بهبود-روابط-زناشویی
چند نکته بسیار مهم در مورد درد اولین رابطه جنسی

درد اولین رابطه جنسی

درد به علت پارگی پرده بکارت :

این درد،به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است،زمانی که یک زن برای نخستین بار رابطه جنسی با همسر خود را تجربه می کند،به علت از بین رفتن رفتن پرده بکارت درد اندکی را احساس می کند؛به خصوص اگر به علت استرس و یا عدم آمادگی کافی،مجرای واژن وی به اندازه کافی ترشحمخاطی نداشته و به حالت خشک باقی مانده باشد. چنان که قبلا اشاره شد،پرده بکارت عضوی ماهیچه ای است که در ابتدای واژن قرار دارد و عمدتا دراولین یا دومین رابطه جنسی از بین می رود.پرده برخی از زنان شکل حلقوی دارد و ممکن است در اثر رابطه جنسی اصلا آسیبی نبیند و خونریزی رخ ندهد.

این زنان به خاطر داشتن بافت ماهیچه ای ضخیم، تا مدت ها بعد از نخستین رابطه جنسی همواره درد مقاربت را حس خواهند کرد.بهترین کار برای کنترل یا کاهش درد ،برقراری معاشقه طولانی است .این کار سبب می شود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک به آن برسد.رسیدن به ارگاسم،آستانه درد را بالا می برد و باعث می شود درد یا خیلی کم یا قابل تحمل گردد.به عنوان مثال ،در زمان ارگاسم اگر شخص را گاز بگیرید درد را احساسنمی کند یا درد آن بسیار جزئی خواهد بود.

درد به علت دخول :

این درد و ناراحتی،دقیقا به علت کشش دیواره واژن می باشد.شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد می کنید،زور بیشتری به کار می برید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید.این حالت دقیقا در واژن هم ایجاد می شود. از آنجا که واژن برای اولین می خواهد باز شود،پس درد زیادی را حس می کند.برای کنترل این درد،الزاماً باید معاشقه طولانی داشت تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد کاهش یابد.

به طور کلی ،یکی از علل رایج دردهای واژینال،خشکی واژن است.در آستانه رابطه جنسی و تحریک شدن زن،مجرای واژن ترشحات مخاطی را ایجاد می کند تا برقرای رابطه جنسی تسهیل شود؛اما در اثر استرسو حالات عصبی،ممکن است ایجاد این ترشحات با خلل مواجه گردد.

در کل برای آمیزش بیشتر و کم درد در اولین تجربه،باید نکات زیر را مورد توجه قرار داد :

1-معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ارگاسم؛

2-بهتر است دختر لبه تخت دراز بکشد،به گونه ای که پاهای وی کاملاً روی زمین قرار بگیرد ؛در این صورت

کمترین درد و فشار به او وارد می شود؛

3-دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد؛

4-در صورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خوداری شود؛

در پارگی پرده بکارت،معمولا خونریزی کم است؛ البته این قضیه به جثه دختر و سن او بستگی دارد تا 3 روزپس از نزدیکی،خونریزی بسیار جزئی طبیعی است و نباید نگران بود.

توجه : به خانواده داماد و عروس توصیه می شود که قبل از هر اقدامی،عروس را نزد متخصص زنان ببرند و نوع پرده بکارت را تعیین کنند تا در آینده مساله ای بین دو خانواده ایجاد نشود.

[rating_form id=”4″]

چند نکته بسیار مهم در مورد درد اولین رابطه جنسی