رنگ ها و همبستری-2
آثار مثبت و موثر رنگ ها در همبستری

رنگ ها و همبستری 

رنگ ها و همبستری : مردان و زنان برای اینکه جذاب جلوه کنند ، باید از هر جهت در لباس خویش بهترین ها را در حد امکان استفاده کنند . آنچه به صورت ثابت و در اولین نگاه همواره برای زن و مرد جلب توجه می کند ، لباسی است که هر یک از همسران در مواجه با همسر خود به تن دارند .

زن و شوهر باید در لباس های خود تنوع داشته باشند . به طور طبیعی ، تعداد زیادی از زنان و مردان از روش و نوع لباس پوشیدن همسران خود شکایت دارند  تغییر در لباس ، تنها به قصد تفریح و لذت نیست ؛ بلکه تصویر ذهنی دیگران را تغییر می دهد و آنان ، فرد را شخصیتی مرتب و انسانی با فرهنگ می بینند . 

بی تردید نوع ، ترکیب ، تناسب رنگ ها و تاثیر آن بر جذابیت فرد و جلوه های گوناگونی که به همراه دارد ، در رضایت روانی شریک جنسی تاثیر فراوانی دارد . لباس های روشن تر برای جوانان ، لباس های با رنگ ملایم برای میانسالان و لباس های ساده برای بزرگسالان سبب افزایش میل جنسی می شود .

نکته جالب توجه اینکه ؛ برای زن ها آنچه می شوند و برای مردان آنچه می بینند در روابط جنسی بسیار موثر است . البته این بدان معنا نیست که ریز بینی فوق العاده زنان در دیدنی ها نادیده گرفته شود . در ثانی کالا مگ تاثیر و خاصیت هر یک از رنگ ها در روابط زناشویی بیان می شود : 

رنگ قرمز 

خانم هایی که احساس می کنند همسرشان نسبت به آنها کشش و تمایل لازم را ندارد ، می توانند از روش زیر استفاده کنند تا نتیجه مثبت آن را به چشم ببینند و زندگی آن ها با نشاط و شاداب شود .

خانم بهتر است که از پارچه های حریر قرمز رنگ برای اتاق خواب و نیز لباس خواب استفاده کند .بدن زیبا در لباس نازکی مانند حریر ، آن هم در حالی که به انواع بوهای خوش آراسته شده است ، جلوه خوشایند و جذابی به خانم ها خواهد داد .رنگ قرمز به خاطر فرکانس بالا، تشعشعات زیبایی ساطع می کند و شوهر را بی صبرانه به طرف خانم خانم می کشاند . آقایانی که نعوظ خوبی ندارند و همچنین تمایلی به جنس مخالف ندارند ، با دیدن این رنگ تحریک شده و نعوظ خوبی پیدا می کنند .

رنگ قرمز ، محرک است و زوجین را نسبت به هم تحریک می کند و عشق و علاقه بین آنان فزونی می یابد . پس بهتر است زوجینی که چنین حالتی دارند ، با همکاری هم از تاثیر روانی این رنگ استفاده کنند تا زندگی خوب و زیبایی داشته باشند .

رنگ ها و همبستری 
رنگ ها و همبستری

رنگ آبی 

توصیه می شود در مورد آقایانی که تند خو و عصبی هستند ، خانم خانه از رنگ آبی برای آرام و کنترل کردن همسرش استفاده کند . بهتر است خانم بعد از استحمام و نظافت ، از لباس خواب حریر آبی آسمانی استفاده نماید ،به طوری که طرح این لباس بدن نما باشد تا بدن ایشان جلوه خاصی در این لباس پیدا کند .

خوب است خانم چندین نوع بوی خوش در قسمت های مختلف بدن خود استفاده کند . با این کار ، اتاق خواب فضای بسیار زیبایی پیدا می کند و مرد با دیدن این منظره و استشمام بوی خوش ، پرخاشگری و عصبانی بودن را فراموش و کشش و تمایل زیبایی به طرف خانم پیدا می کند . از آنجا که رنگ آبی آسمانی فرکانس پایینی دارد ، بسیار آرامبخش و آرامش و سکون زیبایی ایجاد خواهد کرد .

رنگ سبز 

خانم هایی که همسرشان خسته و عصبی است و حال و حوصله انجام هیچ کاری خصوصاً نزدیکی و مجامعت را ندارد ، بهتر است فضای زیبایی از رنگ سبز بهاری را در محیط اتاق خواب با پارچه های حریر سبز خوشرنگ ایجاد نماید تا همسران از آن حالتی که همیشه خسته و بی حال و حوصله است خارج شوند. وقتی که محیط اتاق خواب بدین شکل آماده شد ، با دیدن رنگ سبز بهاری دگرگونی خاصی در همسرتان ایجاد خواهد شد و ناخودآگاه کشش زیبایی به سوی شما پیدا خواهد کرد و حالت های قبلی خود را فراموش خواهد کرد .

