سلامتی ما را نیز با خطر جدی مواجه سازد . بدیهی است برای تهیه محصول 100درصد اصل باید یک سری خصوصیات را زیر نظر داشت .

روغن خراطین تقلبی

به طور حتم تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل تعیین شدن است و برای اشخاصی که تا به حال از این روغن مصرف نکرده اند تشخیص اصالت آن کار آسانی نخواهد بود . ولی نکته این جاست که آیا راهی برای مصرف کننده این روغن است که بتواند از صحت و سقم کیفیت محصول اطمینان یابد ؟

تشخیص دادن روغن خراطین اصل چندین خصیصه دارد که در زیر خدمتتان بیان می کنیم .

برای خرید با تخفیف روغن خراطین اصل ثانیکالا 100 درصد طبیعی با غلظت بالا اینجا را لمس کنید 

برای خرید با تخفیف روغن خراطین اصل ثانیکالا 100 درصد طبیعی با غلظت بالا اینجا را لمس کنید 

 

 

خصوصیات روغن خراطین اصلی

خصوصیات روغن های خراطین وابسته به تولید تولید کننده این روغن می باشد ، اما چند ویژگی مهمی که در بین آنها مشترک است که به 7 مورد اصلی آن در زیر اشاره میکنیم :

1- اعتبار فروشندگان محصول (روغن خراطین)

2- غلط بودن روغن خراطین

3- رنگ روغن خراطین

4- بوی روغن خراطین

5- نداشتن تاثیر آنی و شروع تاثیرگذاری روغن خراطین پس از حدود 1 ماه

6- پوره کرم خراطین

7- قیمت روغن خراطین اصلی

اعتبار فروشنگان برای خرید روغن خراطین اصل

این محصول روغنی نیست که بتوان به راحتی آن را فرآوری کرد و هر شخصی بتواند آن را بسازد . از فروشگاه های تازه تاسیس به هیچ عنوان این محصول را تهیه نفرمائید و از روغن های خراطین شرکتی نیز استفاده نکنید .

استفاده از روغن های شرکتی توصیه نمی شود زیرا این روغن ها اصولاً دارای مواد شیمیایی هستند . روغن خراطین های موجود در فروشگاه اینترنتی ثانیکالا به طور دست ساز تهیه و از کرم ایزینفتیدا بدست می آید .

اکثراً در تهیه روغن خراطین شرکتی و کارخانه از مواد کورتون دار به مقدار زیاد استفاده می گردد .

images 6 1 روغن خراطین اصل را از روغن خراطین تقلبی چگونه تشخیص دهیم ؟
روغن خراطین اصلی

غلیظ بودن روغن خراطین اصل

از دیگر خصوصیات روغن خراطین اصل مقدار غلیظ بودن آن است . غلظت روغن خراطین اصل کمی غلیظ تر از آب و رقیق تر از روغنهای دیگر نظیر روغن کنجد است .

استفاده از روغن خراطین هایی که غلظتی مانند آب دارند اصلاً توصیه نمی گردد.این مواد اصولاً کورتون هستند و روغن خراطین اصلی نیستند . کورتون ها گروهی از داروهای شیمیایی هستند که برای برخی از بیماران آن هم با تشخیص پزشک استفاده می شوند .

1-اعتبار فروشندگان محصول (روغن خراطین)

2- غلط بودن روغن خراطین

3- رنگ روغن خراطین

4- بوی روغن خراطین

5- نداشتن تاثیر آنی و شروع تاثیرگذاری روغن خراطین پس از حدود 1 ماه

6- قیمت روغن خراطین اصلی

برای خرید با تخفیف روغن خراطین اصل ثانیکالا 100 درصد طبیعی با غلظت بالا اینجا را لمس کنید 

هشدار

کورتون عوارض جانبی دارد و یکی از این عوارض چاقی مفرط سایز اندام است !

حال ببینید که برخی افراد سودجو ، به چه شکل از این عوارض به عنوان نقطه قوت برای محصول خودشان استفاده می کنند .بهترین کار تهیه روغنهای سنتی و تهیه شده از مواد طبیعی و ارگانیک می باشد .

