چگونگی باردار شدن
چگونگی باردار شدن و نزدیکی در دوران بارداری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نحوه باردار شدن 

وضعیت سنتی 

نحوه باردارشدن : گرچه تقریباً در هر حالت از رابطه جنسی می توان باردار شد ، لیکن وضعین سنتی ، یکی از بهترین وضعیت های رابطه جنسی برای لقاح و باردار شدن سریع تر است ؛ زیرا بسیار راحت می باشد و تماس دو بدن در آن بهتر است ، زوجین رودرروی هم هستند و تمام مدت می توانند همدیگر را ببوسند یا در آغوش گیرند .

نحوه صحیح بارداری-1
نحوه صحیح بارداری-1

همچنین وقتی زن به پشت می خوابد ، واژن رو به پائین است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم ، راحت تر صورت می گیرد . یکی دیگر از فواید این حالت برای باردار شدن  ، این است که این امکان را فراهم می کند که آلت مرد عمیق تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال به صورت مستقیم وارد گردنه رحم شود .

در این وضعیت یکی از نحوه های بارداری قدیمی و رابطه جنسی است ؛ زن با پاهایی باز شده ، به پشت می خوابد و هر دو زانوی خود را خم می کند و کف پاها را محکم روی زمین قرار می دهد ، سپس مرد روی او می خوابد . البته این حالت ، پایه ، مدل های دیگری هم دارد : مثلاً زن یک یا هر دو پای خود را بلند می کند و مرد یا آن ها را در دست می گیرد و یا آنها را روی شانه های خود قرار می دهد ؛ یا اینکه یکی یا هر دو زانوی خود را باز می کند .

وقتی می خواهید در بهترین حالت رابطه جنسی باردار شوید ، و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید ، این نکات را رعایت کنید : 

1- مرد باید آلت تناسلی خود را تا حد امکان ، بیشتر به عمق واژن فرو برد تا کمترین میزان از مایع انزال شده بیرون بریزد .

2- پس از بیرون کشیدن آلت ، مرد می تواند به آرامی دو لب دستگاه تناسلی زن را به سمت هم فشار دهد تا مایع انزال شده از آن بیرون نریزد .

3- زن ، باید برای 20 تا 30 دقیقه بعدی در همان حالت به پشت دراز بکشد ؛ بهتر است که زیر کمر او بالشی قرار گیرد ، تا لگن او کمی از روی زمین بلند شود .

طبیعی است که وقتی زن از جای خود بلند می شود کمی از مایع انزال شده از واژن بیرون بریزد ؛ اما این موضوع احتمال بارور شدن او را کاهش نمی دهد ، زیرا در این نقطه بیشتر اسپرم هایی که در واژن مانده اند زنده نیستند . به همان دلیل ، به پشت خوابیدن زن بیشتر از 30 دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی کند .

نحوه صحیح بارداری
نحوه صحیح بارداری

وضعیت خوابیدن دو طرف به پهلو 

اگر دوست دارید تنوع بیشتری در رابطه جنسی شما باشد ، می توانید از مدل های زیر برای باردار شدن استفاده کنید : 

خوابیدن دو طرف به پهلو کنار یکدیگر ، یکی از راه های خوب برای آن دسته از زوج هایی است که یکی از طرفین اضافه وزن یا کمردرد دارند . این کار را می توانید هم به صورت رودر رو و هم به گونه ای که مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن کند ، انجام دهید .

مقاربت از پشت ، طوری است که مرد از پشت آلت جنسی خود را وارد واژن زن می کند و زن می تواند هم روی شکم دراز بکشد و هم روی زمین زانو بزند و یا به پهلو دراز بکشد . مرد پشت او می ایستد یا او نیز زانو می زند . این روش ، باعث می شود که اسپرم در گردنه رحم نیز ذخیره شود .

در استفاده از هر کدام از نحوه باردارشدن ، پس از انزال ، زن می تواند هم روی شکم 20 تا 30 دقیقه بخوابد یا به پشت برگردد و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور که اشاره شد ، دراز بکشد .

و اما چند نکته در مورد نحوه باردار شدن 

1- نیازی به گفتن نیست که هر نوع وضعیت آمیزش که برای نحوه باردار شدن انتخاب می کنید ، باید به گونه ای باشد که از همبستری خود ، نهایت لذت را ببرید .

2- بهترین سن مادر شدن برای بارداری ، از 20 تا 37 سالگی می باشد .

[rating_form id=”4″]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][electro_vc_products_carousel mcategory=”2367″][/vc_column][/vc_row]