ارگاسم زنان
چه مواقعی زن ارگاسم نمی خواهد ؟

ارگاسم زن 

گاهی اوقات ، وقتی که زن رابطه جنسی را آغاز می کند ، او خود نمی داند که آیا بدن او ارگاسم می خواهد یا نه . در آن هنگام  او نمی داند که در چرخه ماهانه اش به شکل “ماه کامل” است یا “ماه نیمه ” . او ممکن است به واسطه احساس عاشقانه اش که نسبت به شریک جنسی اش دارد خواستار رابطه جنسی باشد ، ولی ممکن است بعد از گذشت مدت کمی از رابطه جنسی شان ، پی ببرد که بدنش نمی خواهد ارگاسم را تجربه کند . 

آن هنگام که مرد و زن هر دو ، زمان زیادی را برای رسیدن به ارگاسم زن صرف می کنند ولی علی رغم تلاش آنها ، بدن زن پاسخی نشان نمی دهد ، این امر می تواند برای هر دوی آنها بسیار ناخوشایند و ناراحت کننده باشد . مرد احساس می کند که گویا مشکلی وجود دارد و خودش یا همسرش را سرزنش می کند ؛ و زن نیز بدون آگاهی از این که در آن زمان “شکل ماه اش ” چگونه است ، ممکن است احساس کند که مشکلی دارد .

او تلاش به تظاهر و واکنش نسبت به همسرش خواهد کرد ولی آن واقعی نخواهد بود . این امر می تواند اطمینان جنسی هر دوی آنان را به حداقل برساند و تصور داشتن یک خاطره جنسی ناخوشایند ، دست کم می تواند در تمایل های جنسی آنان اختلال ایجاد کند .

وقتی که هر دو شریک جنسی از چرخه جنسی زن ، آگاهی داشته باشند ، دیگر آن ناکامی ها و ناخوشایندی های گذشته نمایان نخواهد شد . 

بسیاری مواقع زنی که در رابطه جنسی با همسرش راحت نیست ،ممکن است پس از رهایی از احساس فشار برای داشتن ارگاسم ، رابطه جنسی راحت تر و بازتری را با همسرش تجربه نماید . نداشتن “اجبار در پاسخگویی” در زنان ، آنها را جهت ارائه پاسخ های طبیعی تر ، که از غریزه آنها نشات می گیرد ، هدایت می کند . اگر آنها (زنان) روزی برای داشتن ارگاسم تلاش نکنند ، برای تجربه آن در روزهای دیگر ، احساس آزادی خواهند کرد .

 

بسیاری مواقع زنی که در رابطه جنسی با همسرش راحت نیست ، ممکن است پس از رهایی از احساس فشار برای داشتن ارگاسم ، رابطه جنسی راحت تر و بازتری را با همسرش تجربه کند .

در جریان رابطه جنسی ، اگر زن پی ببرد که بدنش برای داشتن ارگاسم آماده نیست ، می تواند به جای اینکه به تلاش بیهوده اش ادامه دهد ، بگوید “بیا س.ک.س فوری داشته باشیم ” . این عبارت به ظاهر کوتاه ، می تواند دنیایی از تغییر ایجاد کند . مرد در این که ناگهان موضع خود را از “تلاش برای رساندن همسرش به ارگاسم ” به “توجه کامل به ارگاسم خودش ” تغییر دهد ، مشکلی ندارد . 

نداشتن ارگاسم در زن فقط وقتی مشکل ساز است که زوجین از این موضوع آگاهی نداشته باشند ، که : “نداشتن ارگاسم زن به معنی این نیست که مرد موفق نشده است “.  وقتی که زن می گوید : “بیا س.ک..س فوری داشته باشیم ” آن بخشی از احساسات مرد را که نسبت به یاس و نا امیدی در رابطه جنسی حساس هستند ، محافظت کرده به آنها لطمه ای وارد نمی کند . این جمله کوتاه به مرد یادآوری می کند که این به معنی شکست خوردن او یا همسرش نبوده ، بلکه فقط زمان مناسبی برای داشتن ارگاسم همسرش نیست.

در نتیجه ، در همان حال که مرد به اوج لذت جنسی دست می یابد می تواند به وسیله نوازش و عطوفت ، همسرش را ارضاء کرده و احساس موفقیت کند . در رابطه جنسی ، درست همانگونه که لازم است مرد مدت زمان نسبتاً طولانی را به خاطر ارضاء همسرش صرف کند ، گاهی اوقات هم لازم است زن زمان زیادی را به خودش اختصاص نداده و رابطه جنسی شان را طولانی نکند . 

[rating_form id=”4″]

اگر می خواهید مهارت های اتاق خواب را به صورت رایگان یاد بگیرید از مقالات زیر شروع کنید 

ارگاسم واقعی در زنان چگونه است ؟

فرآیند ارگاسم در زنان و مردان چگونه است ؟

زنان رابطه “جنسی عالی” را دوست دارند