پا پیش گذاشتن در رابطه جنسی
چندین توصیه شگفت انگیز برای آماده کردن محل رابطه جنسی

آماده کردن محل رابطه جنسی

آماده کردن محل رابطه جنسی

وجود محل مناسب برای یک عمل راحت جنسی (اتاق خواب) ، اهمیت بسزایی در ایجاد آرامش و کیفیت رابطه زوجین دارد.این اتاق باید به بهترین شکل تزئین شود، تا وقتی زوجین قدم در آن می گذارند، احساسات زیبایشان تحریک شود ، فقط به خودشان فکر کنند و در آن مکان بهترین و زیباترین لذت را از یکدیگر ببرند و نشاط پیدا کنند. اتاق خواب ، با سایر بخش های منزل باید متفاوت باشد ، چرا که انسان ، بهترین و لذت بخش ترین اوقاتعمرش را در آنجا صرف می کند و همیشه برایش بهترین خاطره ها را در بر خواهد داشت .

اتاق خواب مکان مقدسی است که فقط زوجین باید در آن جا اقامت نمایند و کسی وارد آنجا نشود تا حرمت آن حفظ شود. بهتر است اتاقی را بدین منظور اختصاص دهیم که شرایط خاصی داشته باشد ؛ از جملهاینکه دارای پنجره ای به بیرون باشد و گردش هوا در آن به نحو احسن انجام شود.بهتر است زوجین به نحوآنجا را تزئین کنند و از رنگ هایی استفاده کنند که بر مبنای نیاز طراحی شده باشد محل مناسب انجام عمل جنسی ، به عادت و سلیقه های هر کس بر میگردد و یک فرمول کلی برای آنوجود ندارد ؛ ولی کلاً محیطی ساکت با حداقل روشنایی و زیر اندازی مناسب هر زوج مناسب است ، که لزوماً نباید تختخواب و یا خیلی نرم باشد ؛ گرچه بهتر است از تخت نسبتاً کوتاه از نظر ارتفاع، و تشک های طبی و راحت استفاده شود.

توصیه می شود ، این محیط را با بهترین عطرها و بوهای خوش معطر سازید. در صورت تمایل ، می توانید از تورهای رنگی حریر برای تزئین تخت استفاده نمایید که تخت را در خود محصور کند. برای سرویس خواب،استفاده از ملحفه های زیبا و تمیز و تعویض مرتب آن به منظور رعایت مسائل بهداشتی سفارش می شود. یکی از مشخصه های اتاق خواب خوب ،این است که چسبیده به حمام باشد تادسترسی به آن در شرایط مختلف امکان پذیر باشد. سرویس های بهداشتی داخل حمام نیز بهتر است کاملا بهداشتی و تمیز باشند.نظافت و پاکی ، از مهمترین عوامل لذت بردن در زندگی است.

علاوه بر آن ، توجه داشته باشید محیط ،فضا و اتاقی که در آن استراحت می کنید ، باید فضایی آرام وامن باشد ، زیرا فضای امن و آرام ، زمینه کافی برای عمل زناشویی فراهم می کند و آرامش روانیمحیط ، زمینه ساز یک رابطه جنسی لذت بخش است؛ ولی اگر احساس شود ممکن است در معرض مشاهده دیگران حتی کودک خردسال و یا شیرخوار واقع شوید دچار مشکل خواهید شد؛ بنابراین توصیهمی شود ، هم بستری در اتاق اختصاصی و دربسته و حتی قفل شده انجام گیرد.

در قرآن کریم ، ساعاتی از شبانه روز، به عنوان ساعات اختصاصی و خلوت کردن زن و شوهر معرفی شده است که در این ساعت ، ممنوعیت ورود به به جایگاه خصوصی زن و شوهر اعلام شده و همه ،حتی کودکان نابالغی که قدرت تشخیص مسائل جنسی را ندارند ، باید با اجازه وارد شوند و این همان محل استراحت زن و شوهر ، یا اتاق خواب است که نقش تربیتی و تسکینی و آرام بخشی آن در زندگی مشترک ،بی نیاز از توضیح است .

دو نکته مهم :

1- یکی از روش هایی که به زوجین کمک می کند تا زندگی آنها روز به روز شیرین تر و زیباتر می شود، این است که در هر شرایطی باید زوجین در اتاق خواب خود بخوابند.متاسفانه هستند خانم هایی که به محض رسیدن میهمان ،رختخواب همسر خود را در اتاق میهمان پهن می کنند.

2- یکی از مسائلی که ارتباط بین زوجین را سرد می کند، بی توجهی زوجین به مسائل زناشویی است که به فرزندان خود اجازه می دهند که میان والدین بخوابند.همین مساله ،برای کودک به عادت تبدیل می شود و دیگر نمی توانند او را به اتاق خواب خودش برگردانند.

 

[rating_form id=”4″]