زیبایی فرزند
رازهای زیبا شدن فرزند در زمان بارداری

زیبایی فرزند 

نکات زیادی قبل از بارداری وجود دارد که بر زیبایی فرزند تاثیر دارد . با رعایت این نکات ، نوزادی زیبا با پوستی شاداب خواهید داشت .

اصول تغذیه ای مربوط به زن برای زیبایی فرزند 

1- مصرف رب انار در هنگام بارداری ، علاوه بر اینکه زن را از ویار خوردن خاک ، مهر ، زغال و برفک یخچال نجات می دهد ، تاثیر نجات می دهد ، تاثیر زیادی در زیبایی فرزند دارد . 

2- مصرف آب آناناس به همراه یک قاشق عسل ، برای نظافت ، زیبایی و شادابی پوست مادر و زیبایی فرزند مفید است .

3- سویا ، حاوی مواد معدنی و غنی و ویتامین های A و Dو B2 است و مصرف آن برای زنان باردار و زیبایی فرزند بسیار مفید است .

4- سیب ، در زیبایی کودک نقش زیادی ایفا می کند . اگر در ماه هشتم بادراری به دفعات بر سیب قرمز ، سوره یوسف خوانده شود و زن باردار بخورد فرزند زیبا خواهد داشت .

5- اگر می خواهید  فرزند زیبا با چشمان زیبا داشته باشید توصیه می شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید .

6- مصرف به ، خطر سقط جنین را کاهش می دهد ، نوزاد را خوش آب و رنگ می کند و از ویار زنان باردار جلوگیری می نماید . عده ای اعتقاد دارند که واژه “سفرجل” که در روایات آمده است به معنای گلابی است . اگر چه نظر نخست قوی تر است ، اما شما می توانید احتیاط کنید و هر دوی آنها را نوش جان کنید .

7- خوردن خربزه در هنگام بارداری ، باعث زیبایی فرزند  و خوش خوی شدن او خواهد شد .

8- خوردن عسل به زنان باردار توصیه می شود ، زیرا دارای قند ، آهن ، پتاسیم ، کلسیم ، منگنز ، سدیم و فسفر است .

9- خوردن توت فرنگی و هلو نیز در زیبایی فرزند و رخ  و شادابی پوست زن بادار تاثیر دارد .

10- اگر می خواهید فرزندتان رنگ و روی خوب داشته باشد ،  در هنگام بارداری سراغ دوستان کبد بروید . دوستان کبد عبارتند از : روغن زیتون ، انار ، روغن ماهی ، کاسنی ، کنگر ، هویج و …

11- مصرف کندر در دوران بارداری ، هوش کودک را افزون می کند ؛ اگر پسر باشد ؛ بیدار دل و آگاه و دلیر خواهد شد  و اگر دختر باشد ؛ زیباروی می شود و بهره او نزد همسرش زیاد خواهد شد .

توصیه ما این است که در چند ماه اول بارداری ، روزی یک نخود کندر را زیر دندان های جلوی خود قرار داده ، آهسته بجوید تا شیره آن کاملاً کشیده شود . بعد از 4 تا 5 دقیقه ، باقیمانده کندر که مانند آدامس شده است را دور بیاندازید . این بهترین روش مصرف کندر است . اما ریختن آن داخل کپسول ، مصرف آن به همراه عسل یا بلعیدن دانه های کندر اگر چه از اثر آن کمی می کاهند ؛ اما روش هایی قابل قبول هستند .

12- زیبایی فرزند : خوردن خرما در بارداری ، فرزندی بردبار، پاک و زیبا را به ثمر می نشاند . به ویژه در روایات ، بر مصرف خرما در دوران زایمان تاکید ویژه ای شده است . بنابراین در ماه آخر بارداری از مصرف خرما دریغ نکنید . به تجربه هم ثابت شده است که این امر به تسهیل زایمان کمک بسیاری می کند .

اصول تغذیه ای که مرد برای نوزاد زیبا باید رعایت کند 

1- بعضی از غذاها باعث تقویت قوای جنسی می شود و اسپرم را قوی تر می کند . خوردن انار شیرین ، آب منی مرد را زیاد می کند و فرزند او زیبا می شود 

2- حتی الامکان هر روز صبح ناشتا یکی از میوه های گلابی ، به ، انار شیرین و سیب درختی را میل کنند .

3- معجون شیر ، گردو و خرما تاثیر زیادی روی زیبایی فرزند دارد .

4- مغز بادام و مغز بوداده تخمه خربزه ، قوای جنسی مرد را تقویت می کند و در زیبایی فرزند موثر است .

[rating_form id=”4″]