در اینجا ، خانم بهتر است که تدبیر زیبایی بیندیشد ، ابتدا استحمام و موهای زائد بدن خود را ازاله نماید .در ادامه هر قسمت از بدن خود را با عطر خاصی معطر و از لباس خواب حریر سبز زیبایی استفاده کند و آرایش ملایمی هم داشته باشد .

رنگ نارنجی 

خانم هایی که می دانند همسرشان سیستم گوارشی ضعیفی دارد ، بهتر است به توصیه های زیر توجه کنند تا مساله به مرور منتفی شود و از زندگی لذت کافی ببرند . مردان مبتلا به ناراحتی های گوارشی ، در مجموع حال و حوصله خوبی ندارند و در همبستری دچار مشکلاتی از قبیل نعوظ ناموفق ، زودانزالی و نداشتن گرایش خوب به همبستری می شوند . 

پیشنهاد می شود ، خانم غذاهای خوب و مقوی و کم حجم برای همسر خود مهیا کند و در سفره نارنجی قرار دهد . مرد نیز با رعایت آداب غذا خوردن ، به مرور به رفع ناراحتی های گوارشی خود همت گمارد ، زیرا رنگ نارنجی به هضم غذا کمک خواهد کرد .

رنگ زرد 

این رنگ بسیار شادی بخش و مسرت انگیز است و خداوند سبحان در قرآن کریم ، آن را رنگ شادی آفرین و زیبا معرفی می کند . یکی از دلائل بارز و مهم استفاده خانم ها از طلا ، رنگ زرد آن است که اکثر خانم ها عاشق آن هستند و برای تزیین خود و زیبا جلوه دادنشان از این فلز گران بها استفاده می کنند . اما این رنگ در مسائل همبستری چه فایده ای دارد ؟

زوجینی که می خواهند بیشترین لذت را در همبستری از همدیگر ببرند ، بهتر است که ازین رنگ در لباس و اتاق خواب خود استفاده نمایند . پیشنهاد می شود خانم از این رنگ برای خود ، لباس خواب حریر زیبایی طراحی کند به گونه ای که قسمتی از سینه ها و ران خود را در معرض دید شوهرش قرار دهد که بسیار هوس انگیز است و نیروی کشش را دوچندان می کند . با این رنگ ، خانم از آقا دلبری کرده و آقا با اشتیاق کامل به سوی خانم می شتابد و اتفاقی می افتد که هر دو انتظارش را دارند .

 

رنگ ها و همبستری 
رنگ ها و همبستری

رنگ بنفش 

این رنگ زیبا ، برای خانم هایی کاربرد دارد که فوق العاده مغرور هستند و دوست ندارند در زمینه همبستری علاقه ای نشان دهند ، در حالی که قلباً از این کار خوششان می آید . خانم هایی که اینگونه هستند به مرور زمان به سردی گراییده و در مجموع سردمزاج می شوند که خود و همسرشان از این مساله رنج می برند . 

این دسته از خانم ها ، بهتر است فضای اتاق خواب را با پارچه های حریر بنفش خوشرنگ و روشن تزیین کنند و لباس خواب زیبایی انتخاب نمایند که نقاط برجسته و حساس بدنشان در معرض دید آقا قرار گیرد و محرک خوبی برای آقا باشد . این رنگ نشاط و حس زیبایی به خانم می دهد و او را از سردی مزاج خارج و مشتاق همبستری می کند . خانم بهتر است که نظافت شخصی را رعایت و از بوهای خوش در نقاط مختلف بدن استفاده کند و آرایش نسبتاً خوبی هم انجام دهد تا بتواند همسرش را به سوی خود بخواند .

خانم با استفاده از این رنگ، به مرور از سرد مزاجی نجات پیدا می کند و در همبستری موفق خواهد شد . همین مساله موجب خواهد شد که روز به روز زندگی زوجین شیرین تر شود و جذابت بین زوجین افزایش یابد و موفقیت و خوشبختی به مرور نصیب خانواده خواهد شد .

رنگ ارغوانی 

این رنگ بیشتر برای زوجینی کاربرد دارد که بسیار حساس ، زودرنج و دمدمی مزاج هستند و با کوچکترین برخوردی به هم می ریزند . این افراد ، بهتر است از این رنگ زیبا و سلطنتی استفاده کنند . با استفاده از این رنگ ، زوجین احساس بسیار زیبا و دلنشینی پیدا می کنند و حالت های قبلی خود را به باد فراموشی می سپارند و احساس ابهت و عظمت و جلال می کنند .

عزیزان اگر دقت کنند ، با این رنگ عموماً کاخ ها و تالارهای سلطنتی را آراسته و تزیین می کنند ؛ چون افرادی که در این مکان ها زندگی می کنند ، عموماً خود را برتر از دیگران می دانند .بنابراین زوجینی که چنین خوی و خصلتی دارند ، بهتر است از این رنگ برای تزئین اتاق خواب و لباس خواب استفاده نمایند .

همچنین در نظر گرفتن مسائل جانبی مانند نظافت و آرایش و استفاده از بوهای خوش در قسمت های مختلف بدن ، موجب می شود کشش طرفین نسبت به همبستری افزایش یابد و از این کار لذت فراوانی ببرند .

