زناشویی موفق 
رعایت 10 مورد برای اینکه زندگی زناشویی موفق داشته باشید..

داشتن زندگی زناشویی موفق از دور کمی سخت و پیچیده به نظر می رسد اما شرط داشتن یک زندگی زناشویی موفق لازم است درک کنیم که انسانیم و می توانیم برای رسیدن به آنچه که می خواهیم تلاش کنیم و به آن دست پیدا کنیم. 
به شما پیشنهاد می کنم با ما این ده شماره را تکرار کنید تا برای رسیدن به یک زندگی زناشویی موفق راهکار بگیرید.

مهربانی

• شما برای هم از هر فردی نزدیک ترید پس با او نسبت به همه افرادی که می شناسید مهربان تر باشید. 

از کنار هم بودن لذت ببرید

زوج های خوشبخت معمولا دوستان خوب یکدیگرند، باهم خوش می گذرانند، با هم کار می کنند و همیشه با هم صادقند. 

دوستت دارم

• یک توصیه جدی به شما این است که روزی پنج بار و بیشتر به همسرتان بگویید دوستش دارید و در عمل نیز آن را نشان دهید و حتما به خاطر کارهایش از او تشکر کنید. 

صداقت برترین اصل تداوم زندگی موفق

• اگر اشتباهی از شما سر زد آن را بپذیرید و صادقانه با آن برخورد کنید. 

زندگی مشترکتان زندگی شماست

• اجازه ندهید خانواده تان در زندگی زناشویی شما دخالت کنند پس تا می توانید جلوی این دخالت ها را بگیرید. 

هدیه عاشقانه ترین قسمت زندگی زناشویی

• هرزچندگاهی برای همسرتان هدیه بگیرید هرچند کوچک اما او را هر طور که می توانید و می دانید دوست دارد غافلگیر کنید. هدیه و ابراز علاقه شما اثرات مثبت بلند مدتی را در زندگیتان شکل می دهد. 

منطق را فراموش نکنید

• این را بدانید که هیچ کس نمی تواند که 100 درصد نیاز های شما را رفع کند اما تحقیقات نشان داده که طرفین تا 80 درصد نیاز ها را می توانند برآورده سازند اما این درصد باعث می شود که همیشه زندگی را شاعرانه تصور نکنید و حقایق زندگی را نیز ببینید. 

قدردان یکدیگر باشید

• هر چیز کوچکی میتواند تاثیر خود را بگذارد، یادتان باشد حتی یک تعریف و تمجید هرچند کوچک می تواند باعث شادی همسرتان شود. سعی کنید از او قدر دانی کنید تا این حس به او القا نشود که هر کاری که انجام می دهد وظیفه اوست. 

خودتان را فراموش نکنید

• این را به یاد داشته باشید که شما می توانید همیشه این تصور را داشته باشید که تازه ازدواج کرده اید و وارد رابطه شده اید این باعث می شود که زندگی زناشویی شما به همان اندازه روزهای اول ازدواج شاد و هیجان انگیز باشد. اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که شما هر قدر که بهم نزدیک باشید و به هم شباهت داشته باشید باز هم دو نفر کاملا متفاوت از همید و می توانید سلیقه و علاقه متفاوت نیز داشته باشید. 

دوست یکدیگر باشید

• در زندگی مشترک نمی توان از جنبه های غریزی چشم پوشی کرد اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که برای داشتن زندگی زناشویی موفق تنها غریزه کافی نیست. زندگی شرایط سخت هم دارد بنابراین شما در این سختی ها به فردی نیاز دارید که دوستانه همراه شما باشد و بتوانید با او وقت بگذرانید. 

زندگی زناشویی کاملا دو طرفه ست

• اینکه شما چه می خواهید بسیار مهم است و باید در رابطه با نیازهایتان صادق باشید و در مقابل به خواسته های همسرتان نیز احترام بگذارید. 

همیشه همه چیز رمانتیک نیست

• این را به یاد داشته باشید که هیچ ازدواجی مطلقا خوب نیست و هر ازدواجی عیب هایی نیز دارد بنابراین انسان ها در همه موارد با هم تفاهم ندارند و اختلافات همیشه وجود دارد اما زوجی موفق می شوند زندگی زناشویی خود را تداوم بخشند که برای این اختلاف نظرها راه حل پیدا کنند.

[rating_form id=”4″]