بوسه
بوسه و تاثیرات معجزه بخش آن در زندگی زناشویی

بوسه 

بوسه ، همیشه تاثیر خاص خودش را دارد ، چه اولین بوسه از همسرتان باشد چه صدمین آن ، تاثیری که حتی بعد از جدا شدن لب هایتان باقی می ماند . بوسیدن ، معمولاً نقش مهمی در روابط زناشویی دارد . بوسه ، سازگاری احساسی بین دو نفر را تقویت می کند ؛ هر چه زن و شوهر بیشتر همدیگر را ببوسند بیشتر می توانند با هم ارتباط عاطفی برقرار کنند .

سعی کنید در مورد بوسه و به ویژه اولین بوسه ، با همسرتان صحبت کنید . زوج های بسیاری از اینکه در مورد بوسه هایشان حرف بزنند احساس خجالت می کنند . نباید از اینکه به همسرتان بگویید چه دوست دارید یا او چه دوست دارد ، خجالت بکشید ، اما دقت کنید که نباید این کار را همان موقع بوسیدن انجام دهید تا همسرتان تصور نکند به او طعنه می زنید .

وقتی حرف بوسیدن به میان می آید ، هر کس روش های خاص خود را دارد . بزرگ ترین اشتباه برخی مردان این است که در رابطه با همسران خود ، خیلی خشن و تهاجمی عمل می کنند . مردها نیز ادعا می کنند که زن ها به اندازه کافی دهانشان را باز نمی کنند و روی خوش به آنها نشان نمی دهند .

در مورد هر دو جنسیت ، اولین گلایه ای که در خصوص بوسیدن می شود ، نداشتن تنوع است . توصیه ما بوسیدن قسمت های مختلف صورت همسرتان و توجه بیشتر به گوش ها و گردن است . مساله مهم دیگر ، رعایت بهداشت دهان و دندان است . پیش از بوسیدن همسرتان دهان خود را خوش بو کنید . مسواک زدن پیش از بوسیدن می تواند به این مشکل کمک زیادی نماید .

دو نکته برای خاطره انگیز کردن یک بوسه ، لذت دادن به همسرتان و لذت دادن به خودتان است . کل بدنتان را وارد بوسیدن کنید . می توانید با بوسه های نرم روی گردن شروع کنید ، بعد بالاتر به سمت گوش ها و بعد به سراغ لب ها بروید . چند وقفه کوتاه و باز به سمت لب ها برگردید . دستتان را دور گردن همسرتان بیندازید . این کار عشق و شور بیشتری به بوسه شما می دهد . یک بوسه خوب ، بوسه ای عمیق و پر احساس است و باید بتوانید عشق همدیگر را از طریق آن بوسه حس کنید .

متاسفانه برخی آقایان به اشتباه ، با گذشت زمان دست از بوسیدن بر می دارند و آن ارتباط صمیمانه احساسی را قطع می کنند . اکثر خانم ها هم تصور می کنند شوهرانشان آنها را به اندازه ای که دوست دارند ، نمی بوسند . اهمیت احساسی یک بوسه در شروع آن است و نباید آن را فقط به این دلیل که خیلی وقت است با همسرتان زندگی می کنید ، نادیده بگیرید .

بوسه هایتان باید با گذشت زمان از شروع ازدواج ، عمیق تر و احساسی تر شود و شما را به سطح عمیق تری از صمیمیت و عشق برساند . برای عمیق تر شدن بوسه ها ، بهتر است بعد از چند بوسه کوتاه ، از بوسه طولانی استفاده کنید ؛ به این شکل که همینطور که بوسه را شروع کردید ، به آرامی زبان یکدیگر را در دهان قرار داده و به آرامی بمکید و بهترین لذت دنیا را ببرید . این نوع بوسه تمام خستگی روزمره را از تن زوجین خارج خواهد کرد .

[rating_form id=”4″]

مطالبی که شاید مایل به خواندن آنها باشید 

7 نقطه حساس بدن در روابط جنسی

با استفاده از این ترفند ها رابطه جنسی خود را جذاب تر کنید

رازهای تحریک مردان قبل از شروع رابطه جنسی