روغن خراطین اصل را از روغن خراطین تقلبی چگونه تشخیص دهیم ؟

روغن خراطین اصل 

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند که نه تنها سودی برای ما ندارد بلکه ممکن است سلامتی ما را نیز با خطر جدی مواجه سازد . بدیهی است برای تهیه محصول 100درصد اصل باید یک سری خصوصیات را زیر نظر داشت .

به طور حتم تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل تعیین شدن است و برای اشخاصی که تا به حال از این روغن مصرف نکرده اند تشخیص اصالت آن کار آسانی نخواهد بود . ولی نکته این جاست که آیا راهی برای مصرف کننده این روغن است که بتواند از صحت و سقم کیفیت محصول اطمینان یابد ؟

تشخیص دادن روغن خراطین اصل چندین خصیصه دارد که در زیر خدمتتان بیان می کنیم .

خصوصیات روغن خراطین اصلی

خصوصیات روغن های خراطین وابسته به تولید تولید کننده این روغن می باشد ، اما چند ویژگی مهمی که در بین آنها مشترک است که به 7 مورد اصلی آن در زیر اشاره میکنیم :

1- اعتبار فروشندگان محصول (روغن خراطین)

2- غلط بودن روغن خراطین 

3- رنگ روغن خراطین 

4- بوی روغن خراطین 

5- نداشتن تاثیر آنی و شروع تاثیرگذاری روغن خراطین پس از حدود 1 ماه 

6- پوره کرم خراطین 

7- قیمت روغن خراطین اصلی

اعتبار فروشنگان برای خرید روغن خراطین اصل

این محصول روغنی نیست که بتوان به راحتی آن را فرآوری کرد و هر شخصی بتواند آن را بسازد . از فروشگاه های تازه تاسیس به هیچ عنوان این محصول را تهیه نفرمائید و از روغن های خراطین شرکتی نیز استفاده نکنید . استفاده از روغن های شرکتی توصیه نمی شود زیرا این روغن ها اصولاً دارای مواد شیمیایی هستند . روغن خراطین های موجود در فروشگاه اینترنتی ثانیکالا به طور دست ساز تهیه و از کرم ایزینفتیدا بدست می آید . 

اکثراً در تهیه روغن خراطین شرکتی و کارخانه از مواد کورتون دار به مقدار زیاد استفاده می گردد .

غلیظ بودن روغن خراطین اصل

از دیگر خصوصیات روغن خراطین اصل مقدار غلیظ بودن آن است . غلظت روغن خراطین اصل کمی غلیظ تر از آب و رقیق تر از روغنهای دیگر نظیر روغن کنجد است . استفاده از روغن خراطین هایی که غلظتی مانند آب دارند اصلاً توصیه نمی گردد.این مواد اصولاً کورتون هستند و روغن خراطین اصل نیستند . کورتون ها گروهی از داروهای شیمیایی هستند که برای برخی از بیماران آن هم با تشخیص پزشک استفاده می شوند . 

حال ببینید که برخی افراد سودجو ، به چه شکل از این عوارض به عنوان نقطه قوت برای محصول خودشان استفاده می کنند .بهترین کار تهیه روغنهای سنتی و تهیه شده از مواد طبیعی و ارگانیک می باشد .

رنگ روغن خراطین 

رنگ آیتمی است که به طور کامل نمی تواند تشخیص روغن خراطین اصل را از تقلبی مشخص سازد ، زیرا بسیاری از روغن های تقلبی از روغن های پایه رنگی استفاده می کنند . روغن خراطین اصل ، رنگی قهوه ای متمایل به سیاه دارد . رنگ خیلی روشن به هیچ وجه نمی تواند نشان دهنده وجود کرم ایزینفتیدا که رنگ خراطین را ایجاد می کند ، باشد .

استفاده از روغن های تقلبی جز ضرر و آسیب برای بدن انسان هیچگونه منفعتی نخواهد داشت . روغن های موجود در ثانیکالا از رنگ تیره و قهوه ای برخوردار هستند.

بوی روغن خراطین 

آیتم مهم برای تشخیص و تمایز روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی وجود دارد بوی کمی تند و زننده این محصول است .بی بو بودن روغن خراطین بدون شک نشانه تقلبی بودن این محصول است . روغن خراطین اصلی به هیچ وجه بوی غیر قابل تحملی ندارد و پس از مصرف آن مثلاً بروی صورت از بین می رود .

