راز های تفاوت جنسی بین زن و مرد
راز های تفاوت جنسی بین زن و مرد

تفاوت جنسی بین زن و مرد 

تفاوت جنسی بین زن و مرد یک تجربه کاملاً متفاوت است .یک مرد لذت جنسی را در ابتدا به عنوان یک رابطه تنش زا تجربه می کند . ولی یک زن رابطه جنسی را به صورتی متفاوت با مرد تجربه می نماید .

برای یک زن ، لذت عالی از رابطه جنسی ، در حکم تجمع تدریجی تنش است . هر زمانی که او بتواند تمایل به رابطه جنسی را در خود احساس کند به مقدار بیشتری برایش ارضاء کننده خاهد بود .

 

یک مرد لذت جنسی را در ابتدا به عنوان یک رابطه تنش زا تجربه می کند ، ولی برای یک زن لذت جنسی در حکم تجمع تدریجی تنش است .

چگونگی تفاوت جنسیتی بین زن و مرد 

رابطه جنسی در مردان ، به طور خودکار باعث افزایش تستوسترون در بالاترین حد می شود . وقتی که او (مرد) به انگیختگی می رسد ، به طور غیر ارادی خواهان رهایی از آن است .

انجام رابطه جنسی در مرد بیشتر به منظور رهایی از تنش های عمده مربوط به آن و دست یابی به اوج لذت جنسی است .

از دیدگاه بیولوژیکی ، یک مرد در رابطه جنسی مدام در جست و جوی رهایی است ، برخلاف آن یک زن در رابطه جنسی خواهان دریافت تنش به واسطه تحریک تولید شده است .

زمانی که یک مرد تحریک می شود ، به دنبال رهایی از تنش گام بر می دارد . مرد در این مسیر تلاش می کند که از تنش رها شده و تخلیه شود ، ولی در همین حین زن به دنبال افزایش تنش است .

برای تحریک جنسی ، مردان نیاز به کمک خیلی زیادی ندارند ؛ آنها بیشتر خواهان تحریک و لمس نقاط مشخص و حساس هستند .

در جریان رابطه جنسی ، مردان نیازمند رهایی و تخلیه شدن هستند و در جهت خاتمه دادن به برانگیختگی جنسی و رسیدن به ارگاسم گام بر می دارند . در حالی که زنان مایلند دوره برانگیختگی جنسی شان طولانی تر شود ، زیرا که آنان در این وضعیت لذت بیشتری را احساس می کنند .

زنان از مشاهده توانایی همسرشان در به تاخیر انداختن تمایلات و لذات خود ، که به خاطر تحریک و ارائه لذت بیشتر به آنها صورت می گیرد ، بسیار لذت می برند .

فرآیند رابطه جنسی در زنان به صورتی است که هر چه در مسیر آن پیشتر می رویم ،تمایلات جنسی آنان افزایش یافته و به لایه های ژرف تری از انگیختگی جنسی می رسیم . باید به یاد داشت همانطور که مردان خواهان دستیابی به تمایلات و لذات فوری هستند ، زنان خواهان کسب لذات و احساسات در طول مدت زمان بیشتری هستند .

چرا مردان مشتاق رهایی و تخلیه شدن هستند ؟

هنگامی که به طور مثال ، مرد ، لطافت و نرمی پوست برهنه زن را لمس می کند او همزمان احساسات درونی اش را با تجربه خوشایند و دوست داشتنی اش پیوند می دهد .

مردان می توانند به واسطه لمس کردن ظرافت ها و زیبایی های زنان با لطافت ها و زیبایی های خودشان تماس برقرار کنند و در عین حال در حالات نرینگی خود نیز باقی بمانند .

شهوانیت ، بخشی از وجود مردان ، است . اما مردان آن را ابتدا به وسیله لمس کردن بدن زن و پاسخ های لذت بخشی که از زن دریافت می کنند ، تجربه می نمایند .

بیشتر اوقات بعد از داشتن یک “رابطه جنسی عالی” با همسرم ، متوجه می شوم که قبلاً زیبایی و وقار درختان مجاور خانه مان به چشمم نیامده بود ، در نتیجه ، بیرون می روم و در هوای تازه نفس می کشم و احساس می کنم که سرشار از احساس ، دوباره متولد شده ام .

البته این به آن معنی نیست که من در محل کارم سرزنده و شاداب نیستم ، بلکه موضوع این است که من می توانم به واسطه تماس با همسرم ، از طریق ” رابطه جنسی عالی ” احساسات و عواطفی را که در اثر تمرکز بر روی کار و پیشبرد اهداف شغلی ام به آسانی فراموش شده است را دوباره زنده و دیگر معنا ، ابراز نمایم .

رابطه جنسی عالی ” به من کمک می کند تا توقف کنم و گل ها و شکوفه هایی را که در مسیر زندگی ام قرار دارند ، ببویم .

غالباً مردان در طی زندگی روزمرشان از عواطف و احساساتشان دور می افتند و بیشتر به این دلیل است که آنان تمایل زیادی به تحریک جنسی و سپس ارضاء و رهایی از آن دارند .

لذت شدید ناشی از رهایی که در هر مرحله از رابطه جنسی برای مرد هویدا می شود ، به او این فرصت را می دهد که لحظه به لحظه با احساسات و عواطف قلبی اش ارتباط بیشتری برقرار کند .

به یاد داشته باشید که اشتیاق و گرسنگی جنسی مردان  ، فقط به منظور تجربه کردن لذت ، شهوت و هوس نبوده بلکه وسیله ای برای دست یافتن به عشق ، محبت و صمیمیت نیز هست .

در همان حال که ممکن است خود مردان از این موضوع آگاهی نداشته باشند ، اشتیاق جنسی مستمر آنان جزء طبیعی است که در آنان نهاده شده است و هدفش دست یافتن به تمامیت  و یکپارچگی است . مناظر و چشم اندازهای بی ثمر زندگی در ذهن مردان ، تمامیت را تنها به واسطه دستیابی به چیزی گرانبها ، وابسته به احساسات و لذات نفسانی ، رنگارنگ و خوش رایحه که در قلب آنان جای دارد ، جست و جو می کند .

اشتیاق جنسی مستمر مردان ، جز طبیعی است که در آنان نهاده شده است و هدفش دست یافتن به تمامیت و یکپارچگی است . مناظر و چشم اندازهای بی ثمر زندگی مردان ، تمامیت را تنها به واسطه دستیابی به چیزی گرانبها ، وابسته به احساسات و لذات نفسانی ، رنگارنگ و خوش رایحه ، که در قلب آنان جای دارد ، جستجو می کند .

هنگامی که نیاز مردان برای لمس کردن و لمس شدن جنسی ، ارضاء شده باشد ، به صورت خودکار توانایی آنها در جهت احساس کردن ، افزایش می یابد .

هنگامی احساسات و عواطف مردان آشکار می شود که از این انرژی مهیب و شگرف رهایی یابند . در این هنگام آنها می توانند احساس شادی ، عشق و آرامش را تجربه نمایند .

[rating_form id=”4″]

 

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

سرنوشت رابطه جنسی بدون عشق

چرا تفاوت جنسی برای زنان قابل درک نیست ؟

آیا مردان فقط رابطه جنسی می خواهند ؟