رنگ روغن خراطین

رنگ آیتمی است که به طور کامل نمی تواند تشخیص روغن خراطین اصل را از تقلبی مشخص سازد ، زیرا بسیاری از روغن های تقلبی از روغن های پایه رنگی استفاده می کنند .

روغن خراطین اصل ، رنگی قهوه ای متمایل به سیاه دارد . رنگ خیلی روشن به هیچ وجه نمی تواند نشان دهنده وجود کرم ایزینفتیدا که رنگ خراطین را ایجاد می کند ، باشد .

استفاده از روغن های تقلبی جز ضرر و آسیب برای بدن انسان هیچگونه منفعتی نخواهد داشت . روغن های موجود در ثانیکالا از رنگ تیره و قهوه ای برخوردار هستند.

بوی روغن خراطین

آیتم مهم برای تشخیص و تمایز روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی وجود دارد بوی کمی تند و زننده این محصول است .بی بو بودن روغن خراطین بدون شک نشانه تقلبی بودن این محصول است .روغن خراطین اصلی به هیچ وجه بوی غیر قابل تحملی ندارد و پس از مصرف آن مثلاً بروی صورت از بین می رود .

پس نتیجه می گیریم بوی تند روغن خراطین اصل که کمی بوی تند و زننده دارد بعد از قرار گرفتن بروی موضع از بین خواهد رفت .امروزه تولیدکنندگان روغن خراطین اصل با پیشرفت دستگاه ها فرآیند تولید را به سمت هر چه کمتر بی بو بودن محصول می برند و این امر برای افزایش رضایت مشتری و جذب مشتریان حساس به بو صورت می پذیرد .

برای تهیه روغن خراطین اصل معمولاً از روغن زیتون خالص به عنوان روغن پایه استفاده می شود . این روغن پایه تا حد زیادی تصفیه می شود تا علاوه بر رفع بو ، بر عملکرد خراطین نیز تاثیر گذار نباشد .

نداشتن تاثیر آنی روغن خراطین اصل

برای خرید با تخفیف روغن خراطین اصل ثانیکالا 100 درصد طبیعی با غلظت بالا اینجا را لمس کنید 

بله درست متوجه شدید دوستان عزیزم ! ، بسیاری از سایتها و فروشگاه ها برای فروش بیشتر از تبلیغاتی مانند اثر آنی این محصول صحبت می کنند که چندان هم غلط نیست زیرا روغن خراطین های تقلبی به علت وجود مواد کورتونی به سرعت روی اندام اثر می گذارند . روغن خراطین اصل معمولاً سبب التهاب بسیار جزئی بافت و به اصطلاح گزگز شدن در ناحیه مورد نظر می گردد .

بهتر است برای مصرف روغن خراطین بیش از مصرف پوست را ماساژ دهید که تا حدی موجب گرم شدن ناحیه مورد نظر گردد.

شروع تاثیر گذاری پس از گذشت 1 ماه

پس دوستان برای تشخیص روغن خراطین اصل به طور قطع باید چیزی حدود 1 ماه زمان بگذارید . دوره مصرف خراطین 2.5 ماه است و این مدت زمان برده می شود که شما به نتایج مطلوبتان برسید .

پس روغن خراطین به هیچ وجه به شکل آنی و قابل مشاهده نیست اما پس از مصرف در حدود یک ماه از مصرف روغن خراطین اصل از تاثیر شگفت انگیز آن تعجب خواهید کرد و حتماً نتایج اولیه افزایش سایز را دریافت می کنید .

در این زمان روغن خراطین بر روی بافت تاثیر می گذارد و باعث سفت شدن آن خواهد شد . لیکن اگر پس از گذشت 4 تا 6 هفته از مصرف روغن خراطین هیچگونه اثری مشاهده نشود روغن مورد نظر از کیفیت برخوردار نبوده و تقلبی می باشد . بنابراین مصرف دوره یک ماهه یکی از آیتم ها برای تشخیص روغن خراطین اصلی از نمونه تقلبی آن است .

