تحریک زنان
رازهای تحریک زنان قبل از شروع رابطه جنسی

تحریک مردان قبل از رابطه جنسی می تواند بدون نوازش قبلی باشد اما تحریک زنان قبل از رابطه جنسی متفاوت است. زنان برای تحریک نیاز به زمان دارند تا برای شروع رابطه جنسی آماده شوند در این زمان شما باید به عشق بازی با همسرتان مشغول شوید تا او را برای یک رابطه جنسی جذاب آماده کنید. 
به یاد داشته باشید که معاشقه و تحریک با هم تفاوت دارند.


☑ معاشقه یا عشق بازی برای تحریک زنان

• حرکاتی که قبل از شروع رابطه برای تحریک جنسی انجام می شود معاشقه یا عشق بازی نام دارد. این حرکات قبل از رابطه انجام می شود و اصطلاحا پیش نوازی نام دارد و برای ابراز علاقه صورت می گیرد و محبت را منتقل می کند.

 عشق بازی مجموعه رفتارهایی از قبیل: در آغوش کشیدن، بوسیدن، نوازش و تعریف و تحسین همسر می باشد. روانشناسان تاکید بسیار زیادی بر انجام معاشقه قبل از رابطه جنسی دارند زیرا برای تحریک زنان و مردان اهمیت دارد. 

• این نکته را به یاد داشته باشید ممکن است شما برای رابطه جنسی آماده باشید اما همسرتان تمایل نداشته باشد، بهتر است عشق بازی را شروع نکنید به خواسته او احترام بگذارید و صبور باشید. در غیر این صورت رابطه جنسی لذت بخشی نخواهید داشت و خاطره و تجربه بد این رابطه برای مدت ها در ذهن شما و همسرتان باقی می ماند.

☑ شروع معاشقه برای تحریک زنان

• برای شروع معاشقه یکدیگر را ببویید، برای تحریک همسرتان باید بدنی معطر خوشبو داشته باشید و از عطر و اسپری استفاده کنید که همسرتان آن را دوست دارد زیرا اینکار شما را به داشتنمعاشقه موفق نزدیک تر می کند.

بعد از بوییدن همسرتان را در آغوش بگیرید و کمی فشار دهید این کار برعکس چیزی که شما فکر می کنید باعث اذیت او نمی شود چرا که با این کار او احساس امنیت می کند و لذت می برد. در برابر این عمل همسرتان رفتار های متقابلی خواهد داشت که شما دوست می دارید. 
نوبت بوسیدن است، بوسیدن گردن و صورت و لب ها همسرتان را برای رابطه جنسی آماده می کند.

با آرام بوسیدن گردن و لیس زدن گردنش منتظر حرکات متقابل او نیز باشید، چرا که او در مقابل می خواهد حس خود را ابراز کند این اجازه را به او بدهید. گاز گرفتن لب ها به آرامی، در بین شما حس خوبی ایجاد می کند.

• با توجه به تحقیقات زنان برای رسیدن به تحریک قبل از رابطه جنسی به مدت 30 دقیقه به معاشقه نیاز دارند. در این فاصله ممکن است زن به ارگاسم برسد و با شروع رابطه جنسی در زمان کوتاهی هر دو ارضا شوید. بنابراین این فاصله زمانی برای هر دوی شما فرصت مناسبی ست. 
معاشقه قبل از رابطه جنسی به مردانی که زود انزال هستند بسیار کمک می کند تا بتوانند رابطه بلند مدت تری داشته باشند. ممکن است در حین رابطه با همسرتان صحبت کنید و یا سکوت کنید این حالت به شرایط ما بین شما بستگی دارد. 

• نکته قابل توجهی که مردان به آن اهمیت می دهند زیبایی و آراستگی زن است بنابراین با داشتن گردنبندی ظریف و لباس جذاب همسرتان مشتاق تر می شود. این را به یاد داشته باشید که بافت موی شما می تواند نشان دهنده ظرافت شما باشد و همسرتان بخواهد موهای شما را باز کند، مانع این کار نشوید و مطمئن باشید این کار به شما لذت می دهد. 

برای ادامه معاشقه مردان باید بدن همسرشان را نوازش کنند و این را فراموش نکنید که تنها نقطه تحریک پذیر زنان آلت تناسلی آن ها نیست. گردن، پشت ران ها، لاله گوش، پشت زانوها همه نقاطی هستند که با نوازش و مالش این نقاط به راحتی می توانید همسرتان را تحریک کنید و حس عشق و لذت را به بدهید. 



☑ قبل از شروع معاشقه باید توجه کنید

• همسرتان را قبل از عشق بازی خبر کنید. برای تحریک زنان به او پیام دهید و یا بی علت با او تماس بگیرید و حالش را بپرسید و یا هر طور که می توانید و خودتان می دانید همسرتان را از قبل مطلع کنید. چراکه همسرتان برای آماده شدن در مقابل شما زمان بیشتری احتیاج دارد.

• از رابطه جنسی یکباره و عجله ای پرهیز کنید و بگذارید همه چیز به آرامی پیش برود تا خاطره و لذت رابطه در ذهن شما ماندگار شود و آتش عشقتان بیش از پیش باعث گرمی وجودتان شود. 

• یادتان باشد هدف معاشقه تحریک همسرتان نباشد، زیرا تحریک به هنگام معاشقه شکل می گیرد بنابراین در معاشقه فقط ابراز احساسات کنید و بگذارید حس خوب بین شما و همسرتان ایجاد گردد.