رابطه جنسی و مسائل اساسی مربوط به آن
رابطه جنسی و مسائل اساسی مربوط به آن

رابطه جنسی 

ارتباط بین زوجین دارای ابعاد مختلفی است همچون بعد اقتصادی ، بعد عاطفی ، بعد فکری و بعد جنسی است و بنابراین رابطه جنسی یکی ازین ابعاد ارتباطی است و مساله پست و چندش آوری نیست که خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند . متاسفانه بسیاری از خانواده ها در خصوص آموزش صحیح مسائل جنسی به فرزندان خود اهتمام  لازم را ندارند .

زوجین توجه داشته باشند که رابطه جنسی همسران ، صرفاً یک قسمت از رابطه زن و مرد و نه همه آن است ، بنابراین باید راجع به آن واقع بین باشید .

رابطه جنسی همسران  یک رفتار است ولی پانتومیم نیست و ما باید در رابطه جنسی هم ، از کلام و بیان زیبا استفاده کنیم و به طرف مقابلمان احساسمان را بگوییم و از او بشنویم که ما برای یک رابطه جنسی لذت بخش به چیزی نیاز داریم .

لازم است باورهای غلط در مورد نزدیکی جنسی را که از کودکی در ذهن ما نقش بسته ، با مطالب صحیح و منطبق بر دین جابه جا کنیم و رابطه جنسی لذت بخش را به رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نکنیم .

هیچ وقت از روابط جنسی به عنوان سلاح استفاده نکنیم ؛ گاهی مردها رفتاری از خود بروز می دهند که بعضی از زن ها فکر می کنند رابطه جنسی یک اسلحه در دست آن هاست و از آن برای رسیدن به بعضی از خواسته های خود استفاده می کنند . البته شاید این کار در ابتدا مفید به نطر برسد ، ولی اثرات تخریبی آن در آینده نزدیک تمام ابعاد زندگی را در بر خواهد گرفت .

برای یک رابطه جنسی موفق بین زوجین ، باید اضطراب و ترس کنار گذاشته شود . مهمترین آنها ترس از بچه دار شدن است ؛ این ترس می تواند به صورت کاهش  لذت جنسی ، عدم لذت جنسی در زن ، انزال زودرس و بسیاری مشکلات دیگر بروز نماید.

خانم ها معمولاً نگران نزدیکی جنسی در شب زفاف هستند . مسائلی از قبیل اینکه آیا درد دارد ؟ آیا خونریزی دارد ؟ و غیره . پس آقایان بدون توجه به خرافات ، شب زفاف و شب اول زندگی مشترک را به رضایت همسر خود اختصاص دهند و سعی نکنند با زور و فشار و اذیت ، اهداف از پیش تعیین شده خود را دنبال کنند .

رابطه جنسی تنوع زیادی دارد و حالات رابطه به شرط رعایت بهداشت و مقررات شرعی که بیان شد ، به انتخاب زوجین است. پس زوجین با مشورت هم ارتباط های لذت بخش را انتخاب نمایند . فهمیدن اینکه طرف مقابل از چه چیزی لذت می برد یک هنر است و زن و مرد هر چه هنرمند تر باشند زندگی خوب و لذت بخش تری خواهند داشت . نوازش سینه ها ، لمس با زبان ، نوازش ران ها ، لمس کلوریتوس ، لمس نقطه G و بسیاری مسائل دیگر … پس خانم ها و آقایان سعی کنند سفرهای اکتشافی در طرف مقابل خود داشته باشند .

کانال واژن ، حفره ای روی هم خوابیده است که بعد از ازدواج طول و قطر آن با آلت تناسلی همسر تطابق پیدا می کند . پس آقایان و خانم ها استرس کوچکی و بزرگی آلت یا گشادی و تنگی واژن را از خود دور کنند و به نکات دیگر و مهمتر ارتباط جنسی توجه نمایند .

زوجین مخصوصاً خانم ها ، علاوه بر نزدیکی ، از راه های دیگر مثل لمس اندام تناسلی یکدیگر هم می توانند به اوج لذت جنسی برسند . روابط  جنسی زیاد و البته متعادل با همسر ، هیچ عارضه ای ندارد و نه تنها برای قوای جسمانی و سلامتی فرد مضر نیست؛ بلکه بسیار مفید نیز می باشد ، به شرط اینکه به رابطه جنسی به عنوان یکی از ابعاد بسیار مهم زندگی نگاه شود .

استفاده از تریاک ، مواد نیروزا و غیره ، هیچ اثر مثبتی بر روی رابطه جنسی ندارد و در آینده صدمات برگشت ناپذیری را سبب خواهد شد .

[rating_form id=”4″]