رنگ لعل کبود 

این رنگ ، تاثیر روانی هر دو رنگ از جمله رنگ قرمز و آبی را با هم دارد . به افرادی که می خواهند حالت تحریکی رنگ قرمز و حالت آرامش رنگ آبی را در همبستری داشته باشند ، توصیه می شود از رنگ ارغوانی استفاده نمایند . زوجینی که کشش خوبی نسبت به یکدیگر ندارند و یا از آرایش بهره ای ندارند ، بهتر است که از رنگ لعل کبود استفاده نمایند که این رنگ بسیار زیبا ، محرک و آرامبخش است .

ازین رنگ ، بیشتر برای نگین انگشتری استفاده می شود و با هر بار دیدن آن ، شخص آرامش نسبی پیدا می کند . به زوجین عزیز توصیه می شود ؛ ابتدا مسائل اولیه همبستری را رعایت کنند و سپس اتاق خواب خود را به این رنگ آراسته و تزئین نمایند و با استفاده از بوهای خوش ، از اوقات خوب زندگی لذت ببرند . استفاده از پارچه های حریر لعل کبود ، اشتهای همبستری را در هر دو افزایش می دهد و سبب می شود زوجین از همبستری خود بهرین لذت را ببرند  .

رنگ خرمایی  

این رنگ ، در مجموع آرامبخش است ولی استفاده مکرر از آن ، موجب خستگی روحی و روانی می شود . استفاده از این رنگ ، در مواقع خاص و زمانی که خستگی حاکم است ، توصیه می شود .

به طور کلی ، بهتر است در حالت خستگی همبستری انجام نشود ، زیرا بلافاصله بعد از آن خستگی مفرطی حاکم خواهد شد که نارضایتی را به دنبال خواهد داشت و به مرور از همدیگر دوری می کنند . اگر همبستری درست انجام نشود ، خستگی و ضعف شدیدی در بر خواهد داشت و زوجین سعی می کنند که از هم دوری کنند تا نزدیکی انجام نشود .

اما چه زمانی بهتر است زوجین از این رنگ استفاده کنند ؟ زمانی که فرصتی کافی در اختیار داشته باشند و یکی دو ساعت قبل از همبستری در آن اتاقی که به این رنگ تزئین شده استراحت نمایند و شب برای همبستری آماده شوند ؛ زیرا این رنگ برای از بین بردن خستگی و کسالت مفید است و زوجین را برای همبستری خوب و زیبا که توام با لذت فراوان است ، سرحال و آماده می کند . امید است که همیشه در زندگی ، خصوصاً زندگی زناشویی از موفقیت خوبی برخوردار باشید تا همیشه زندگی به کام  گردد .

رنگ خاکستری یا طوسی 

این رنگ ، در واقع آرام و حساس است و زوجینی که از آرامش کمتری برخوردار هستند ، می توانند از این رنگ استفاده نمایند تا آرامش آنان حفظ شود . این رنگ علاوه بر آن ، محافظ نیز هست . اگر اتاق خواب را با پارچه حریر به این رنگ زینت دهیم ، احساس خوبی خواهیم داشت که منجر به آرامش خواهد شد . این رنگ ، برای افرادی که سنشان بین 35 تا 40 سال باشد و برای افرادی که از نظر همبستری مساله ای ندارند ، مفید است و موجب آرامش خواهد شد ؛ ولی برای افرادی که ناتوانی و یا عدم نعوظ دارند ، زیاد توصیه نمی شود .

رنگ مشکی 

توصیه می شود از این رنگ به هیچ وجه استفاده نکنید ، زیرا در شما بی میلی ایجاد می کند و اشتهای همبستری را کاهش می دهد . این رنگ ، در اجتماع برای عزاداری و غم استفاده می شود و رنگ مناسبی برای همبستری و عشق بازی نیست ، زیرا ناخودآگاه مراسم غم و عزاداری را تداعی می کند ؛ در حالی که در اتاق خواب زوجین می خواهند که بهترین لحظات عمرشان را صرف کرده و از آن لذت کافی ببرند و شادکام و خوشحال شوند .

رنگ سفید

این رنگ ، براق و نشانه پاکی و صداقت و کوچکترین آلودگی و ناپاکی را نشان می دهد و انسان را ملزم می کند تا این آلودگی و ناپاکی را نشان می هد و انسان را ملزم می کند تا این آلودگی ها را به هر شکل از خود دور نماید . این رنگ ، برای زوجینی که سنی از آنها گذشته و دوست دارند که با آرامش و نظافت و پاکی از همبستری خودشان لذت بیشتری ببرند و آرامش داشته باشند ، مناسب است . به همین خاطر این نوع افراد سعی می کنند که از پارچه های کتان سفید برای تخت خواب و ملحفه و از پارچه های حریر سفید زیبا برای لباس خواب که نشانه پاکی و طهارت استفاده نمایند و از همبستری خود لذت ببرند و روز به روز احساس شادابی و جوانی کنند .

 

[rating_form id=”4″]