مواد تشکیل دهنده روغن خراطین

به صورت کلی پنج ماده اصلی روغن خراطین به شرح ذیل است:

الانتئین: این ماده بیشتر در حلزون، کرم خاکی و خراطین اصل یافت می‌شود و اصلی‌ترین عامل ترمیم بافت و حجم دهندگی است.

لینولئیک اسید: یک اسید چرب بدون ضرر است.

هگزادکالوئیک اسید: جزو اسیدهای مهمی است که بدن انسان قابلیت تولید آن را ندارد.

امگا ۶: یکی از اسیدهای تقویت کننده عروق و قلب است.

امگا ۳: به خاصیت حجم دهندگی روغن خراطین اصل، اثر بیشتری می‌دهد.

ویتامین E: موجب می‌شود پوست حالت کشسانی خود را حفظ کند.

نکته: اگر از روغن زالو در کنار روغن خراطین استفاده شود موجب خون رسانی بیشتر به موضع شده و خاصیت روغن خراطین اصل را افزایش می‌دهد.

مواد تشکیل دهنده روغن خراطین

به صورت کلی پنج ماده اصلی روغن خراطین به شرح ذیل است:

الانتئین: این ماده بیشتر در حلزون، کرم خاکی و خراطین اصل یافت می‌شود و اصلی‌ترین عامل ترمیم بافت و حجم دهندگی است.

لینولئیک اسید: یک اسید چرب بدون ضرر است.

هگزادکالوئیک اسید: جزو اسیدهای مهمی است که بدن انسان قابلیت تولید آن را ندارد.

امگا ۶: یکی از اسیدهای تقویت کننده عروق و قلب است.

امگا ۳: به خاصیت حجم دهندگی روغن خراطین اصل، اثر بیشتری می‌دهد.

ویتامین E: موجب می‌شود پوست حالت کشسانی خود را حفظ کند.

نکته: اگر از روغن زالو در کنار روغن خراطین استفاده شود موجب خون رسانی بیشتر به موضع شده و خاصیت روغن خراطین اصل را افزایش می‌دهد.

طریقه مصرف روغن خراطین

پوره کرم روغن خراطین اصل

وجود داشتن پوره کرم خراطین در روغن یکی از آیتم های فرعی مشخص نمودن روغن است . بسیاری از شرکتها برای زیبایی و جذابیت محصولشان روغن را تصویه می کنند و پوره آن را جدا می گیرند ، این جدا شدن هیچگونه تاثیری بر عملکرد روغن نخواهد داشت و باعث پائین آمدن کیفیت آن نمی شود .

پوره (لرد) کرم خراطین معمولاً ته ظرف روغن ته نشین می شود ولی با تکان دادن بطری با روغن مخلوط می شود .

توصیه : اگر روغن انتخابی شما دارای پوره (لرد) است ، پیش از مصرف آن را به خوبی تکان دهید .

نتیجه گیری برای تشخیص روغن خراطین اصل

موضوع های مهمی که عزیزان قبل از خرید روغن خراطین اصل باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند ما در این مقاله اشاره کردیم و آخرین آیتمی که می توان به آن اشاره کرد موضوع قیمت این محصول است .

روغن خراطین اصل در حجم 60 میلی لیتر (حداقل بین 85 تا 100 هزار تومان ) قیمت دارد زیرا کرم و محتویات آن گران است .

1- در صورتی که از عطاری یا هر فروشگاهی روغن خراطین را خرید می کنید از نمونه های دست ساز استفاده کنید .

2- برای تهیه 30 گرم روغن اصل نیاز به 2 عدد کرم خراطین (ایزینفتیدا) است .پس با یک چرتکه انداختن مشاهده می کنید که روغن های زیر 30 الی 40 هزار تومان جز مواد شیمیایی کورتون و آب نیست .بنابراین به هیچ عنوان این نوع از روغن خراطین را تهیه نکنید .