پس نتیجه می گیریم بوی تند روغن خراطین اصل که کمی بوی تند و زننده دارد بعد از قرار گرفتن بروی موضع از بین خواهد رفت .امروزه تولیدکنندگان روغن خراطین اصل با پیشرفت دستگاه ها فرآیند تولید را به سمت هر چه کمتر بی بو بودن محصول می برند و این امر برای افزایش رضایت مشتری و جذب مشتریان حساس به بو صورت می پذیرد .

برای تهیه روغن خراطین اصل معمولاً از روغن زیتون خالص به عنوان روغن پایه استفاده می شود . این روغن پایه تا حد زیادی تصفیه می شود تا علاوه بر رفع بو ، بر عملکرد خراطین نیز تاثیر گذار نباشد .

نداشتن تاثیر آنی روغن خراطین اصل

بله درست متوجه شدید دوستان عزیزم ! ، بسیاری از سایتها و فروشگاه ها برای فروش بیشتر از تبلیغاتی مانند اثر آنی این محصول صحبت می کنند که چندان هم غلط نیست زیرا روغن خراطین های تقلبی به علت وجود مواد کورتونی به سرعت روی اندام اثر می گذارند . روغن خراطین اصل معمولاً سبب التهاب بسیار جزئی بافت و به اصطلاح گزگز شدن در ناحیه مورد نظر می گردد .

بهتر است برای مصرف روغن خراطین بیش از مصرف پوست را ماساژ دهید که تا حدی موجب گرم شدن ناحیه مورد نظر گردد.

شروع تاثیر گذاری پس از گذشت 1 ماه 

پس دوستان برای تشخیص روغن خراطین اصل به طور قطع باید چیزی حدود 1 ماه زمان بگذارید . دوره مصرف خراطین 2.5 ماه است و این مدت زمان برده می شود که شما به نتایج مطلوبتان برسید . پس روغن خراطین به هیچ وجه به شکل آنی و قابل مشاهده نیست اما پس از مصرف در حدود یک ماه از مصرف روغن خراطین اصل از تاثیر شگفت انگیز آن تعجب خواهید کرد و حتماً نتایج اولیه افزایش سایز را دریافت می کنید .

در این زمان روغن خراطین بر روی بافت تاثیر می گذارد و باعث سفت شدن آن خواهد شد . لیکن اگر پس از گذشت 4 تا 6 هفته از مصرف روغن خراطین هیچگونه اثری مشاهده نشود روغن مورد نظر از کیفیت برخوردار نبوده و تقلبی می باشد . بنابراین مصرف دوره یک ماهه یکی از آیتم ها برای تشخیص روغن خراطین اصل از نمونه تقلبی آن است .

پوره کرم روغن خراطین اصل

وجود داشتن پوره کرم خراطین در روغن یکی از آیتم های فرعی مشخص نمودن روغن خراطین است . بسیاری از شرکتها برای زیبایی و جذابیت محصولشان روغن را تصویه می کنند و پوره آن را جدا می گیرند ، این جدا شدن هیچگونه تاثیری بر عملکرد روغن نخواهد داشت و باعث پائین آمدن کیفیت آن نمی شود .

پوره (لرد) کرم خراطین معمولاً ته ظرف روغن ته نشین می شود ولی با تکان دادن بطری با روغن مخلوط می شود .

توصیه : اگر روغن انتخابی شما دارای پوره (لرد) است ، پیش از مصرف آن را به خوبی تکان دهید .

نتیجه گیری برای تشخیص روغن خراطین اصل 

موضوع های  مهمی که عزیزان قبل از خرید روغن خراطین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند ما در این مقاله اشاره کردیم و آخرین آیتمی که می توان به آن اشاره کرد موضوع قیمت این محصول است . روغن خراطین اصل در حجم 60 میلی لیتر   (حداقل بین 85 تا 100 هزار تومان ) قیمت دارد زیرا کرم و محتویات آن گران است .

1- در صورتی که از عطاری یا هر فروشگاهی روغن خراطین را خرید می کنید از نمونه های دست ساز استفاده کنید .

2- برای تهیه 30 گرم روغن خراطین اصل نیاز به 2 عدد کرم خراطین (ایزینفتیدا) است .پس با یک چرتکه انداختن مشاهده می کنید که روغن های زیر 30 الی 40 هزار تومان جز مواد شیمیایی کورتون و آب نیست .بنابراین به هیچ عنوان این نوع از روغن خراطین را تهیه نکنید .

 

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.