تقویت جنسی
تقویت جنسی و آسیب های مواد مخدر و داروهای شیمیایی

تقویت جنسی

در بسیاری از تبلیغات گمراه کننده ، برای تقویت جنسی یک دارو یا یک وسیله خاص تبلیغ می شود و تولید کنندگان آن ها ادعا می کنند در کوتاه مدت مشکل جنسی فرد برطرف خواهد شد . گول این تبلیغات غیر علمی و نادرست را نخورید .

چنان که گفتیم ، یکی از شایع ترین مشکلات جنسی که اغلب مردان به آن دچار هستند یا فکر می کنند به آن مبتلا هستند زودانزالی است .

رسانه ها در تمام دنیا ، سعی می کنند تصویری ارائه دهند که با میزان فروش محصولاتشان متناسب باشد و همان چیزی که خودشان می خواهند ، در ذهن مردم برجسته کنند و از این طریق محصولاتی که به ظاهر ، این مشکلات را جهت تقویت جنسی برطرف می کنند به فروش می رسانند . کافی است مردم یک یا دو مرتبه اقدام به خرید این داروها کنند ، در این صورت حتی اگر بی خاصیتی آن را هم با چشم ببینند و پشیمان نیز شوند ، این سودجویان عملاً به هدفشان رسیده اند و جیبشان پر شده است و تقویت جنسی هم انجام نشده است .

یکی از بزرگترین مشکلات در برخی آقایان ، این است که خود و همسرشان را با فیلم های مستهجن مقایسه می کنند ؛ در حالی که نمی دانند این تصاویر چندین بار فیلمبرداری و مونتاژ شده است و بازیگران آن ، از مواد بی حس کننده استفاده می کنند .

یکی دیگر از مشکلات در این زمینه ، این است که فرد در صورت داشتن مشکلات جنسی و برای تقویت جنسی به جای اینکه به پزشک متخصص مراجعه و یا از منابع درست مطالعه کند ، با دوستان خود مشورت می کند و آن ها نیز در اکثر موارد ، مقدار خیلی کمی مواد مخدر (تریاک ) تجویز می کنند و فرد بیمار نیز با اجرای این نسخه تا چند ماه به هدف خود دست می یابد ، اما بعد از گذشت کمتر از یکسال علاوه بر اینکه معتاد شده است ، به کلی این احساس خود را نیز از دست می دهد .

گاهی نیز افراد از مواد بی حس کننده استفاده می کنند که استفاده مدام و مستمر این مواد نیز باعث تورم پروستات می شود و تقویت جنسی مصنوعی صورت می گیرد . ضمناً در این رابطه نباید از مواد بی حس کننده دندان استفاده کرد ، چرا که این امر در دراز مدت صدمات زیادی به دستگاه تناسلی میزند . در حال حاضر تبلیغات گسترده ای در مورد بعضی کرم ها و اسپری ها می شود که ترکیب بیشتر آنها ماده ای بی حس کننده به نام گزیلوکایین یا لیوکایین است . این کرم ها و اسپری ها نه تنها اثر درمانی ندارند و باعث تقویت جنسی نمی شود ، بلکه عوارضی هم دارند :

عوارض مواد بی حس کننده برای تقویت جنسی 

1- رفته رفته برای بیمار عادت می شود که باید دائماً از آن استفاده کند .

2- میزان رضایتمندی جنسی هم در فرد و هم در همسر وی کاهش می یابد .

3- به مرور آثار درمانی آن ها کاهش می یابد و بیمار باید اندازه مصرف را بالا ببرد که خطرناک است ، چون ماده بی حس کننده از راه پوست و مخاط به راحتی جذب خون می شوند و مصرف مقادیر بیش از حد آن ها خطر مسمویت دارویی هم در مرد و هم زن را به همراه دارد .

4- این که استفاده از کرم ها و اسپری ها که گاهی نیز توسط مراکز غیر مجاز تولید می شوند ، احتمال عفونت دستگاه تناسلی به ویژه در خانم ها را زیاد می کند . یکی از مهمترین عوارض این داروها در مدت زمان کوتاه ، کوچک شدن آلت تناسلی در آقایان است .

5- مهمترین عارضه آن ، بروز انزال زودرس در آینده برای فرد است .

6- به مرور زمان استفاده کننده از انجام ارتباط جنسی به دلیل بی حسی موضعی ایجاد شده در سر آلت ، دلسرد می شود و میل جنسی او هم کاهش می یابد .

قرص جنسی ویاگرا

یکی دیگر از تجویز های جنسی عامیانه برای تقویت جنسی  ، ویاگرا است . از آنجایی که عمل نعوظ با پمپاژ و بالا رفتن گردش خون و ضربان قلب و به تبع آن احساس شهوت همراه است ، ویاگرا باعث می شود بیش از حد معمول و به صورت کاذب خون پمپاژ شود . تاکید می شود ویاگرا که یک ماده شیمیایی است مصرف نشود و به جای آن از مواد غذایی طبیعی که به وفور در طبیعت موجود است استفاده گردد. توصیه می شود همه به ویژه کسانی که دارای نارسایی قلبی هستند از این قرص استفاده نکنند .

یکی از بهترین روش ها ، آرامش فکر و تقویت اراده است . آرامش فکری و همچنین تلقین نقاط قوت باعث برطرف شدن ضعف جنسی و از همه مهمتر تقویت جنسی می شود که قبلاً در گفتار قبلی به آن اشاره کردیم .

ویتامین E از مهمترین ویتامین هایی است که مصرف صحیح آن می تواند باعث تقویت جنسی و شادابی و طراوت پوست و ماندگاری جوانی شود . گنجاندن خوراکی های دارای این ویتامین در رژیم غذایی مثل ماهی می تواند بهترین تامین کننده این انرژی باشد ، چرا که ماهی سرشار از ویتامیت E است .منبع غنی این ویتامین جوانه گندم است .

از مواد غذایی زیر می توان به عنوان تقویت کننده برای آقایان نام برد :

  • عسل 
  • جوانه گندم
  • شلغم پخته شده در شیر 
  • موز و شیر موز 
  • نارگیل و شیر نارگیل
  • کباب بره از جنس نر
  • زعفران با پیازچه
  • ماهی از جنس نر به همراه پیازچه
  • گوشت تازه حیوانات نر

و این مواد باعث تحلیل نیروی جنسی در مردان می شود :

  • کافور
  • رازیانه
  • دخانیات
  • گوشت حیوان ماده
  • قهوه
  • خردل
  • الکل
  • تریاک و به طور کلی مواد مخدر

[rating_form id=”4″]