خواص روغن خراطین

  • 1- حجم دهنده ی فوق العاده موثر برای آلت تناسلی اقایان ( بزرگ کننده آلت تناسلی )
    2- افزایش دهنده ی طول و قطر اندام بدن و نقاطی که ضعف دارند به مرور زمان
    3- بزرگ کننده فوق العاده موثر سینه و باسن خانم ها
    4- سفت کننده و فرم دهنده ی سینه و باسن خانم ها
    5- از بین برنده چین و چروک صورت
    6- از بین برنده رد جوش و اسکار های به جا مانده روی صورت
    7- حجم دهنده ی لب و گونه ( لب و گونه سریعترین اکشن را در مقابل خراطین نشان میدهند )
    8- افزایش گردش خون در موضع استفاده شده از روغن
    9- افزایش اعتماد به نفس جنسی و حس قدرت در رابطه
    10- چاق کننده و حجیم کننده صورت
    11- به مقدار قابل توجه درمانگر زود انزالی
    12- از بین برنده گودی زیر چشم
    13- از بین برنده خطوط پنجه کلاغی ( اطراف چشم )
    14- از بین برنده کامل خط خنده
    15- فرم دهی و شکل دهی به بافت های افتاده صورت
    16- تاثیر مطلوب روغن خراطین برای لک صورت

خواص روغن خراطین برای آقایان

سوالهای متعددی درباره با تاثیر خراطین بر آلت جنسی آقایان موجود هست . شرکای جنسی معمولا در پی روشی برای ارتقا سایز آقایان می‌باشند . این ارتقاء سایز نیز به ارتقا طولی و نیز به ارتقاء سایز قطری برمی گردد . روغن خراطین با خواص حجم دهندگی و بزرگ کنندگی که داراست میتواند این سود را به شما بدهد . علاوه بر این خراطین به دلیل ارتقا گردش خونی که تولید می نماید سبب ساز می شود که شما ارضائی شادی بخش خیس داشته باشید و اعتمادب به نفستان هم فراتر برود .

هر چند سایز نرمال و ارگانیک آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است , ولی خیلی از آقایان و بخصوص جوان ها رغبت دارا‌هستند ارتفاع آلتی بیش تر از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند . ارتقاء ارتفاع و قطر آلت می تواند فوایدی داشته باشد که میتوان بدین موردها اشاره نمود :

ارتقا بازه زمان ارتباط ی جنسی , ارتباط شادی بخش خیس برای خویش و سهم دار جنیسیتان , ارضای کارکشته خیس و شادی بخش خیس , متانت روحی و کم عقل بیشتر , ارتقا اعتماد بنفس , کاهش خمیدگی آلت , ارتقا امکان چند بار ارضا شدن متواتر , ارتقاء توان و شدت جهش منی هنگام ارضا شدندر وضعیت کلی برای ارتقا ارتفاع آلت از طریق های جراحی , کاهش وزن و دستگاه لارجرباکس و …استفاده میشود . البته روغن ارگانیک خراطین راهی فراوان مطمئن , کم خرج و با بیشترین بازدهی در میان روش های ذکر شده می‌تواند منجر ارتقاء طولی نزدیک به ۲تا ۵ سانتیمتر را در یک زمان ۶۰ تا ۹۰ روزه شود .

خاصیت روغن خراطین برای خانم ها

لب :

یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها , که ادله مهمی در زیبایی آنهاست . لب ها میباشند . لب های رشته رشته و نازک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه مقداری پیرایش قادر است چهره یی تماما بینظیر و مناسب از فیس نمایان نماید . روش هایی که امروزه بکار می رود عمدتا تزریق ژل یا این که استعمال از دستگاه های پروتز می باشد . که جدای از هزینه بالا , عارضه ها جبران ناپذیری هم بهمراه دارااست . روغن خراطین تارگت با توان شگفت انگیز در حجم گذاری می‌تواند آیتم دوچندان قابل قبولی برای ارتقاء حجم و مقدار لب ها باشد . عصر به کارگیری از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار به کار گیری در طول روز است .

