رسم و رسوم شب زفاف
رسم و رسوم شب زفاف (قسمت سوم)

شب زفاف 

بخشی از ادامه کار،نقش آفرینی عروس است که بهتر است داماد را ببوسد و تحریک کند.همان کارهاییکه داماد انجام داد،عروس هم می تواند انجام دهد.بهتر است آقا هم بیکار نماند و خانم را ماساژ دهد و نقاط حساس او را لمس کند تا ترس و اضطراب و دلهره جای خود را به عشق و لذت بسپارد.

 

خرید محصولات زناشویی 

 

تماس با فروشگاه لوازم زناشویی 

09398362927

09014141403 

  • بهتر است خانم هم بعد از بوسیدن و تحریک آقا،سینه های وی را ببوسد و با نوک زبان تحریک کند. سپس پاهای آقا را ماساژ دهد و در آخر بوسه ای زیبا بر لبان آقا داماد زده تا آماده همبستری شوند.
  • با انجام این کارها،هر دو به نقطه اوج خواهند رسید و مجرای خانم کاملا مرطوب می شود و هر دو نفس نفس می افتند و چیزی را از هم طلب می کنند که ماه ها انتظار آن را داشتند.در این حال نفس های خانم تند و چشمانش خمار و سوراخ های بینی اش تنگ و گشاد می شود و از داماد خواهان دخول می شود.
  • در این حالت بهتر است دستمال سفید و تزئین شده ای که جهت این شب خاص آماده شده را خانم پهن کنید و به آرامی سر آلت خود را در واژن قرار دهید و با ملایمت و بسیار آهسته به جلو فشار دهید.

خرید محصولات زناشویی 

 

تماس با فروشگاه لوازم زناشویی 

09398362927

09014141403 

  • در حین انجام این عمل،بیان کلمات عاشقانه و احساسی را هم ادامه دهید تا خانم احساس بدی نداشته باشد.اگر دقت کنید احساس می کنید سر آلت شما به مانعی برخورده است،در واقع آن نقطه محل قرار گرفتن پرده بکارت عروس است.بهتر است اندکی مکث نمائید و ضمن بوسیدن عروس،به آرامی آلت خود را فشار دهید.در این لحظه احساس زیبایی به شما دست می دهد و آن لحظه ای است که مسیرواژن باز و پرده بکارت پاره می شود.در این حالت عروس خانم هم تکانی می خورد و جیغ کوتاهی می کشدکه مملو از لذت و زیبایی است.
  • بهتر است،آقا به آرامی از خانم جدا شود و اجازه دهد مقداری خون که ناشی از پاره شدن پرده است بر روی دستمال بریزد.
  • بعد از بند آمدن خون،دستمال را جمع کنید و کناری بگذارید و اگر راغب باشید می توانید هم بستری را ادامه دهید و به لذت نهایی برسید.

خرید محصولات زناشویی 

 

تماس با فروشگاه لوازم زناشویی 

09398362927

09014141403 

  • البته در صورت عدم تمایل و آمادگی عروس،بهتر است هم بستری را تمام کنید و داماد،عروس را (خصوصا قسمت ستون فقرات و پشت و باسن وی ) ماساژ دهد و در بغل هم استراحت کنند.
  • بعد از کمی استراحت،به نظافت شخصی بپردازید.توصیه می شود عروس با آب ولرم و نسبتا گرم طهارت بگیرد و آب سرد به خود نزند.
  • به حمام بروید و غسل کنید و لباس بپوشید و رو به قبله بایستید و دو رکعت نماز را به شکرانه سلامتی و لذتی که از هم برده اید اقامه کنید.سپس به رختخواب رفته و در آغوش یکدیگر بخوابید . صبح برای اقامه نماز بیدار شوید.
  • خانواده هم برای عروس و داماد صبحانه لذیذ و خوشمزه ای اماده خواهد کرد.صبحانه تازه عروس و تازه داماد با صبحانه های معمولی متفاوت است.بعد از این کار زوجین اشتهای خوبی پیدا می کنند و مهم تر اینکه خانواده عروس هم برای عزیزان خود صبحانه بسیار خوشمزه و مقوی آماده کرده است.

یکی از زیبایی های شب زفاف، حضور مداوم داماد در کنار تازه عروسش تا چند روز متوالی است و زوجینهم در این مدت بهترین و بیشترین لذت را از هم خواهند برد و خاطره زیبایی به جای خواهد ماند !

 

شب زفاف [rating_form id=”4″

پایان قسمت سوم :

مقاله ای که شاید برای شما جالب باشد:

رسم و رسوم شب زفاف (قسمت اول)

رسم و رسوم شب زفاف (قسمت دوم)

خرید محصولات زناشویی 

 

تماس با فروشگاه لوازم زناشویی 

09398362927

09014141403