سینه :

روش های زیادی برای ارتقا حجم و سایز سینه خانم ها موجود هست . پس از کار جراحی که ولی خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش می‌باشد استعمال از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را داراست . کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی جان دار در آن‌ها دارنده دلایل مختلف نظیر سیاه و لکه دار شدن عضو , سوزش و خارش های طولانی مقطع می‌باشند . روغن ارگانیک خراطین با اثر گذاری مضاعف بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارنده کمترین عارضه ها مصرف می‌باشد

گونه :

نوع ها نقش فراوان موثری بر زیبایی اشخاص بخصوص خانم ها داراست . امروزه با تزریق ژل به پایین جور و یا این که گذاشتن پروتز نوع , فعالیت زیبایی جور را انجام میدهند . بدلیل تکان ژل ها در پایین پوست و به وجود وارد شدن عوارضی مانند تورم , کبودی و التهاب سلولی , این دسته فعالیت در نزد اکثری از متخصص ها جراحی رد شده‌است . با استعمال از روغن خراطین اصل می‌توانید حداکثر پس از یک عصر یک ماهه و حداکثر چهل روزه به میزان متناسب دلخواه و زیبایی متبوع دست یابید .

باسن :

باسن ناحیه‌ ای از تن است که به مشقت با امداد ورزش فرم میگیرد . از طرفی صورت و میزان باسن تأثیر قابل توجهی در زیبایی اندام یک شخص علی الخصوص زنان دارااست . زمانی ورزش و تغذیه جواب مؤثری در تقویت باسن ندارد , اشخاص به تاءمل کار های جراحی میفتند که تصمیمی دوچندان مالامال هزینه و خطرناک بوده و میتواند مشکلات و نارضایتی های جبران ناپذیری را برای آنها به همراه داشته باشد . در چنین قوانینی ما استراتژی ساده‌تر و سالم‌تری را به شما توصیه می‌دهیم و آن به کار گیری از روغن خراطین می ‌باشد .

شما با به کار گیری از روغن خراطین می‌توانید با مخارج کم و به صورت به طور کامل ارگانیک و دور از دلایل کار های جراحی و به کارگیری از ژل ها و کرم های شیمیایی تخت‌گاز به انگیزه خویش برسید و از این قضیه رضایت و شادمانی مستمر داشته باشد . بزرگ کردن و ارتقا سایز باسن با استعمال موضعی از روغن خراطین علاوه بر رفع نارضایتی اشخاص از کوچکی باسن سبب ساز خوشگل کردن و تولید تناسب فی مابین انحنای اندام‌های جنسی تن زنان میگردد . ترکیبات مو جود در روغن خراطین با تقویت بافت های باسن و ارتقاء خونرسانی بدین بافت ها قادر است با ساخت تغییر تحول صورت , ارتقا حجم و بالا کشیدن عضله‌ها , ظواهر زیباتری به‌این منطقه بخشد .

خانم ها با به کارگیری از روغن خراطین در کمتر از ۱ ماه میتوانند شاهد اثرات شگفت انگیز این روغن و پرورش و محکم شدن بافت‌های حوزه‌ باسن خویش بوده و در صورت استعمال منظم از این روغن در یک زمان ۳ تا ۴ ماهه سوای هیچگونه عوارضی تغییر‌و تحول سایز در اندام های خویش را شم نمایند و از این روش زیبایی اندام‌های جنسی خویش را بدست آورده و اعتماد‌به‌نفس و حس رضایت در خویش را تقویت نموده و ارتقا دهند .

اثرات روغن خراطین برای بدنسازان چقدر است

این روغن ها به خودی خویش موجب ارتقا حجم ماهیچه‌ها میگردند ولی بدنسازان در صورتیکه از روغن خراطین بعنوان تکمیل کننده بدنسازی استعمال کنند سبب ساز میشود که عضله ها شما به علاوه حجم چه بسا خوش فرم نیز میشود . بدین خاطر وقتی که آن را بر روی پوست خویش ماساژ میدهید پوست شما درحال پرورش و درحال تکوین است . مسلما هنگامی که می‌خواهد فرم بگیرد شما ورزش می‌کنید تاثیر بسزایی در فرم به چنگ آوردن آن می شود .

مطالبی که شاید مایل به خواندن آنها باشید

روغن خراطین و خواص شگفت انگیز مصرف آن

 

منبع : فروشگاه ثانیکالا